A BioTechUSA Életmódváltó programja az SAP Emarsys automatizációs rendszerével lett sikeres

A BioTechUSA Életmódváltó programja az SAP Emarsys automatizációs rendszerével lett sikeres

Bezárt konditermek, kijárási korlátozások – kétségbeejtő környezet a sportolni vágyóknak, és az őket kiszolgáló iparágak vállalatainak. A BioTechUSA azonban a pandémia alatt is megtalálta növekedésének forrását. Fogyasztói lojalitást erősítő kampányainak levezénylésében az egyik legfiatalabb SAP-csoportbeli márka, az Emarsys marketing-automatizációs megoldásai voltak segítségére. Az együttműködés gyakorlatáról és előnyéről a Magyar Marketing Szövetség éves konferenciáján, a szeptember 16-i Marketing Summiton mesél a márka illetékese.
Új imázsépítő kampányt indított a BioTechUSA

Új imázsépítő kampányt indított a BioTechUSA

A több mint 20 éves BioTechUSA legújabb kampányának célja, hogy megmutassa, nemcsak a konditermi edzés és az életmódváltás szakértője, hiszen termékei minden egészségtudatos és sportos életvitelt követő számára segítséget jelenthetnek: legyen szó amatőr, hobbi- vagy versenysportolóról, kezdőről, újrakezdőről, középhaladóról vagy haladóról, férfiről vagy nőről, fiatalabb vagy idősebb korosztályról. Hiszen a mozgás az, ami összeköt, a táplálékkiegészítés pedig hozzájárul ahhoz, hogy minél tovább élvezhessük kedvenc sportágunkat a maximumon. Ezt jelenti a BioTechUSA szlogenje, a The Feeling of Success.
A BioTechUSA vitamint adományoz az Ökumenikus Segélyszervezetnek

A BioTechUSA vitamint adományoz az Ökumenikus Segélyszervezetnek

180.000 darab, magas hatóanyagtartalmú C, D és multivitamint ajánl fel.
Új márkastratéga a BioTechUSA-nál

Új márkastratéga a BioTechUSA-nál

Dr. Pintér Dániel Gergő felel a cég vállalati kommunikációjáért.