Magyar rekord: kétszáz korcsolyázó táncolt egyszerre a jégen az Allianz Jégpályák Éjszakáján

Magyar rekord: kétszáz korcsolyázó táncolt egyszerre a jégen az Allianz Jégpályák Éjszakáján

Több mint hatezer korcsolyázót vonzott a Városligeti Műjégpályára január 18-án az Allianz Jégpályák Éjszakája, az este csúcspontjaként pedig kétszáz ember táncolt egyszerre a jégen, felállítva ezzel az egyszerre jégen táncolás magyar rekordját. Az izgalmas programokkal tűzdelt közösségi aktivitáshoz számos vidéki jégpálya is csatlakozott országszerte.
Az Allianz 1,5 millió eurót adományoz a közép-európai árvízi küzdelem támogatására

Az Allianz 1,5 millió eurót adományoz a közép-európai árvízi küzdelem támogatására

Az Allianz bejelentette, hogy 1,5 millió euró értékig adományt nyújt a közép-európai katasztrófaelhárítás támogatására. Mint ismeretes, a Boris nevű ciklon öt napon át tartó, szélsőséges esőzéseket okozott a régióban, amely súlyos árvizekhez vezetett. Az özönvízszerű, a szeptemberi átlag ötszörösét jelentő csapadékot hozó időjárás legalább huszonnégy halálos áldozatot követelt, miközben széleskörű fennakadásokat és hatalmas károkat okozott az egész térségben.
A Wavemaker lett az Allianz Hungária új lead kreatívügynöksége

A Wavemaker lett az Allianz Hungária új lead kreatívügynöksége

Az Allianz Hungária Zrt. háromfordulós tender során választotta ki az új kreatívügynökségét. A Wavemaker kommunikációs- és social media stratégiával támogatja majd a márkát a következő évben.
Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

Az Allianz a világ első számú biztosítási márkája, először került a 30 legjobb globális márka közé

Az Allianz 2024-ben újra feljebb lépett a világ legerősebb márkáit felsorakoztató listán, amit erős munkáltatói értékajánlatának, a fenntarthatóságon és a társadalmi vezető szerepvállaláson keresztül történő bizalomépítés iránti elkötelezettségének, valamint a sportban való élvonalbeli partnerségeknek köszönhet. Az Allianz idén először került be a világ 30 legértékesebb márkája közé, két helyet javítva a 29. helyet szerezte meg az Interbrand Best Global Brands rangsorában.
Miután kialudt az olimpiai láng: Mi marad velünk Párizs után?

Miután kialudt az olimpiai láng: Mi marad velünk Párizs után?

A párizsi olimpia szervezői már a tervezéskor is kiemelt hangsúlyt fektettek a fenntarthatóságra, a hosszú távon fenntartható fejlesztésekre, így az idei versenyek tapasztalatai mindenképpen példaértékűek lesznek a hasonló kategóriájú sportesemények számára – állapítja meg az idei játékokról készített gazdasági elemzésében az Allianz Research.
1/5