A BioTechUSA Életmódváltó programja az SAP Emarsys automatizációs rendszerével lett sikeres

A BioTechUSA Életmódváltó programja az SAP Emarsys automatizációs rendszerével lett sikeres

Bezárt konditermek, kijárási korlátozások – kétségbeejtő környezet a sportolni vágyóknak, és az őket kiszolgáló iparágak vállalatainak. A BioTechUSA azonban a pandémia alatt is megtalálta növekedésének forrását. Fogyasztói lojalitást erősítő kampányainak levezénylésében az egyik legfiatalabb SAP-csoportbeli márka, az Emarsys marketing-automatizációs megoldásai voltak segítségére. Az együttműködés gyakorlatáról és előnyéről a Magyar Marketing Szövetség éves konferenciáján, a szeptember 16-i Marketing Summiton mesél a márka illetékese.
Új szintre lépett a BioTechUSA társadalmi felelősségvállalási programja

Új szintre lépett a BioTechUSA társadalmi felelősségvállalási programja

Elindult a CSR aloldal, márkanagykövetek a program élén.
Eddigi legsikeresebb évét zárta a magyar családi vállalat

Eddigi legsikeresebb évét zárta a magyar családi vállalat

A több mint 20 éves BioTechUSA-cégcsoport 2021-es éve is dinamizmussal és innovációval telt.
Inspirációs verseny az evészavarok leküzdésére

Inspirációs verseny az evészavarok leküzdésére

28 hölgy szállt versenybe a legfittebb lány, a legfittebb anyuka és a legfittebb versenyző címekért.
XVI. NN Ultrabalaton: Közel 10 millió forinttal támogatják a beteg gyerekeket

XVI. NN Ultrabalaton: Közel 10 millió forinttal támogatják a beteg gyerekeket

Minden rekord megdőlt, több, mint 17 ezren futottak a Balaton körül!
1/2