Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

Újra kell gondolni a hirdetési modelleket

A kiadók ma már közönségük egyre jelentősebb részét egyéb csatornákon keresztül érik el, azonban jelenlegi modelljeik leginkább a saját szájtokon elért felhasználókon keresztül biztosítanak hirdetési bevételt számukra. Ahhoz, hogy a felhasználók külső platformokon elérése kiadói bevételekben is jelentkezzen, újra kell gondolják hirdetési modelljeiket – véli Ziegler Gábor, a CEMP Sales House ügyvezetője.
Így vetkőztessük pucérra az ügyfelet

Így vetkőztessük pucérra az ügyfelet

Az Evolution konferencia nemcsak a legújabb technikai újításokról szólt, hanem az emberről is!
Van, amikor le kell csapni a közösségi médiát

Van, amikor le kell csapni a közösségi médiát

Minden vállalkozás életében eljön a krízis, amit néha drasztikus módon kell kezelni.
Amikor még a Burger King kutyázta a Facebookot!

Amikor még a Burger King kutyázta a Facebookot!

Az Evolution konferencián előkerültek az új generációk is, akiket már egy leárazással nem lehet megfogni.
Kasza Tibi uralja a Gyakorikérdések.hu-t is

Kasza Tibi uralja a Gyakorikérdések.hu-t is

A SentiOne „lehallgatta” a gyakran blődségekkel asszociált, de hihetetlenül népszerű Q&A portált. Kiderült, hogy pezseg a szakmaiság is, sőt világmárkáról is ítéletet hirdetnek.
1/6