55 felett is van szexting a közösségi médiában

55 felett is van szexting a közösségi médiában

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki az 55 év feletti korosztályról a “Szeniorok a neten” elnevezésű online felmérésből, amelyet idén márciusban készített a BeSocial közösségi média fókuszú digitális ügynökség.
Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

A fiatalok nagyon feladják a leckét az ügynökségek számára, nagyon gyorsan mozognak és váltanak. Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.
A Be Social lett a Sága közösségi média ügynöksége

A Be Social lett a Sága közösségi média ügynöksége

Közösségi média felületeinek menedzseléséhez keresett együttműködő partnert a Sága. A feladattal a Be Social közösségi médiaügynökséget bízta meg, meghívásos pályázat alapján meghozva döntését.
Vezetés közben is mobilozik a magyar, pedig retteg, hogy baj lesz

Vezetés közben is mobilozik a magyar, pedig retteg, hogy baj lesz

Az egymillió dolláros kérdés: mobilfüggők vagyunk-e?
Love me, tender - szerintem, szerinte

Love me, tender - szerintem, szerinte

Sólyom Balázs és Joanelli Tamás részletesen kifejti, hogy mit is jelent manapság a tenderezés, milyen szempontok érvényesülnek.
1/4