A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Az adatbőség okozta információhiány

Az adatbőség okozta információhiány

Egyre több hirdető ismeri fel, hogy csak a globális platformok rendszereire és a digitális adatforrásokra építve lemaradnak fontos folyamatok és összefüggések megértéséről. Ezért egyre többen a hagyományosabb kutatási és hirdetési formák felé nyitnak. Interjú Perjés Tamással, a Kantar-Hoffmann ügyfélkapcsolati igazgatójával
Tud róla az ügyfeled, hogy követi a weboldalad?

Tud róla az ügyfeled, hogy követi a weboldalad?

Egyes technológiai óriások, mint a nemrég Facebookról átkeresztelt Meta, a TikTok, vagy a Google hirdetéskezelési és marketing eszközeit (Meta Pixel, TikTok Pixel, Google Analytics) rengeteg hazai vállalkozás alkalmazza weboldalán annak érdekében, hogy hatékonyabban és célzottabban tudják elérni saját célközönségüket, illetve weboldal látogatóik tevékenységét elemezzék. Ma már nincs olyan marketing szakember, aki a fenti szolgáltatások közül legalább az egyiket ne ajánlaná saját ügyfeleinek. A Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda szakértői a veszélyekre hívják fel a figyelmet.
A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Dataizmus! Új világ, új idea, új gondolkodásmód! Podcastajánló!

Dataizmus! Új világ, új idea, új gondolkodásmód! Podcastajánló!

Adatok, csodálatos adatok. Ahova csak lépünk, akármit is teszünk, adatokat hagyunk magunk után. A gazdaságok, a versenypiacok új olaja, mozgatórugója, energiája az adat. Önmagában, vagy tömegesen, de feldolgozatlanul mit sem ér. Az adatokat értékké kell kovácsolni, és ha jól csináljuk, még a jövőt is meglátjuk a ″digitális üveggömben″!
1/12