Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő.
Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő elképesztő sebességgel – mondja Pintér Róbet, az eNET kutatásvezetője.
Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő elképesztő sebességgel – mondja Pintér Róbet, az eNET kutatásvezetője.
Az FMCG kiskereskedelem és a multimédia: a tv reklám hatását fokozza a rádió és az online display/video támogatás

Az FMCG kiskereskedelem és a multimédia: a tv reklám hatását fokozza a rádió és az online display/video támogatás

Atmedia / Impetus Research elemzés.
Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő elképesztő sebességgel – mondja Pintér Róbet, az eNET kutatásvezetője.
1/2