Bernschütz Mária Ph.D cikkei 2. oldal

Majd küldök egy snapchat fotót, tanárnő! Küldj egy emailt, de kinek és minek?

Majd küldök egy snapchat fotót, tanárnő! Küldj egy emailt, de kinek és minek?

Pár hónappal ezelőtt az egyik hallgatóm, csak úgy felállt az óráról és elindult kifelé, kérdem: merre, merre? Azt válaszolta, hogy „Edzésre sietek, de ha van a tanárnőnek snapchat accountja, küldök egy képet a vízből!” Nem volt snapchat accountom, de saját bőrömön éreztem, hogy miképp alakul át, miképp alakítja át a különböző instant messages lehetőségek a világunkat.
Jelszó(vér)szövetség

Jelszó(vér)szövetség

Az újmédiás eszközök terjedésével, használatuk gyakoriságával, az állandó biztonsági szavak, belépők kitalálása mellett, elkezdjük félteni a jelszavunkat. Hisz kapukat nyithat az összes email, kép felé, esetleg a telefonunkban ott a gmail, a facebook, stb. Nem úgy mint fiatalabb generáció körében. Ott pont a bizalom jele a másik jelszavának ismerete.
A Z generáció átveszi a hatalmat? Interjú GoodLike-kal

A Z generáció átveszi a hatalmat? Interjú GoodLike-kal

A televíziózás mellett egyre többen néznek videómegosztókon tartalmakat. Ezen a platformon minden tartalom egyenlővé válik. Győzzön a jobb! Bernschütz Mária interjúja GoodLike-kal, az egyik legsikeresebb videotartalom előállítóval készített interjút.
Kill your idols! Anyád szűz? Átalakulóban a fiatalok példakép választása

Kill your idols! Anyád szűz? A példakép

A példaképek megosztó szereppel bírnak, motiválnak és taszítanak is egyaránt. Tovább vizsgáljuk a Z generációs preferenciákat.
Az újmédiás reneszánszember születése II.

Az újmédiás reneszánszember II

Az előző cikkben a Z generációt vettük górcső alá, és mutattuk be a X, Y generációtól eltérő pszichológiai aspektusait.
Jelszó(vér)szövetség

Jelszó(vér)szövetség

Az újmédiás eszközök terjedésével, használatuk gyakoriságával, az állandó biztonsági szavak, belépők kitalálása mellett, elkezdjük félteni a jelszavunkat. Hisz kapukat nyithat az összes email, kép felé, esetleg a telefonunkban ott a gmail, a facebook, stb. Nem úgy mint fiatalabb generáció körében. Ott pont a bizalom jele a másik jelszavának ismerete.
Jelenbéli szorongásaink és hatása a tartalomfogyasztásra

Jelenbéli szorongásaink és hatása a tartalomfogyasztásra

Külső ingerekre reagálva fogyasztjuk a médiatartalmat? Vagy azért fogyasztjuk a tartalmat, mert olyan pillanatban, hangulatban vagyunk? Kicsit vitaindítóként is felvetném eme gondolatkört.
Van mit tanulnunk a ″Z″ generációtól! A profithozó Facebook-boltosok

Van mit tanulnunk a ″Z″ generációtól! A profithozó Facebook-boltosok

Mára a ″Z″ generáció képviselői magukévá tették az interaktivitást, a személyes brandjük építését, értenek a közösségi média csínjához, az online fizetés technikájához, ja, és nagyon jó szervezők! Tanuljunk a ″Z″ generáció képviselőitől!
Amikor a fagyi visszanyal…  Folytassuk a Z generáció megismerését

Amikor a fagyi visszanyal… Folytassuk a Z generáció megismerését

Érdekes elegyet alkot a mai fiatalok technofíliája, így a technológia ismerete és szeretete, a felnőttek technofóbiája, mint az újdonságoktól való félelem, a szorongás egy telefon hibaüzenet megjelenésekor, illetve akár egy mikrohullámsütő bekapcsolásakor.
Az újmédiás reneszánszember születése I. (általános bevezető)

Az újmédiás Z generáció

SocioTeen egy tudományos kutatás, melynek alapkérdése, hogy a fiatalok milyen saját tartalmat (UGC - User Generated Content) állítanak elő?
2/3