Mutatjuk a hazai reklámhatékonysági verseny díjazottjait

Mutatjuk a hazai reklámhatékonysági verseny díjazottjait

Megjelent az Effie hazai rangsora, amin legjobb megbízók és ügynökségek szerepelnek, mint a Coca Cola és az ACG.
„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!”

„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!”

Nekünk is felelősségünk van abban, mire tanítjuk a fogyasztókat – állítja Bujdosó Bianka az ACG Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.
Az eszközök változtak nem a célok: az ügyfelek továbbra is eladni akarnak

Az eszközök változtak nem a célok: az ügyfelek továbbra is eladni akarnak

A magyar piac pici és bizonytalan, így, aki folyamatosan növekedni akar, annak egy idő után muszáj külföldre lépnie – véli a reklámszakma egyik legsikeresebb női vezetője, Blaskó Nikolett, az ACG tulajdonosa.
„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

„A reklámszakmának minden területen segítenie kell!” – interjú Bujdosó Biankával

Bujdosó Bianka az ACG Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója a reklámozók felelősségéről is beszélt!
Díjat nyerhet a hétköznapi magyar erőszak

Díjat nyerhet a hétköznapi magyar erőszak

Az ACG az Ökumenikus Szeretetszolgálat számára készített, a családon belüli erőszakot bemutató kisfilmjével hozhat el nemzetközi elismerést.
2/3