
2025. január 29. 12:56Szánj az olvasásra 5 percet!
A vezető hazai üdítőitalgyártó az automatizált kereskedelmi megoldásokat kínáló Kende Retail Kft.-vel közösen egy új piaci szegmenst célzott meg a személyzet és pénztár nélküli bolt koncepcióval, kiegészítve vending üzletágát. A Yettel Magyarország munkatársai az elsők az országban, akik kipróbálhatják az úttörő technológiát, amely a várakozások szerint forradalmasítja majd a jövő vásárlási szokásait. A Coca-Cola HBC Magyarország három év alatt 15 személyzet és pénztár nélküli bolt nyitására készül összesen 250 millió forint értékben, emellett a vállalat azt tervezi, hogy 2026 végéig megháromszorozza a jövőbemutató kereskedelmi megoldásból származó bevételeit.
Gazdaság

2024. augusztus 23. 18:33Szánj az olvasásra 3 percet!
„Besties″, azaz örök barátok – a két ikonikus márka, a Coca-Cola® és az OREO® új, közös üdítőitalát a barátság inspirálta. A limitált kiadású Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar, amely a Coca-Cola Creations® portfólió legújabb terméke, és az ehhez kapcsolódó digitális élmények tökéletes példái annak, hogyan hozzák ki egymásból a legjobbat az örök barátok.
Marketing

2024. május 29. 21:32Szánj az olvasásra 2 percet!
A teljes élet alapja, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a munka és a kikapcsolódás között a mindennapokban, és törődjünk testi-lelki egészségünkkel, amikor csak tudunk – erre a gondolatra épül a Coca-Cola portfolióhoz tartozó Fuze Tea új kampánya. A Coca-Cola megbízásából készített felmérés szerint a magyar lakosság ötöde úgy érzi, hogy a hétköznapokban nem mindig jut elég idő önmagára. A márka „5 perces kalandok″ kampányával arra szeretne rávilágítani, hogy a munka vagy az egyéb kötelezettségek teljesítése közben beiktatott apró szünetek is segíthetnek abban, hogy energiát gyűjtsünk.
Marketing