A BioTechUSA Életmódváltó programja az SAP Emarsys automatizációs rendszerével lett sikeres

A BioTechUSA Életmódváltó programja az SAP Emarsys automatizációs rendszerével lett sikeres

Bezárt konditermek, kijárási korlátozások – kétségbeejtő környezet a sportolni vágyóknak, és az őket kiszolgáló iparágak vállalatainak. A BioTechUSA azonban a pandémia alatt is megtalálta növekedésének forrását. Fogyasztói lojalitást erősítő kampányainak levezénylésében az egyik legfiatalabb SAP-csoportbeli márka, az Emarsys marketing-automatizációs megoldásai voltak segítségére. Az együttműködés gyakorlatáról és előnyéről a Magyar Marketing Szövetség éves konferenciáján, a szeptember 16-i Marketing Summiton mesél a márka illetékese.
Új márkastratéga a BioTechUSA-nál

Új márkastratéga a BioTechUSA-nál

Dr. Pintér Dániel Gergő felel a cég vállalati kommunikációjáért.
A BioTechUSA vitamint adományoz az Ökumenikus Segélyszervezetnek

A BioTechUSA vitamint adományoz az Ökumenikus Segélyszervezetnek

180.000 darab, magas hatóanyagtartalmú C, D és multivitamint ajánl fel.
4/4