Bucsky Péter cikkei 1. oldal

Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az ad fraud mára elképesztő méreteket öltött.
Mutatjuk, hogy a service design miért jelent megoldást a problémákra

Mutatjuk, hogy a service design miért jelent megoldást a problémákra

Az első Digitális Akadémia a service designról szólt. Vagyis sokkal inkább az ügyfélről.
Otthonosan az ügyfélélményben – interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Otthonosan az ügyfélélményben – interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Szigetvári József arról is beszélt, hogy mi jelenti a siker kulcsát s hogy hol jön be a képe a service design.
Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

A digitalizáció hatására a médiaügynökségek egyre inkább adatbányász központokká válnak. Interjú Barnóth Zoltánnal.
Építsd minél magasabbra a fizető faladat!

Építsd minél magasabbra a fizető faladat!

Egy friss felmérésben 500 online újság előfizetői gyakorlatát vizsgálták.
Hol és mikor kell bevetni a service designt?

Hol és mikor kell bevetni a service designt?

A Digitális Akadémián a legprofibbak mutatták be, hogyan is találkoztak a cégen belül a service designnal s hogyan dolgoztak a módszertannak.
Hogyan lehet egy webáruház a piac megkerülhetetlen szereplője? - Interjú Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapítójával

Hogyan lehet egy webáruház a piac megkerülhetetlen szereplője? - Interjú Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapítójával

A visszatérő vevők megszerzésében a vásárlói élmény megteremtése az egyik legfontosabb tényező, amit kimondani könnyű, megvalósítani viszont...
A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

Játék az árérzékenységgel, magas szintre fejlesztett logisztika és egyedi piaci szemlélet. Interjú Schmidt Richárddal.
Így lehet életeket menteni a közösségi médiával!

Így lehet életeket menteni a közösségi médiával!

Hogyan lehet a lájkokat eredményre váltani, illetve a celebek vagy a mentősök tudnak több embert megszólítani? Interjú Dr. Csató Gáborral.
Egy jó történet legyűrheti a bannervakságot

Egy jó történet legyűrheti a bannervakságot

Az információ-cunamiban a hatszavas, rövid történetek utat találnak az emberekhez. Interjú Haász Jánossal, az Index főszerkesztő-helyettesével.
1/31