Máthé Bence cikkei 1. oldal

Így húzhat be hatékonyan ügyfeleket és vásárlókat az interaktív hirdetésekkel

Így húzhat be hatékonyan ügyfeleket és vásárlókat az interaktív hirdetésekkel

Növekszik a reklámzaj, egyre több az offline és online impulzus, a márkáknak pedig egyre nagyobb kihívást jelent, hogy felhívják magukra a figyelmet. Erre jelenthetnek megoldást az interaktív hirdetések Lendvai Klaudia, a Lounge Group senior PPC menedzsere szerint, akinek a kattintásonkénti fizetések a szakterülete. Lendvai az április 23-24. között rendezett Digital-Media Hungary konferencián avatta be a Miért jó vagy nem jó egy interaktív reklámszpot című előadás résztvevőit abba, milyen előnyökkel járnak a kattintható, sok esetben személyre szabott hirdetések.
Ezért hiszünk a Loch Ness-i szörnyben: ″Megnyugtató érzés, hogy úgy véljük, tudunk valamit″

Ezért hiszünk a Loch Ness-i szörnyben: ″Megnyugtató érzés, hogy úgy véljük, tudunk valamit″

Hiedelmek, mondák, konteók: az emberek a létezésük kezdete óta hinni akarnak valamiben, legyen az egy felsőbb erő, különleges lények vagy a háttérben mozgolódó ismeretlen hatalmak. Bármi is éljen a képzeletünkben és annak bármennyi valóságalapja is legyen, annyi bizonyos, hogy a hitünk egy igazán egyszerű okban gyökeredzik, amely nem más, mint a tudásszomj.
″A készpénz csak illúzió″ - szakemberek szerint a jövőben végleg összetörhetjük a malacperselyt

″A készpénz csak illúzió″ - szakemberek szerint a jövőben végleg összetörhetjük a malacperselyt

Malacperselyben gyűlő aprópénz, farmerzsebben maradt ezresek és az autós kávétartó rekeszben megbújó örök száz forintos a bevásárló kocsikhoz: a készpénz az életünk része, nap mint nap találkozunk vele valamilyen formában, még ha a nagyobb kifizetéseinket sokszor inkább kártyával intézzük is. Egyre közelebb jutunk ugyanakkor egy ropogós bankóktól mentes korszakhoz, a kérdés pedig, hogy felkészültünk-e rá? Erről tanácskoztak szakemberek a Felelős Fintech Tartalmak nevű pályázat díjkiosztóján tartott kerekasztal-beszélgetésen a budapesti V30 Rendezvényközpontban március 20-án.
Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus: ″Generációt egyben vizsgálni nem lehet, viselkedést, magatartást kell vizsgálni″

Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus: ″Generációt egyben vizsgálni nem lehet, viselkedést, magatartást kell vizsgálni″

Egyre nagyobb teret nyernek a Z-generációról folytatott kutatások, amióta ugyanis a képviselői beléptek a munkaerőpiacra, a szokásaik és a különböző attitűdjeik könnyebben mérhetővé váltak. A legtöbben előítéletesek ezzel a nemzedékkel szemben, és bár még mindig nem értettük meg őket igazán, sokan már az utánuk következő Alfa-generáció lehetséges felméréséről beszélnek. Vajon mikor érdemes elkezdeni foglalkozni a kutatásukkal? Egyáltalán mi alapján határozzuk meg a különböző generációkat, a szociológia pedig hogyan vizsgálja az azokra jellemző tulajdonságokat? Milyen pszichés eltéréseket mutatnak az egyes nemzedékek és milyen, eddig soha nem látott kihívásokkal kell megküzdenie a Zoomereknek? Többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológussal. Interjú.
3 tényező, amely a Z-generációt a legmagányosabb nemzedékké teszi

3 tényező, amely a Z-generációt a legmagányosabb nemzedékké teszi

Naponta készítenek tartalmakat, hajszolják a like-okat és szinte mindenhol jelen vannak online: a Z-generáció tagjairól elsőre azt gondolnánk, hogy rengetegen veszik őket körül és jóval szélesebb kapcsolati hálóval rendelkeznek, mint a korábbi nemzedékek tagjai, ám ez sok esetben nem több külcsínnél. A legfrissebb kutatások szerint a Zoomerek a valaha volt legmagányosabb generáció képviselői.
3+1 módszer, amellyel a legtöbbet kihozhatjuk a Z-generációs munkavállalókból

3+1 módszer, amellyel a legtöbbet kihozhatjuk a Z-generációs munkavállalókból

Önérzetesek, motiválatlanok, túl sokat akarnak, de túl keveset adnak: ilyen és ehhez hasonló sztereotípiák élnek a Z-generációs munkavállalókról manapság úgy, hogy jó részük még be sem lépett a munkaerőpiacra. Szerémi Péter kommunikációs szakértő az idei Digital-Media Hungary konferencián tartott Milyen vezetői kommunikációval lehet a legtöbbet kihozni a Z-generációból? című előadásában kifejtette, hogy milyen módszerekkel lehet motiválni és hatékonyságra sarkallni a Zoomereket.
Így veszi át a kreatív csapatok munkáját a jövőben a mesterséges intelligencia

Így veszi át a kreatív csapatok munkáját a jövőben a mesterséges intelligencia

Szakdolgozatot ír, megadott információk alapján PR-cikkeket kreál, valamint a személyiségi jogokat veszélyeztető módon képes megteremteni és leutánozni bárki kép- és hangmását: a mesterséges intelligencia rohamtempóban fejlődik, nem véletlen, hogy jó pár szakág dolgozói aggodalommal tekintenek a jövőbe, hiszen a munkájuk is veszélyben lehet. Az idei Digital-Media Hungary konferencián Major Zoltán, a nemzetközi piacon működő japán Dentsu reklám- és PR részvénytársaság hazai kreatív igazgatója részletesen kifejtette, hogyan végezték el az MI-vel egy teljes kreatív csapat munkáját.
Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus: ″Generációt egyben vizsgálni nem lehet, viselkedést, magatartást kell vizsgálni″

Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológus: ″Generációt egyben vizsgálni nem lehet, viselkedést, magatartást kell vizsgálni″

Egyre nagyobb teret nyernek a Z-generációról folytatott kutatások, amióta ugyanis a képviselői beléptek a munkaerőpiacra, a szokásaik és a különböző attitűdjeik könnyebben mérhetővé váltak. A legtöbben előítéletesek ezzel a nemzedékkel szemben, és bár még mindig nem értettük meg őket igazán, sokan már az utánuk következő Alfa-generáció lehetséges felméréséről beszélnek. Vajon mikor érdemes elkezdeni foglalkozni a kutatásukkal? Egyáltalán mi alapján határozzuk meg a különböző generációkat, a szociológia pedig hogyan vizsgálja az azokra jellemző tulajdonságokat? Milyen pszichés eltéréseket mutatnak az egyes nemzedékek és milyen, eddig soha nem látott kihívásokkal kell megküzdenie a Zoomereknek? Többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológussal. Interjú.
3 tényező, amely a Z-generációt a legmagányosabb nemzedékké teszi

3 tényező, amely a Z-generációt a legmagányosabb nemzedékké teszi

Naponta készítenek tartalmakat, hajszolják a like-okat és szinte mindenhol jelen vannak online: a Z-generáció tagjairól elsőre azt gondolnánk, hogy rengetegen veszik őket körül és jóval szélesebb kapcsolati hálóval rendelkeznek, mint a korábbi nemzedékek tagjai, ám ez sok esetben nem több külcsínnél. A legfrissebb kutatások szerint a Zoomerek a valaha volt legmagányosabb generáció képviselői.
Lugosi Ali: ″Sosem elég a jó. Mindig a legjobb kell″

Lugosi Ali: ″Sosem elég a jó. Mindig a legjobb kell″

Hatalmas elismerésben részesültek a legkiemelkedőbb ifjú könnyű- és komolyzenei tehetségek a november 23-án tizenhatodik alkalommal megrendezett Junior Prima Díj magyar zeneművészet kategória díjátadó gálán. A színpadra lépők között volt a 24 éves Lugosi Ali klarinétművész, aki tízévesen kezdett játszani a fúvós hangszeren, majd meg sem állt a Bécsi Zeneakadémia különleges tehetségeknek létrehozott osztályáig. Fiatal kora ellenére számos hazai és külföldi koncertet adott már, illetve megnyerte a 2024-es Virtuózok komolyzenei tehetségkutató versenyt is. A vele készített interjúnkban őszintén vallott a kezdetekről, az eddigi tapasztalatairól, a szakma nehézségeiről, jövőbeli terveiről, illetve a szenvedélye és a magánélet közötti egyensúly megtalálásáról.
1/4