Amikor nem érted az ügyfeledet

Amikor nem érted az ügyfeledet

Mit tudsz a digitális terméked felhasználóiról? Azt mondod, készült már piackutatás? Szuper! És még mit tudsz? Hogy vannak aperszónáid? Még jobb. Muti
A tervezhető tartalom - Szeszlér Vera content designer előadása az Evolution-ön

A tervezhető tartalom - Szeszlér Vera content designer előadása az Evolution-ön

Sosem vagy egész biztos abban, hogy tényleg arra kíváncsi-e a célcsoportod, amiről gyártod a kontentet…?
A Tíz Pajzs technikája: így védd a vállalkozásodat!

A Tíz Pajzs technikája: így védd a vállalkozásodat!

Beszámoló az Evolution 2020 ″Mindenki megkerülhető″ konferenciáról.
„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

Amikor találkozik a tartalommarketing és a service design.
Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Az én ügyfelem, a mi ügyfelünk - ügyfélmegosztás a reklámszakmában?

Hogy lehet, hogy a Sharing Economy korában éppen a reklámszakmában nem valósult meg az ″Oszd meg és uralkodj″ elve eléggé?
1/2