
2023. december 13. 09:49Szánj az olvasásra 3 percet!
A magyarok mintegy 58 százaléka adományoz, közülük 66 százalékuk pénzbeli, 34 százalékuk pedig természetbeni adománnyal segíti a rászorulókat – derül ki a Magyar Vöröskereszt megbízásából készült kutatásból , amely az elsők között nyújt átfogó információt a hazai adományozási piacról. Az adakozási kedv mértéke tehát bíztató, a rendszeres adományozás aránya azonban még mindig alacsony. Ezért különösen fontos, hogy tudatosan segítsünk: a világnak több Mikulásra van szüksége, de nem csupán az ünnepek alatt, hanem egész évben. A kutatás eredményeit a Coca-Cola támogatásával megvalósult szakértői kerekasztalon mutatták be a karitatív szervezet Madridi úti hajléktalanszállóján.
Human

2023. szeptember 11. 12:17Molnár MátéSzánj az olvasásra 4 percet!
Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre, ma pedig már az európai marketingkommunikációért felelő stratégiai csapat vezére, mint Consumer & Shopper Connection Director. Vállalati kultúrától, márkastratégiáról, a kreátorok térnyeréséről és hitelességéről, valamint a legnagyobb márkák értékteremtő együttműködéséről beszélgettünk vele a Warm Up Talksban.
Marketing