Mesterséges intelligenciák egymásközt: a ChatGPT interjúja Kate-tel

Mesterséges intelligenciák egymásközt: a ChatGPT interjúja Kate-tel

A K&H lakossági ügyfeleinek 72,5 százaléka, összesen 599 ezren fő digitálisan aktív. Az ügyfelek egyharmada, összesen 272 ezren használnak virtuális (digitalizált) bankkártyát. Októberben a digitális ügyfelek 10 százaléka használta Kate-et, a K&H mesterséges intelligencia-alapú digitális pénzügyi asszisztensét.
Ezeket a szakmákat nem váltja ki a mesterséges intelligencia

Ezeket a szakmákat nem váltja ki a mesterséges intelligencia

Nemrég egy kutatás során kiderült, hogy számviteli, könyvelési területen a diákok kenterbe verték a ChatGPT-t. Nem a pénzügyi terület azonban az egyetlen, ahol a mesterséges intelligencia labdába sem rúghat a humán munkaerővel szemben.
Autonóm asszisztensek, akik beszélnek hozzánk: ezek az AI termékek ősszel már piacra lesznek dobva

Autonóm asszisztensek, akik beszélnek hozzánk: ezek az AI termékek ősszel már piacra lesznek dobva

A mesterséges intelligencia eddig is jelen volt az életünkben, csak nem vettük észre: egy kártyás fizetésnél, egy hitelbírálatnál, vagy a kedvenc lejátszási listánk melletti ajánlóként már feltűnt, de nagyobb fókuszt akkor kapott, amikor tavaly év végén “kiengedték” az emberek közé a ChatGPT-t. Dr. Tilesch György a PHI Institute alapítójaként nagyvállalatok és kormányzatok AI stratégiájával és annak bevezetésével foglalkozik a világ összes kontinensén, és ő volt a Warm Up Talks podcastsorozat ötödik adásának vendége. Többek között megtudtuk tőle, mi történik globálisan az AI térnyerésével, mennyire változtatja meg az életünket, a mindennapjainkat, és nem utolsó sorban a marketingszakmát, munkafolyamatokat.
Elbutulhatunk, ha a mesterséges intelligencia segítségével hozzuk meg döntéseinket?

Elbutulhatunk, ha a mesterséges intelligencia segítségével hozzuk meg döntéseinket?

A mesterséges intelligencia egyre nagyobb részben van jelen a mindennapjainkban, sok esetben már a döntési folyamatinkat is kiszervezzük a rendszernek. Milyen következményei lehetnek ennek a jövő generációjára nézve? Hogyan és miért vállhat a kényelem alapértékké az életünkben? Többet között ezeket a kérdéseket járta körbe Krizsán Norbert, a Mito design stratégia tanácsadója a MasterCard Future Unlocked konferencián.
ChatGPT és MI: a magyarok hallottak már róla, de kevesen használják

ChatGPT és MI: a magyarok hallottak már róla, de kevesen használják

A magyarok jelentős többsége, 91 százaléka hallott már a mesterséges intelligenciáról, ugyanakkor mindössze 12 százalékuk használt olyan nyelvi modellekre épülő programot, mint például a ChatGPT – derül ki a FaceKom országos reprezentatív kutatásából. A mesterséges intelligencia elmúlt időszakban történő ugrásszerű fejlődését sokan (83%) ismerik, és hazánkban leginkább a személyes adataikat, valamint a munkájukat féltik az emberek az új technológiától.
2/15