2015. június 05. 09:05Vida SándorSzánj az olvasásra 7 percet!
– Interjú Németh Károllyal, a SPAR Magyarország Kft. marketingkommunikációs vezetőjével
Interjúk
2015. február 09. 06:56Vida SándorSzánj az olvasásra 6 percet!
A Facebookot böngészve állandóan hirdetésekbe botlunk, de mi van a reklám túloldalán? Kinek érdemes rajongói oldalt létrehozni és azt népszerűsíteni? Mit érdemes tenni és hogyan lehet mérni a sikerességet? - Ezekre a kérdésekre és a főnökök meggyőzésének legjobb módszerére fény derül a QUAESTOR Csoport online team vezetőjével, Ofczianka Balázzsal készített interjúnkból.
Evolution
2015. február 03. 13:10Vida SándorSzánj az olvasásra 11 percet!
Megfelelő adatbázissal versenyre lehet kelni a Google vagy Facebook hirdetéseivel. Ezek a cégek is először adatvagyont építettek, és így lettek hirdetői nagyhatalmak. Az ORIGO, a Central Media és a CEMP összetolta saját adatvagyonát. A cél a jó targetálás - Interjú Vértes Jánossal, az Adverticum Zrt. igazgatótanácsának elnökével és Szutor Ferenccel, az Adverticum vezérigazgató-helyettesével.
Evolution
2014. november 19. 14:12Vida SándorSzánj az olvasásra 4 percet!
Civilizációnk a marketing korba lépett, ahol a márkáknak meg kell tanulniuk improvizálni és még kreatívabbakká, sőt egyenesen szuperhősökké kell válniuk. Ez utóbbit Gulyás János, a MEC médiaügynökség vezetője teszi hozzá.
Internet Hungary
2014. október 28. 15:56Vida SándorSzánj az olvasásra 6 percet!
Az Internet Hungary 2014 konferencia első napjának második részében az automatizált rendszereké (programmatic buying), az algoritmusos kereskedésé és a valós idejű licité (RTB, real time bidding) volt a főszerep, amiről több kerekasztal-beszélgetés és előadás szólt, sőt, egy fontos bejelentésnek is szem- és fültanúi lehettek a jelenlévőka Central Mediacsoport, a CEMP és az Origo vezetői részéről.
Internet Hungary
2015. május 27. 10:35Vida SándorSzánj az olvasásra 8 percet!
Brand, bizalom, bevétel a Femina.hu népszerűségének három kulcseleme, melyek révén 1000-ről 300 ezer felé tornázták a napi látogatók számát! Mindezt fizetett hirdetések nélkül. Mi a titok? Hogyan kivitelezhető mindez? Mire érdemes odafigyelni? Rácz Brigittával, a Femina Media portfólió igazgatójával készült interjúnkból megtudhatod.
Interjúk
2015. február 05. 09:12Vida SándorSzánj az olvasásra 8 percet!
A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.
Evolution
2014. november 25. 12:09Vida SándorSzánj az olvasásra 5 percet!
A megfelelő csatorna és hirdetési eszköz megtalálása nem egyszerű, amire az Internet Hungary 2014 konferencián is fény derült. Az előadók és vitapartnerek kitértek, mikor, hol és hogyan érdemes hirdetni, mire érdemes odafigyelni.
Az Internet Hungary 2014 konferencián október 14-én a Reklám és performance teremben történt, 2. rész:
Internet Hungary
2014. november 14. 08:42Vida SándorSzánj az olvasásra 8 percet!
Nyitott könyv lett az életünk: a mobilunk szinte mindent elárul rólunk: mikor keltünk fel, merre és mivel megyünk munkába, meddig trónolunk a vécén, mi a napi rutinunk, mekkora kapcsolati hálónk kiterjedtsége. Ráadásul az adatvadászok munkáját mi magunk is nagyban megkönnyítjük becsekkolásainkkal és fotóink közzétételével. ″Az biztos, hogy az amerikai NSA nézi a mobilokból nyerhető adatokat″ – hívja fel a figyelmet Pintér Róbert, az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. mobil kutatásvezetője.
E-volution
2014. szeptember 30. 08:52Vida SándorSzánj az olvasásra 8 percet!
Harc a kiemelkedésért – Új formátumok, élményközpontúság, sokszínűség, magazinszerű tartalmak némi extrával, újfajta szerkesztőségi hozzáállás és a médián túlmutató üzleti portfólió a kulcsa az újonnan indult hírportálok sikeres fennmaradásának. Ez azonban önmagában kevés, ″dinamikusnak, rugalmasnak kell lenni, diktálni kell a trendeket, így lehet belehasítani ebbe a nem túl nagy magyar tortába″ ─ állítja Száraz István, a VS.hu alapítója.
Internet Hungary
2015. június 05. 09:05Vida Sándor
– Interjú Németh Károllyal, a SPAR Magyarország Kft. marketingkommunikációs vezetőjével
Interjúk
2015. május 27. 10:35Vida Sándor
Brand, bizalom, bevétel a Femina.hu népszerűségének három kulcseleme, melyek révén 1000-ről 300 ezer felé tornázták a napi látogatók számát! Mindezt fizetett hirdetések nélkül. Mi a titok? Hogyan kivitelezhető mindez? Mire érdemes odafigyelni? Rácz Brigittával, a Femina Media portfólió igazgatójával készült interjúnkból megtudhatod.
Interjúk
2015. február 09. 06:56Vida Sándor
A Facebookot böngészve állandóan hirdetésekbe botlunk, de mi van a reklám túloldalán? Kinek érdemes rajongói oldalt létrehozni és azt népszerűsíteni? Mit érdemes tenni és hogyan lehet mérni a sikerességet? - Ezekre a kérdésekre és a főnökök meggyőzésének legjobb módszerére fény derül a QUAESTOR Csoport online team vezetőjével, Ofczianka Balázzsal készített interjúnkból.
Evolution
2015. február 05. 09:12Vida Sándor
A közösségi médiában nem mindig a várt eredményt kapjuk és olykor a célcsoportunkat is hibásan határozzuk meg. Sőt még azzal sem vagyunk tisztában, hogy mely közösségi oldalakat és mire is lenne érdemes használnunk - állítja Bognár Vera, a MediaCom Magyarország MBA & Digital Media Knowledge Managere.
Evolution
2015. február 03. 13:10Vida Sándor
Megfelelő adatbázissal versenyre lehet kelni a Google vagy Facebook hirdetéseivel. Ezek a cégek is először adatvagyont építettek, és így lettek hirdetői nagyhatalmak. Az ORIGO, a Central Media és a CEMP összetolta saját adatvagyonát. A cél a jó targetálás - Interjú Vértes Jánossal, az Adverticum Zrt. igazgatótanácsának elnökével és Szutor Ferenccel, az Adverticum vezérigazgató-helyettesével.
Evolution
2014. november 25. 12:09Vida Sándor
A megfelelő csatorna és hirdetési eszköz megtalálása nem egyszerű, amire az Internet Hungary 2014 konferencián is fény derült. Az előadók és vitapartnerek kitértek, mikor, hol és hogyan érdemes hirdetni, mire érdemes odafigyelni.
Az Internet Hungary 2014 konferencián október 14-én a Reklám és performance teremben történt, 2. rész:
Internet Hungary
2014. november 19. 14:12Vida Sándor
Civilizációnk a marketing korba lépett, ahol a márkáknak meg kell tanulniuk improvizálni és még kreatívabbakká, sőt egyenesen szuperhősökké kell válniuk. Ez utóbbit Gulyás János, a MEC médiaügynökség vezetője teszi hozzá.
Internet Hungary
2014. november 14. 08:42Vida Sándor
Nyitott könyv lett az életünk: a mobilunk szinte mindent elárul rólunk: mikor keltünk fel, merre és mivel megyünk munkába, meddig trónolunk a vécén, mi a napi rutinunk, mekkora kapcsolati hálónk kiterjedtsége. Ráadásul az adatvadászok munkáját mi magunk is nagyban megkönnyítjük becsekkolásainkkal és fotóink közzétételével. ″Az biztos, hogy az amerikai NSA nézi a mobilokból nyerhető adatokat″ – hívja fel a figyelmet Pintér Róbert, az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. mobil kutatásvezetője.
E-volution
2014. október 28. 15:56Vida Sándor
Az Internet Hungary 2014 konferencia első napjának második részében az automatizált rendszereké (programmatic buying), az algoritmusos kereskedésé és a valós idejű licité (RTB, real time bidding) volt a főszerep, amiről több kerekasztal-beszélgetés és előadás szólt, sőt, egy fontos bejelentésnek is szem- és fültanúi lehettek a jelenlévőka Central Mediacsoport, a CEMP és az Origo vezetői részéről.
Internet Hungary
2014. szeptember 30. 08:52Vida Sándor
Harc a kiemelkedésért – Új formátumok, élményközpontúság, sokszínűség, magazinszerű tartalmak némi extrával, újfajta szerkesztőségi hozzáállás és a médián túlmutató üzleti portfólió a kulcsa az újonnan indult hírportálok sikeres fennmaradásának. Ez azonban önmagában kevés, ″dinamikusnak, rugalmasnak kell lenni, diktálni kell a trendeket, így lehet belehasítani ebbe a nem túl nagy magyar tortába″ ─ állítja Száraz István, a VS.hu alapítója.
Internet Hungary