László Ferenc cikkei 1. oldal

Kék Óceán, avagy piaci siker, vérfürdő nélkül

Kék Óceán, avagy piaci siker, vérfürdő nélkül

Ha már belefáradtunk a riválisokkal folytatott örökös és öldöklő versengésbe, akkor adott esetben érdemes lehet teljesen új vizekre evezni. A témával kapcsolatban a 2012-ben az Év Coachának választott üzletfejlesztési tanácsadót, Bánhidi Brigittát kérdeztük.
Televíziós műsorok és online videók, a televízió képernyőjén, mobilon vagy tableten. Mindegy. Mindegy?

Televíziós műsorok és online videók, a televízió képernyőjén, mobilon vagy tableten. Mindegy. Mindegy?

Domokos Szilárddal, a független marketing és kommunikációs szakemberrel készített interjúnkban arra keressük a választ, hogy jelenleg merre tart a videós tartalmak térnyerése és hogy milyenek az itthoni kilátások. Szóba kerül a torrent, a drága havi díjért kínált Z kategóriás filmek ügye, de a szakértő szerint a Netflix itteni belépése fél évtizedig is várathat magára.
Hagyományos média menni mobil: nem tartalmi kérdés, életforma

Hagyományos média menni mobil: nem tartalmi kérdés, életforma

Válhat-e a mobil és a tablet elsődleges képernyővé, és ha igen, milyen tartalomtípusok esetében? Vagy a tartalom maga talán nem is olyan fontos?
Figyelj oda az indikátor emberekre!

Figyelj oda az indikátor emberekre!

Az indikátor emberek nem csodalények, hanem olyan személyek, akik nem vesznek el a részletekben és remekül átlátják az összefüggéseket, legyen szó a médiáról, az üzleti életről, vagy akár a politikáról. Tudni kell felismerni őket, illetve az indikátor helyzeteket. Ez a felismerés, illetve a metakommunikációs kódfejtés sokszor nem egyszerű. Hogy egy kicsit tisztábban lássunk, Tari Annamária pszichoterapeutát kérdeztük az indikátor témakörrel kapcsolatban. A szakértő elődását Media Hungary 2014 konferencián május 14-én délelőtt lehet majd személyesen is meghallgatni.
″...döntéseink valójában nem is racionális úton születnek...″ – Interjú Bánhidi Brigittával

″...döntéseink valójában nem is racionális úton születnek...″ – Interjú Bánhidi Brigittával

Létezik tuti-biztos recept a sikerhez a mobilmarketingben? Hogyan érdemes hozzáfogni?