A középszer halála: az olcsó és a luxus kell csak a fogyasztóknak!

A középszer halála: az olcsó és a luxus kell csak a fogyasztóknak!

Eljárt az idő a tömegmárkák felett: a fogyasztók a saját márkás olcsó, vagy a magas minőségű és drága termékeket választják.
Új vezetőt nevezett ki a Reckitt Hygiene-Home üzletág a marketing osztálya élére

Új vezetőt nevezett ki a Reckitt Hygiene-Home üzletág a marketing osztálya élére

2023 januárjától Szován Aranka vette át a brand és trade marketing csapat vezetését, mely számos hazai piacvezető háztartási márkákért felel, mint a Finish, az Airwick, a Vanish vagy a Calgon.
Szakmai díjak sorát kapta a SPAR Magyarország 2022-ben is

Szakmai díjak sorát kapta a SPAR Magyarország 2022-ben is

Fontos szakmai díjakkal ismerték el a SPAR több üzletét és termékét.
A középszer halála: az olcsó és a luxus kell csak a fogyasztóknak!

A középszer halála: az olcsó és a luxus kell csak a fogyasztóknak!

Eljárt az idő a tömegmárkák felett: a fogyasztók a saját márkás olcsó, vagy a magas minőségű és drága termékeket választják.
Nyakunkon a jövő! Így automatizálható a kiskereskedelem

Nyakunkon a jövő! Így automatizálható a kiskereskedelem

Hogyan segítheti az FMCG szektort a mesterséges intelligencia? Erről és a kiskereskedelmi iparágban rejlő digitális lehetőségekről beszélgettünk Barak Turovskyval, a Trax Retail Chief Product Officer-ével.
1/3