Már 4 országban sikeres a magyar biztosítási platform

Már 4 országban sikeres a magyar biztosítási platform

Az osztrák UNIQA leányvállalata, a CHERRISK kezdetektől azt a célt tűzte ki, hogy maximális hatékonyság mellett páratlan ügyfélélményt nyújtson. Az induláskor alig pár fős csapat mára meghatározó innovációs központtá növekedett.
Október 14. a nemzetközi Steve Jobs nap

Október 14. a nemzetközi Steve Jobs nap

Magyar fejlesztésű applikációk, amik a világsiker útjára léptek.
A feat. nyerte a CHERRISK nemzetközi stratégiai-kreatív tenderét

A feat. nyerte a CHERRISK nemzetközi stratégiai-kreatív tenderét

Az ügynökség 2022-től lead szerepkörben felel majd a német- és magyar piacokon egyaránt működő, innovatív biztosítási platform teljes márkakommunikációjáért.
Átélted a nyaralásod, vagy csak megosztottad?

Átélted a nyaralásod, vagy csak megosztottad?

Ha utazásunk alatt mindent dokumentálni és megosztani akarunk, nem tudjuk teljes mértékben megragadni a valós élményeket – derül ki a CHERRISK friss kutatásából*, amelynek eredményeit Mráz Kata pszichológus szakértő elemzi.
CHERRISK nemzetközi kampány bejelentő

CHERRISK nemzetközi kampány bejelentő

A kampány nemzetközi lead kreatív ügynöksége a feat. volt, a produkciós ház szerepét a 235 töltötte be.