Egyre fontosabb a CSR, mégis keveset költenek rá a vállalatok

Egyre fontosabb a CSR, mégis keveset költenek rá a vállalatok

Tudják-e a cégek, hogyan kell tényleg jót tenni? – a Scale Impact és a Magyar PR Szövetség kutatása.
Elérés helyett a célcsoportra fókuszálva lehet több adományhoz jutni

Elérés helyett a célcsoportra fókuszálva lehet több adományhoz jutni

Interjú Mészáros Antóniával.
CSR és purpose. Ők sem kerülhetik el a fejlődést kényszerét.

CSR és purpose. Ők sem kerülhetik el a fejlődést kényszerét.

A nagyvállalatok társadalmi szerepe jelentősen átalakul. A fenntarthatóság és problémák megoldása iránti igényt nem adakozással, hanem a vállalati működés átalakításával érdemes megoldani Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatója.
Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose  álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Beszélgetés a programmatic rejtelmeiről, 
a purpose álmokról és a CSR vélt igazságáról. Podcast beszélgetés Bognár Verával.

Három fogalom, három misztikum. Gyakorlati példákkal bemutatjuk valós értelmüket és helyüket a világban.  
Együttműködik a Pizza Me és a Piros Orr Bohócdoktorok

Együttműködik a Pizza Me és a Piros Orr Bohócdoktorok

Májusban különleges CSR-megmozdulással jelentkezik a jól ismert street food pizzaszelet-bár és az idén 25 éves nonprofit alapítvány.
2/3