Halott-e a márka a “digitális középkorban?”

Halott-e a márka a “digitális középkorban?”

Az MI ma már megkerülhetetlen, a digitális platformok hatalmi fölényre tettek szert, miközben a társadalmi szakadékok is egyre mélyülnek. Ilyen környezetben újra kell gondolnunk, hogyan kommunikálunk, mit képviselünk, és valójában kihez szólnak az üzeneteink. Az április 9-i Digital Hungary Klub délelőtti előadói azt járták körül, hogyan maradhat hiteles és emberi a kommunikáció egy olyan korban, ahol a zaj egyre erősebb, a figyelem egyre korlátosabb, és a döntéseink súlya egyre nagyobb.
A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Az adatbőség okozta információhiány

Az adatbőség okozta információhiány

Egyre több hirdető ismeri fel, hogy csak a globális platformok rendszereire és a digitális adatforrásokra építve lemaradnak fontos folyamatok és összefüggések megértéséről. Ezért egyre többen a hagyományosabb kutatási és hirdetési formák felé nyitnak. Interjú Perjés Tamással, a Kantar-Hoffmann ügyfélkapcsolati igazgatójával
Ne bízd a szerencsére az adataid védelmét!

Ne bízd a szerencsére az adataid védelmét!

Egyre gyakoribbak a pszichológiai manipuláción alapuló csalási technikák és a gyakori figyelmeztetések ellenére is nő a kárvallottak száma. A többi között ez is az oka annak, hogy az idei európai kiberbiztonsági hónapban ezt a témát tették a szervezők a fókuszba. A 12 éve minden októberben megrendezett nemzetközi kampány - amelyhez Magyarország 2016-ban csatlakozott - célja az információbiztonsági tudatosság-fejlesztés, a kibertérben leselkedő, aktuális fenyegetettségek megismertetése. A nemzeti lottótársaság idén is részt vesz a kezdeményezésben és különböző aktivitásokkal hívja fel a figyelmet a biztonságtudatos jelenlét fontosságára.
A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.
1/13