2024. január 15. 05:51Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Interjúk
2023. december 19. 05:07Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Egyre több hirdető ismeri fel, hogy csak a globális platformok rendszereire és a digitális adatforrásokra építve lemaradnak fontos folyamatok és összefüggések megértéséről. Ezért egyre többen a hagyományosabb kutatási és hirdetési formák felé nyitnak. Interjú Perjés Tamással, a Kantar-Hoffmann ügyfélkapcsolati igazgatójával
Interjúk
2023. szeptember 14. 18:57Szánj az olvasásra 4 percet!
Egyes technológiai óriások, mint a nemrég Facebookról átkeresztelt Meta, a TikTok, vagy a Google hirdetéskezelési és marketing eszközeit (Meta Pixel, TikTok Pixel, Google Analytics) rengeteg hazai vállalkozás alkalmazza weboldalán annak érdekében, hogy hatékonyabban és célzottabban tudják elérni saját célközönségüket, illetve weboldal látogatóik tevékenységét elemezzék. Ma már nincs olyan marketing szakember, aki a fenti szolgáltatások közül legalább az egyiket ne ajánlaná saját ügyfeleinek. A Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda szakértői a veszélyekre hívják fel a figyelmet.
E-volution