
2015. július 21. 09:41Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 2 percet!
Az újmédiás eszközök terjedésével, használatuk gyakoriságával, az állandó biztonsági szavak, belépők kitalálása mellett, elkezdjük félteni a jelszavunkat. Hisz kapukat nyithat az összes email, kép felé, esetleg a telefonunkban ott a gmail, a facebook, stb. Nem úgy mint fiatalabb generáció körében. Ott pont a bizalom jele a másik jelszavának ismerete.
E-volution

2014. június 02. 07:24Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 4 percet!
Külső ingerekre reagálva fogyasztjuk a médiatartalmat? Vagy azért fogyasztjuk a tartalmat, mert olyan pillanatban, hangulatban vagyunk? Kicsit vitaindítóként is felvetném eme gondolatkört.
Média

2014. január 19. 09:58Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 4 percet!
Mára a ″Z″ generáció képviselői magukévá tették az interaktivitást, a személyes brandjük építését, értenek a közösségi média csínjához, az online fizetés technikájához, ja, és nagyon jó szervezők! Tanuljunk a ″Z″ generáció képviselőitől!
E-volution

2013. november 05. 08:50Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 3 percet!
Érdekes elegyet alkot a mai fiatalok technofíliája, így a technológia ismerete és szeretete, a felnőttek technofóbiája, mint az újdonságoktól való félelem, a szorongás egy telefon hibaüzenet megjelenésekor, illetve akár egy mikrohullámsütő bekapcsolásakor.
Marketing

2013. július 03. 20:24Bernschütz Mária Ph.DSzánj az olvasásra 3 percet!
SocioTeen egy tudományos kutatás, melynek alapkérdése, hogy a fiatalok milyen saját tartalmat (UGC - User Generated Content) állítanak elő?
Média