Láng Viktória Ilona cikkei 1. oldal

Minden e-sport gaming, de nem minden gaming e-sport

Minden e-sport gaming, de nem minden gaming e-sport

Telt házas arénák és több százmillió felhasználó és rajongó. Manapság nem is annyira nehéz elképzelni, hogy mekkora tömegeket tud megmozgatni az online játék világ, így az sem csoda, hogy a 22. Media Hungary-n is felbukkant Szalai Ádám előadásával a témában.
Én itt lakom! – avagy Pál Feri atya az én-buborékról

Én itt lakom! – avagy Pál Feri atya az én-buborékról

A kapcsolatokon keresztül fejlődünk, ennek ellenére egyre többen esnek a saját egójuk csapdájába. Újabb előadás, ami alapos magunkba nézésre, az életről való gondolkodásra bírta közönségét a 22. Media Hungary konferencia második napján.
Mindegy, hogy mit csinálok…

Mindegy, hogy mit csinálok…

Malchiner Maximilian Péter a 22. Media Hungary-n sokunk problémájának velejébe talált bele – miért van az, hogy padlógázzal hajtunk végig az életen? A táj nem lesz más körülöttünk, mint elmosódott homályos folt, hiszen annyira rákoncentrálunk, hogy egyenesben tartsuk a kormányt ebben a sebességorientált világban, hogy észre sem vesszük milyen lehetőségek, érzések mellett száguldunk el. És mi történik, ha az autó beadja a kulcsot? Szétnézünk, vagy összeomlunk? Hogyan tudjuk ezt elkerülni?
Puzsér: a láncra vert állat a neten letépi béklyóit!

Puzsér: a láncra vert állat a neten letépi béklyóit!

Szily Nóra a Media Hungary keretein belül a magyar média egyik legendásan megosztó személyiségét, Puzsér Róbertet faggatta az online evolúció leginkább unszimpatikus „képződményeiről”, az élő fába is belekötő, rosszindulatú trollokról. Kiderült az is, Puzsér szerint mi a közös a marketingben és a karaktergyilkosságban.
Mit ne csinálj soha, ha meggyőző akarsz lenni

Mit ne csinálj soha, ha meggyőző akarsz lenni

Bármennyire is birkanyájnak tekintik a fogyasztókat egyes cégek, a célközönség nagyon is autonóm, kritikus és kiélezett, ha kommunikációs defektekről van szó. Aczél Petra, a 22. Media Hungary konferencián az „információs gyomorrontás” krízisét boncolgatta. Mi is tehát az a hét főbűn, amit a meggyőző kommunikációban, illetve inkább az ellen, el lehet követni?