Kovács Ágnes Lilla cikkei 2. oldal

Hol a helye a printnek és hol az online-nak?

Hol a helye a printnek és hol az online-nak?

Hajlamosak lehetünk a hagyományos sajtót temetni, a printben azonban még vannak tartalékok - tudhattuk meg a Media Hungary konferencia Ki osztja a lapot? blokkjában kedden.
Az algoritmusok már vívják a csatáikat!

Az algoritmusok már vívják a csatáikat!

Mező László az algoritmusok jelenleg is dúló csatájára, a mesterséges intelligencia veszélyeire figyelmeztet.
„Nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni!”

„Nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni!”

A mi receptünk három összetevőből áll: inspiráló munkák, jó munkakörnyezet, motiváló bérrendszer – vallja a HD Group ügyvezetője Duca Andrea.
Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Egyik nagyszülője suszter, a másik nyelvész volt. Trunk Tomi, blogger nevén Dablty, pedig 14 évesen véleményvezér, ha cipőmárkákról van szó.
Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

A legtöbb reklám félelemre alapoz, de újabban mind több más negatív érzelem is megjelenik a márkaépítők fegyvertárában. Hol a határ, ildomos-e már a gyásszal is operálni? Kiüti-e az új hullám a jól bevált erotikus vonalat? A kommunikációs szakértővel a friss iparági trendekről beszélgettünk.
Media Hungary: növekszik az idősek internetes aktivitása, reklámozásban a kreatív formátumoké a jövő

Media Hungary: növekszik az idősek internetes aktivitása, reklámozásban a kreatív formátumoké a jövő

Huszonharmadik alkalommal startolt el Siófokon a Media Hungary konferencia.
„A poharat fel is kell tölteni!”

„A poharat fel is kell tölteni!”

Kovács Kristóffal a tehetség felismeréséről, az intelligencia örökölhetőségéről, és szellemi teljesítőképességünk alakulásáról beszélgettünk.
„Nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni!”

„Nem elég jónak látszani, jónak is kell lenni!”

Az üzleti sikerhez felkészültség, folyamatos tanulás és vezetői figyelmesség is szükséges. Interjú Duca Andreával.
Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

A legtöbb reklám félelemre alapoz, de újabban mind több más negatív érzelem is megjelenik a márkaépítők fegyvertárában. Hol a határ, ildomos-e már a gyásszal is operálni? Kiüti-e az új hullám a jól bevált erotikus vonalat? A kommunikációs szakértővel a friss iparági trendekről beszélgettünk.
Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Trunk Tomi: John Lennonnal értek egyet

Egyik nagyszülője suszter, a másik nyelvész volt. Trunk Tomi, blogger nevén Dablty, pedig 14 évesen véleményvezér, ha cipőmárkákról van szó. Három nyelven ad elő új generációs márkák brandépítéséről, végzett DJ, és a legnagyobb sí reménységek között tartják számon. Könyvét az idei Internet Hungary-n mutatja be.
2/5