Dizájnpályázatot hirdet az Auchan, a győztes pályamű rákerül a bevásárlótáskákra

Dizájnpályázatot hirdet az Auchan, a győztes pályamű rákerül a bevásárlótáskákra

Az Auchan Magyarország idén harmadik alkalommal csatlakozott a műanyagmentes júliushoz. A vállalat kiemelt szerepet tulajdonít a fenntarthatóságnak és következetes stratégiájával környezettudatos fogyasztói magatartásra ösztönzi vásárlóit. 2022-ben a piacon elsőként vezették ki az áruházakból a műanyag rollbageket, az idei kampány alkalmából pedig egy különleges dizájnpályázatot hirdettek meg. A győztes pályamű gyártásba kerül, és a vásárlók hamarosan már az egyedi tervezésű papírtáskákban vihetik majd haza a megvásárolt termékeket.
Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra

Partneri kapcsolatot kötött az Auchan és az EFOTT, az áruházlánc a megszokott kedvező áraival települ ki a fesztiválra

Több mint 400-féle termékkel, kedvező bolti árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan, aki idén az EFOTT látogatóinak élelmiszerellátásáról gondoskodik majd. Az áruházlánc egy pop up kitelepüléssel képviselteti magát a 18-29 éves korosztály egyik legkedveltebb nyári eseménysorozatán, az együttműködés azonban nem csupán a bolti jelenlétről szól, ugyanis a több évre tervezett partneri kapcsolatnak kiemelt célja az is, hogy a tudatos fogyasztói magatartást erősítse a fiatalokban.
A Carat Hungary lett az Auchan médiaügynökségi partnere Magyarországon

A Carat Hungary lett az Auchan médiaügynökségi partnere Magyarországon

Az Auchan a dentsu csoporthoz tartozó Carat Hungaryt választotta magyarországi médiapartnerének több körben zajló helyi médiaügynökségi tenderén. A kiválasztott ügynökség látja el a továbbiakban az Auchan médiatervezési és médiavásárlási feladatait.
Digitális segítség az egészséges élethez

Digitális segítség az egészséges élethez

A Miből Mennyit Egyek digitális oktatóprogram az Auchan Alapítvány támogatásának köszönhetően új programelemekkel bővülve, a korábbinál jóval intenzívebb kommunikációval folytatódik 2023-ban. A Program kreatív és sajtómunkáin a WELL dolgozik.
Három szervezetet is támogathatunk az Auchan Bizalompont adományozásával

Három szervezetet is támogathatunk az Auchan Bizalompont adományozásával

Március elsején indul az Auchan “Találj egy jó helyet a Bizalompontjaidnak! Támogassunk együtt egy jó ügyet!” elnevezésű adományozási kampánya a törzsvásárlói Bizalomprogram keretében. A vásárlások után járó Bizalompontok felajánlásával a Szimbiózis Alapítványt, a Magyar Vöröskeresztet és az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt támogathatjuk. A kampányt az eddigi évekhez hasonlóan az Auchan indítja saját, közel húszmillió forintos vállalati adományával, arra biztatva vevőkörét is, hogy csatlakozzanak hozzá, és Bizalompontjaik egy részét digitális adományozással fordítsák jótékony célra.
2/6