Hol van az üzlet a tudományban? - interjú Kardos Gáborral

Hol van az üzlet a tudományban? - interjú Kardos Gáborral

Nem csak a gyorsan kattintható és osztható tartalmakra van olvasói és hirdetői igény, hanem egyre inkább keresik a mélyebb elemzéseket a tudomány, technika és a gazdaság világából a fogyasztók. Az ilyen tartalmak üzleti értékesítése a napi hírek műfajához képest eltérő stratégiát kíván Kardos Gábor, a Qubit.hu-t kiadó Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója szerint. Az interjúnk Kardos Gáborral, a Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatójával a Qubit.hu tudományos, technológiai és modern gazdaságról szóló portál indulása kapcsán készült.
Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Az agyonvizualizálás erős trendnek indult néhány éve, de túltolták. Piszok drága előállítani a látványos dolgokat, és baromi gyorsan elévülnek – mondja Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője.
Hol van az üzlet a tudományban? - interjú Kardos Gáborral

Hol van az üzlet a tudományban? - interjú Kardos Gáborral

Nem csak a gyorsan kattintható és osztható tartalmakra van olvasói és hirdetői igény, hanem egyre inkább keresik a mélyebb elemzéseket a tudomány, technika és a gazdaság világából a fogyasztók. Az ilyen tartalmak üzleti értékesítése a napi hírek műfajához képest eltérő stratégiát kíván Kardos Gábor, a Qubit.hu-t kiadó Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója szerint. Az interjúnk Kardos Gáborral, a Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatójával a Qubit.hu tudományos, technológiai és modern gazdaságról szóló portál indulása kapcsán készült.
Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Az agyonvizualizálás erős trendnek indult néhány éve, de túltolták. Piszok drága előállítani a látványos dolgokat, és baromi gyorsan elévülnek – mondja Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője.
2/2