Máthé Bence cikkei 2. oldal

Lugosi Ali: ″Sosem elég a jó. Mindig a legjobb kell″

Lugosi Ali: ″Sosem elég a jó. Mindig a legjobb kell″

Hatalmas elismerésben részesültek a legkiemelkedőbb ifjú könnyű- és komolyzenei tehetségek a november 23-án tizenhatodik alkalommal megrendezett Junior Prima Díj magyar zeneművészet kategória díjátadó gálán. A színpadra lépők között volt a 24 éves Lugosi Ali klarinétművész, aki tízévesen kezdett játszani a fúvós hangszeren, majd meg sem állt a Bécsi Zeneakadémia különleges tehetségeknek létrehozott osztályáig. Fiatal kora ellenére számos hazai és külföldi koncertet adott már, illetve megnyerte a 2024-es Virtuózok komolyzenei tehetségkutató versenyt is. A vele készített interjúnkban őszintén vallott a kezdetekről, az eddigi tapasztalatairól, a szakma nehézségeiről, jövőbeli terveiről, illetve a szenvedélye és a magánélet közötti egyensúly megtalálásáról.
Balog Alexandra: „A nehéz dolgokból is tanulok és táplálkozom, ezekből készül életem szimfóniája”

Balog Alexandra: „A nehéz dolgokból is tanulok és táplálkozom, ezekből készül életem szimfóniája”

Tizenhatodik alkalommal vehették át a legkiemelkedőbb ifjú tehetségek a Junior Prima Díj magyar zeneművészet kategória elismeréseit november 23-án. A díjazottak között volt a 29 esztendős Balog Alexandra zongoraművész, aki hétévesen kezdett játszani a billentyűs hangszeren, majd meg sem állt a londoni Royal Academy of Music zenei konzervatóriumig. Fiatal kora ellenére számos hazai és külföldi koncertet adott már, jelenleg Ázsiába készül. Lapunknak őszintén vallott a kezdetekről, az eddigi tapasztalatairól, a szakma nehézségeiről, jövőbeli terveiről, illetve a szenvedélye és a magánélet közötti egyensúly megtalálásáról. Interjú!
Megjelent a szakma által is várt Marketing Trendbook

Megjelent a szakma által is várt Marketing Trendbook

Sikersztorik, válságmegoldó receptek, technológiai innovációk és esettanulmányok is tarkítják a nemrég megjelent és november 15-én bemutatott Marketing Trendbookot, amelyben a marketing szakma krémje 420 oldalon osztja meg a tudását. A kötetet nagyszabású sajtótájékoztatón mutatták be szerdán a városligeti Millenium Házában.
E-sport: a reklámkerülők elérésének kiaknázatlan módja

E-sport: a reklámkerülők elérésének kiaknázatlan módja

Felugró ablakok, húszpercenkénti reklám spotok, kötelezően megtekintendő hirdetési blokkok: az online, rádiós és televíziós világban folyamatosan reklámokba ütközünk, ám az Y- és Z-generáció tagjai különböző hirdetésblokkolókkal és streaming-előfizetésekkel kiküszöbölik az imént felsorolt promóciókat. Szilágyi Mátyás, a KIA Hungary digitális marketing junior menedzsere arra vonatkozóan adott ötleteket az idei Internet Hungary-n, hogy hogyan érhetők el a reklámkerülő felhasználók.
Ilyen munkahelyről álmodnak a magyarok

Ilyen munkahelyről álmodnak a magyarok

Mindegy, hogy hol, csak sok pénzt keressenek: ez a magyarok általános mentalitása munkahelyválasztáskor - derült ki Szokody Ágnes, a Randstad HR-szolgáltató cég magyar-román területért felelős marketing menedzserének előadásából az idei Internet Hungary konferencia október 4-ei napján. A szakember sokatmondó adatokkal szolgált a magyar munkavállalók általános preferenciáiról.
Steigervald Krisztián generációkutató a Z-generációról: ″Ha ilyen munkaerő nem kell, nem lesz munkaerő″

Steigervald Krisztián generációkutató a Z-generációról: ″Ha ilyen munkaerő nem kell, nem lesz munkaerő″

A Z-generáció munkaerőpiachoz való általános hozzáállásáról, az életük digitalizáció általi befolyásoltságáról és az oktatás átalakulásáról beszélgettek szakemberek A jövő kompetenciái - A jövő oktatása című zártkörű konferencián Budapesten.
Gesztesi Gábor: ″A középiskolások nem marketingesek, hanem influenszerek akarnak lenni″ - Veszélyben a marketing szakma jövője?

Gesztesi Gábor: ″A középiskolások nem marketingesek, hanem influenszerek akarnak lenni″ - Veszélyben a marketing szakma jövője?

Nagyszabású sajtóeseményen mutatták be a marketing szakma sava-borsát összefoglaló Marketing Trendbookot november 15-én a városligeti Millenium Házában, Budapesten. Az eseményen szakmabeliek és a vállalati szféra szereplői is jelen voltak, akik Azurák Csaba vezetésével beszélgettek marketingről, annak kihívásairól és a jövő problémáiról.
Így változtathatja meg az adathalászatot a mesterséges intelligencia

Így változtathatja meg az adathalászatot a mesterséges intelligencia

Az adatbányászat mesterséges intelligenciával felturbózott változatának fejlesztéséről tartott előadást Szekeres Péter, a Neticle Text Analytics vezetője az idei Internet Hungary konferencián, Siófokon. A szakember szerint a lehető legtöbb adat kinyeréséhez a közösségi média és a mesterséges intelligencia a kulcs.
Pattanások kinyomása és katonatörténetek: íme Anzselika Habpatron tuti tippjei a közösségi médiában való befutáshoz

Pattanások kinyomása és katonatörténetek: íme Anzselika Habpatron tuti tippjei a közösségi médiában való befutáshoz

Szatirikus perfomansszal örvendeztette meg az idei Internet Hungary résztvevőit Stefanovics Angéla, avagy Anzselika Habpatron a siófoki Hotel Azúrban október 4-én. A színésznő a közösségi médiában felvett karakterét hozta el a konferenciára, hogy a ″Szubjektív TikTok és YouTube ajánló. Hogyan érem el a 30 alattiakat és az 50 felettieket?″ című előadáson lépjen pódiumra.
Bennünket a fikciók tartanak össze

Bennünket a fikciók tartanak össze

A 2023-as Internet Hungary konferencián tartott előadást Kovács András Péter, a Dumaszínház humoristája. A stand-up fellépő érdekfeszítő eszmefuttatást tartott arról, hogy egy, az agyunk kreálta fikcióban éljük a mindennapjainkat és erre tanítjuk meg a mesterséges intelligenciát is.
2/4