Szuchy Brigitta cikkei 1. oldal

„Nem ellentéteket, hanem szinergiákat szeretnénk teremteni”

„Nem ellentéteket, hanem szinergiákat szeretnénk teremteni”

Hamarosan indul az MVM új műfajteremtő koncertsorozata, ahol a klasszikus zenét és a minőségi komolyzenét ötvözik majd. Az MVM Classic & Club egy olyan élményt kínál, amely lelkünket és szellemünket egyaránt gazdagítja. A kezdeményezés mögötti motivációról és a zene csodálatos erejéről a produkció művészeti vezetőjével, Balázs János Kossuth-díjas zongoraművésszel beszélgettem.
Érkezhet a kultúra TikTokon?

Érkezhet a kultúra TikTokon?

A mai napig sokan megkérdőjelezik, hogy a TikTok képes-e kultúrát közvetíteni, pedig az elmúlt években egyértelművé vált, hogy a platform sokszínű tartalmi kínálatában a kultúra is helyet kap. Dejcző Alexandra, a Lounge Group digitális marketing szakértője mutatta be a 29. Digital-Media Hungary konferencián a marketing, a kultúra és a reklám szerepét a TikTokon.
Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Az MRSZ hosszú évek óta először mérte fel a szektorban foglalkoztatottak létszámát az OPTEN-nel együttműködve, annak adatbázisából kinyert tényadatok felhasználásával. Ennek eredményeképpen meglepő adatot publikált a Reklámszövetség az MRSZ Mini Konferencián: a kommunikációs iparágban körülbelül 115 ezren dolgoznak. Mégis számos kihívással küzd a szektor, és jelentős átalakuláson megy át a szakma. Kerekasztal beszélgetés során Liptay Gabriella, a KPMG Hungária Kft. marketing és kommunikációs igazgatója fejtegette a szektort érintő HR kérdéseket Török Diána, a GroupM Communications & Learning Directora és Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettesének társaságában.
Interjú egy Z generációs példaképpel, aki mert nagyot álmodni

Interjú egy Z generációs példaképpel, aki mert nagyot álmodni

A 16 éves Nyikonyuk Balázs egyik pillanatról a másikra lett az ország kedvenc horgolója, amikor céltudatos és magabiztos kiállásával 2 millió forint befektetést sikerült szereznie a Cápák között műsorban a HorgoBOX termékhez. Vajon mi motivál egy középiskolás fiút arra, hogy efféle kézműves vállalkozásba kezdjen a screenen nevelkedett nemzedék korában? Hogyan használja ki social media lehetőségét a célközönsége eléréséhez, és milyen szempontokat tart fontosnak a marketingben?
Interjú a Digital Hungary gyakornokaival. II./I. rész.

Interjú a Digital Hungary gyakornokaival. II./I. rész.

Amikor egy évvel ezelőtt főszerkesztőként a Digital Hungary élére kerültem, az egyik legfontosabb célként tűztem ki, hogy gyakornoki programot indítsak. Nem is vártunk ezzel sokáig, a Budapesti Metropolitan Egyetemen működő Média Műhellyel együttműködve elkezdtük a közös munkát több kiváló fiatallal. Csermely Ákos támogatásával az újságírói feladatok mellett számos más izgalmas projektbe is be tudtuk vonni a gyakornokat a média területén. Arról, hogy mindezt hogyan élték meg, az alábbi interjúban olvashattok.
Érkezhet a kultúra TikTokon?

Érkezhet a kultúra TikTokon?

A mai napig sokan megkérdőjelezik, hogy a TikTok képes-e kultúrát közvetíteni, pedig az elmúlt években egyértelművé vált, hogy a platform sokszínű tartalmi kínálatában a kultúra is helyet kap. Dejcző Alexandra, a Lounge Group digitális marketing szakértője mutatta be a 29. Digital-Media Hungary konferencián a marketing, a kultúra és a reklám szerepét a TikTokon.
„Inkább megpróbáljuk elkerülni a veszteséget, minthogy vállaljuk a nyereséggel járó kockázatot”

„Inkább megpróbáljuk elkerülni a veszteséget, minthogy vállaljuk a nyereséggel járó kockázatot”

Randivonal, Tinder, Viszony.hu és még számos internetes társkeresőt felsorolhatnánk, amik a párkeresők mindennapjainak aktív része. Miért chatelnek az emberek ahelyett, hogy inkább személyesen találkoznának? Mennyire játszik fontos szerepet a külső az ismerkedésben? Tényleg tudatosan használják a netes ismerkedési formákat a Z generáció tagjai? Többek között ezekről a témákról beszélgettem Magos Anna pszichológussal.
Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Nem elég szexi a kommunikációs iparág

Az MRSZ hosszú évek óta először mérte fel a szektorban foglalkoztatottak létszámát az OPTEN-nel együttműködve, annak adatbázisából kinyert tényadatok felhasználásával. Ennek eredményeképpen meglepő adatot publikált a Reklámszövetség az MRSZ Mini Konferencián: a kommunikációs iparágban körülbelül 115 ezren dolgoznak. Mégis számos kihívással küzd a szektor, és jelentős átalakuláson megy át a szakma. Kerekasztal beszélgetés során Liptay Gabriella, a KPMG Hungária Kft. marketing és kommunikációs igazgatója fejtegette a szektort érintő HR kérdéseket Török Diána, a GroupM Communications & Learning Directora és Vági Róbert, a Central Médiacsoport operatív vezérigazgató-helyettesének társaságában.
„A kapcsolódások formálnak minket, ami elengedhetetlen része az önmagunkat megismerő belső utazásnak”

„A kapcsolódások formálnak minket, ami elengedhetetlen része az önmagunkat megismerő belső utazásnak”

Balogh Fruzsina rendkívüli őszinteséggel írta meg a Szív magazinban megjelent Utak egymáshoz – Megtanulhatatlan házasság című cikkét, mellyel 2024. január 25-én elnyerte a Média a Családért-díj közönségdíját. Mennyire kell elkötelezetten hinni a kapcsolódás és az önreflexió erejében ahhoz, hogy a nagyvilág elé merjük tárni a házasságunkban megjelenő problémákat? Milyen szerepe volt a cikk megírásának Fruzsina házasságában, és hogyan hatottak rá a visszajelzések? A Kapcsolódó nevelés szakemberével készült interjúból többek között ezekre a kérdésekre is kiderül a válasz.
Interjú a Digital Hungary gyakornokaival II./II. rész

Interjú a Digital Hungary gyakornokaival II./II. rész

Az interjú első felében szó esett a motivációról, a kihívásokról, a konferenciákról, sőt még az érzelmi intelligencia fontosságáról is. A második részben a Digital Hungary gyakornokai többek között a TikTok videókról, az emlékezetes pillanatokról és a szakmai fejlődésről meséltek.
1/4