
2021. szeptember 15. 19:08Szánj az olvasásra 4 percet!
Bezárt konditermek, kijárási korlátozások – kétségbeejtő környezet a sportolni vágyóknak, és az őket kiszolgáló iparágak vállalatainak. A BioTechUSA azonban a pandémia alatt is megtalálta növekedésének forrását. Fogyasztói lojalitást erősítő kampányainak levezénylésében az egyik legfiatalabb SAP-csoportbeli márka, az Emarsys marketing-automatizációs megoldásai voltak segítségére. Az együttműködés gyakorlatáról és előnyéről a Magyar Marketing Szövetség éves konferenciáján, a szeptember 16-i Marketing Summiton mesél a márka illetékese.
E-volution

2022. június 02. 13:14Szánj az olvasásra 4 percet!
Elindult a CSR aloldal, márkanagykövetek a program élén.
Marketing

2022. március 02. 10:05Szánj az olvasásra 9 percet!
A több mint 20 éves BioTechUSA-cégcsoport 2021-es éve is dinamizmussal és innovációval telt.
Gazdaság