
2025. május 30. 12:41Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 6 percet!
Az MI ma már megkerülhetetlen, a digitális platformok hatalmi fölényre tettek szert, miközben a társadalmi szakadékok is egyre mélyülnek. Ilyen környezetben újra kell gondolnunk, hogyan kommunikálunk, mit képviselünk, és valójában kihez szólnak az üzeneteink. Az április 9-i Digital Hungary Klub délelőtti előadói azt járták körül, hogyan maradhat hiteles és emberi a kommunikáció egy olyan korban, ahol a zaj egyre erősebb, a figyelem egyre korlátosabb, és a döntéseink súlya egyre nagyobb.
Marketing

2024. január 15. 05:51Bucsky PéterSzánj az olvasásra 5 percet!
Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Interjúk

2023. december 19. 05:07Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Egyre több hirdető ismeri fel, hogy csak a globális platformok rendszereire és a digitális adatforrásokra építve lemaradnak fontos folyamatok és összefüggések megértéséről. Ezért egyre többen a hagyományosabb kutatási és hirdetési formák felé nyitnak. Interjú Perjés Tamással, a Kantar-Hoffmann ügyfélkapcsolati igazgatójával
Interjúk