Ne bízd a szerencsére az adataid védelmét!

Ne bízd a szerencsére az adataid védelmét!

Egyre gyakoribbak a pszichológiai manipuláción alapuló csalási technikák és a gyakori figyelmeztetések ellenére is nő a kárvallottak száma. A többi között ez is az oka annak, hogy az idei európai kiberbiztonsági hónapban ezt a témát tették a szervezők a fókuszba. A 12 éve minden októberben megrendezett nemzetközi kampány - amelyhez Magyarország 2016-ban csatlakozott - célja az információbiztonsági tudatosság-fejlesztés, a kibertérben leselkedő, aktuális fenyegetettségek megismertetése. A nemzeti lottótársaság idén is részt vesz a kezdeményezésben és különböző aktivitásokkal hívja fel a figyelmet a biztonságtudatos jelenlét fontosságára.
A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Dataizmus! Új világ, új idea, új gondolkodásmód! Podcastajánló!

Dataizmus! Új világ, új idea, új gondolkodásmód! Podcastajánló!

Adatok, csodálatos adatok. Ahova csak lépünk, akármit is teszünk, adatokat hagyunk magunk után. A gazdaságok, a versenypiacok új olaja, mozgatórugója, energiája az adat. Önmagában, vagy tömegesen, de feldolgozatlanul mit sem ér. Az adatokat értékké kell kovácsolni, és ha jól csináljuk, még a jövőt is meglátjuk a ″digitális üveggömben″!
A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Az adatbőség okozta információhiány

Az adatbőség okozta információhiány

Egyre több hirdető ismeri fel, hogy csak a globális platformok rendszereire és a digitális adatforrásokra építve lemaradnak fontos folyamatok és összefüggések megértéséről. Ezért egyre többen a hagyományosabb kutatási és hirdetési formák felé nyitnak. Interjú Perjés Tamással, a Kantar-Hoffmann ügyfélkapcsolati igazgatójával
1/12