„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
A Z generáció egyre nagyobb szerepet kap a divatszakmában, ezek a legmeghatározóbb trendek 2024-ben

A Z generáció egyre nagyobb szerepet kap a divatszakmában, ezek a legmeghatározóbb trendek 2024-ben

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat. A GLAMI, Európa egyik vezető divattechnológiai vállalatának friss riportja összegyűjtötte azt az 5 divattrendet, amelyek 2024-ben generációktól és szezontól függetlenül inspirálják a vásárlókat.
Alacsony is meg nem is? Új kategória jelent meg a divatban a kisméretű nőknek

Alacsony is meg nem is? Új kategória jelent meg a divatban a kisméretű nőknek

Új méretkategória születik a divatban: a tall-petite. A Petite Anita Janik márka új kollekciójával bemutatott új, köztes méretkategória kifejezetten a 160–169 cm közötti, kisméretű nők számára jött létre. Azoknak a nőknek, akik eddig nehezen találtak maguknak megfelelő ruhákat a hagyományos konfekcióméretek között.
„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Női divat a múlt századok tükrében: stílusok és változások

Női divat a múlt századok tükrében: stílusok és változások

Az elmúlt századok során a női divat jelentős változáson ment keresztül, tükrözve a kor társadalmi és gazdasági változásait. Az 1920-as évektől kezdve a nők öltözködése számos stílusirányzatot és trendet követett, melyek megmutatták az egyéni kifejezés és divatkövetés dinamikáját. A Pomme Verde ruhamárka tulajdonosa, Corata Mónika, hangsúlyozza az egyediség és önkifejezés fontosságát a divatban, különösen Nőnap alkalmából.
1/12