Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő.
Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő elképesztő sebességgel – mondja Pintér Róbet, az eNET kutatásvezetője.
Indul a sörszezon!

Indul a sörszezon!

Pár napja megnyitotta a 2016-os sörszezont a Magyar Sörgyártók Szövetsége. Eseménysorozatuk, a sörkultúrát középpontba helyező „Sör mi több” állomásain a gasztronómia mellett, ebben az évben hangsúlyt kapnak az alapanyagok, a minőségi sörgyártás, valamint a nők és a sör viszonya.
Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő elképesztő sebességgel – mondja Pintér Róbet, az eNET kutatásvezetője.
Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő elképesztő sebességgel – mondja Pintér Róbet, az eNET kutatásvezetője.
2/2