A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

A fogyasztó értékeli, ha nem veszik palira

A nagy márkaismertség nagy felelősséggel és növekvő elvárásokkal is párosul. Interjú Mérő Ádámmal.
Íme, ezek a sikeres válságkommunikáció sarokpontjai

Íme, ezek a sikeres válságkommunikáció sarokpontjai

Dióhéjban: villámreflexekre, adatvezérelt szakmai zsigerekre és empátiára van szükségünk, illetve egy csipetnyi jó ízlés sem árt.
Békefi László lesz a hazai Coca-Cola vezetője

Békefi László lesz a hazai Coca-Cola vezetője

A céget 5 éven át vezető Minas Agelidis a Magyarországot is magába foglaló közép- és észak-európai régió igazgatója lesz.
Mi jellemzi a munkanélküli fiatalokat ma Magyarországon?

Mi jellemzi a munkanélküli fiatalokat ma Magyarországon?

A Kantar-Hoffmann kutatása arra kereste a választ, hogy kik azok a NEET fiatalok ma Magyarországon, és hogyan lehet segíteni nekik.
A Coca-Cola megint megcsinálta!

A Coca-Cola megint megcsinálta!

Itt a várva várt Coca-Cola zero Vanilla, az idei nyár slágere!
1/5