2024. március 02. 16:07Juhász MariannaSzánj az olvasásra 9 percet!
Lizzy Card, PlanAll, Remind, Tudatosság napja – mind-mind Szilágyi Gábor sikereinek és munkájának egy-egy állomása. A siker pedig nem a véletlen műve, sokkal inkább azé a vállalkozószellemű bátorságé, ami Gábort végig kísérte az elmúlt több mint húsz évben. Az elszántság mellé társul szegődött még hozzá az úton a kitartás, a folyamatos kíváncsiság, a tanulni vágyás, és egy olyan lelkes csapat, mellyel az álmok megvalósítása sem tűnik lehetetlen vállalkozásnak. Szilágyi Gáborral, a Lizzy Card ügyvezető társtulajdonosával, a PlanAll tervezők és a Remind Magazin kiadójával beszélgettünk.
Human
2024. február 06. 05:21Juhász MariannaSzánj az olvasásra 6 percet!
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Human
2024. január 31. 07:21Juhász MariannaSzánj az olvasásra 10 percet!
Hogyan engedhetjük el a múlt sérelmeit? Hogyan bocsáthatjuk meg a korábban elkövetett hibákat? Hogyan békélhetünk meg azzal, hogy elszalasztottunk számunkra fontos lehetőségeket, mert nem mertünk élni velük? Hogyan nézhetünk szembe azzal a fájdalommal, amit eddig csendben hordoztunk magunkban? A kérdésekre Almási Kitti Elvarratlan szálak című legújabb könyvében találjuk meg a választ. A szinte mindannyiunk életében megjelenő elvarratlan szálak következményeiről a pszichológust kérdeztük.
Human
2024. január 02. 05:23Juhász MariannaSzánj az olvasásra 8 percet!
Rab Árpád társadalomtudós szerint ez a tudatosság lesz a jövőben a legnagyobb kihívás az emberek számára.
Interjúk
2023. november 30. 05:21Juhász MariannaSzánj az olvasásra 8 percet!
Vajon mi lehet az oka annak, hogy a világháborút követő nemzedék sokktűrő képessége messze meghaladja az őt követő generációk stresszküszöbét? Mi köze van ehhez a kommunikációnak, és milyen hatással van ez a viselkedésünkre? Egyáltalán hogyan tudunk megküzdeni a bennünket ért, főként a hagyományos vagy a közösségi médiából érkező megrázkódtatásokkal? Minderről dr. Aczél Petra kommunikációkutató egyetemei tanárral beszélgettünk.
Human
2024. február 06. 05:21Juhász MariannaSzánj az olvasásra 6 percet!
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Interjúk
2024. január 31. 07:21Juhász MariannaSzánj az olvasásra 10 percet!
Hogyan engedhetjük el a múlt sérelmeit? Hogyan bocsáthatjuk meg a korábban elkövetett hibákat? Hogyan békélhetünk meg azzal, hogy elszalasztottunk számunkra fontos lehetőségeket, mert nem mertünk élni velük? Hogyan nézhetünk szembe azzal a fájdalommal, amit eddig csendben hordoztunk magunkban? A kérdésekre Almási Kitti Elvarratlan szálak című legújabb könyvében találjuk meg a választ. A szinte mindannyiunk életében megjelenő elvarratlan szálak következményeiről a pszichológust kérdeztük.
Interjúk
2024. január 14. 05:56Juhász MariannaSzánj az olvasásra 6 percet!
A most felnövekvő gyerekek nem rosszabbak vagy neveletlenebbek, mint amilyenek a szüleik vagy a nagyszüleik voltak, csupán alkalmazkodnak a környezetükhöz. Éppen ezért nem róható fel nekik, amikor egy probléma megoldására azonnal az interneten keresnek megoldást, vagy már nem tudnak úgy elmélyedni egy kalandregény történéseiben, mint a korábbi generációk. Hogy mi ennek az oka, arra Steigervald Krisztián generációkutató Generációk harca a figyelemért című legújabb könyve kapcsán kerestük a választ.
Interjúk
2023. november 30. 05:21Juhász MariannaSzánj az olvasásra 8 percet!
Vajon mi lehet az oka annak, hogy a világháborút követő nemzedék sokktűrő képessége messze meghaladja az őt követő generációk stresszküszöbét? Mi köze van ehhez a kommunikációnak, és milyen hatással van ez a viselkedésünkre? Egyáltalán hogyan tudunk megküzdeni a bennünket ért, főként a hagyományos vagy a közösségi médiából érkező megrázkódtatásokkal? Minderről dr. Aczél Petra kommunikációkutató egyetemei tanárral beszélgettünk.
Interjúk
2023. október 17. 08:03Juhász MariannaSzánj az olvasásra 7 percet!
A marketing mára egy önálló, interdiszciplináris tudományág lett. Egy jó marketinges ért a HR-hez, a kommunikációhoz, a pénzügyekhez, a közgazdaságtanhoz és az informatikához is. És ez még csak a jéghegy csúcsa. Az a cégvezetés, amely hosszú távon tervez, él ezzel a kaméleonra jellemző alkalmazkodóképességgel, és élvezi minden előnyét annak, hogy a marketingszakember ott van kéznél, tagja a menedzsmentnek. Az e-kor marketingjéről Török Szabolcs marketing-kommunikációs szakemberrel beszélgettünk.
Interjúk
2024. március 02. 16:07Juhász Marianna
Lizzy Card, PlanAll, Remind, Tudatosság napja – mind-mind Szilágyi Gábor sikereinek és munkájának egy-egy állomása. A siker pedig nem a véletlen műve, sokkal inkább azé a vállalkozószellemű bátorságé, ami Gábort végig kísérte az elmúlt több mint húsz évben. Az elszántság mellé társul szegődött még hozzá az úton a kitartás, a folyamatos kíváncsiság, a tanulni vágyás, és egy olyan lelkes csapat, mellyel az álmok megvalósítása sem tűnik lehetetlen vállalkozásnak. Szilágyi Gáborral, a Lizzy Card ügyvezető társtulajdonosával, a PlanAll tervezők és a Remind Magazin kiadójával beszélgettünk.
Human
2024. február 06. 05:21Juhász Marianna
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Interjúk
2024. február 06. 05:21Juhász Marianna
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Human
2024. január 31. 07:21Juhász Marianna
Hogyan engedhetjük el a múlt sérelmeit? Hogyan bocsáthatjuk meg a korábban elkövetett hibákat? Hogyan békélhetünk meg azzal, hogy elszalasztottunk számunkra fontos lehetőségeket, mert nem mertünk élni velük? Hogyan nézhetünk szembe azzal a fájdalommal, amit eddig csendben hordoztunk magunkban? A kérdésekre Almási Kitti Elvarratlan szálak című legújabb könyvében találjuk meg a választ. A szinte mindannyiunk életében megjelenő elvarratlan szálak következményeiről a pszichológust kérdeztük.
Interjúk
2024. január 31. 07:21Juhász Marianna
Hogyan engedhetjük el a múlt sérelmeit? Hogyan bocsáthatjuk meg a korábban elkövetett hibákat? Hogyan békélhetünk meg azzal, hogy elszalasztottunk számunkra fontos lehetőségeket, mert nem mertünk élni velük? Hogyan nézhetünk szembe azzal a fájdalommal, amit eddig csendben hordoztunk magunkban? A kérdésekre Almási Kitti Elvarratlan szálak című legújabb könyvében találjuk meg a választ. A szinte mindannyiunk életében megjelenő elvarratlan szálak következményeiről a pszichológust kérdeztük.
Human
2024. január 14. 05:56Juhász Marianna
A most felnövekvő gyerekek nem rosszabbak vagy neveletlenebbek, mint amilyenek a szüleik vagy a nagyszüleik voltak, csupán alkalmazkodnak a környezetükhöz. Éppen ezért nem róható fel nekik, amikor egy probléma megoldására azonnal az interneten keresnek megoldást, vagy már nem tudnak úgy elmélyedni egy kalandregény történéseiben, mint a korábbi generációk. Hogy mi ennek az oka, arra Steigervald Krisztián generációkutató Generációk harca a figyelemért című legújabb könyve kapcsán kerestük a választ.
Interjúk
2024. január 02. 05:23Juhász Marianna
Rab Árpád társadalomtudós szerint ez a tudatosság lesz a jövőben a legnagyobb kihívás az emberek számára.
Interjúk
2023. november 30. 05:21Juhász Marianna
Vajon mi lehet az oka annak, hogy a világháborút követő nemzedék sokktűrő képessége messze meghaladja az őt követő generációk stresszküszöbét? Mi köze van ehhez a kommunikációnak, és milyen hatással van ez a viselkedésünkre? Egyáltalán hogyan tudunk megküzdeni a bennünket ért, főként a hagyományos vagy a közösségi médiából érkező megrázkódtatásokkal? Minderről dr. Aczél Petra kommunikációkutató egyetemei tanárral beszélgettünk.
Interjúk
2023. november 30. 05:21Juhász Marianna
Vajon mi lehet az oka annak, hogy a világháborút követő nemzedék sokktűrő képessége messze meghaladja az őt követő generációk stresszküszöbét? Mi köze van ehhez a kommunikációnak, és milyen hatással van ez a viselkedésünkre? Egyáltalán hogyan tudunk megküzdeni a bennünket ért, főként a hagyományos vagy a közösségi médiából érkező megrázkódtatásokkal? Minderről dr. Aczél Petra kommunikációkutató egyetemei tanárral beszélgettünk.
Human
2023. október 17. 08:03Juhász Marianna
A marketing mára egy önálló, interdiszciplináris tudományág lett. Egy jó marketinges ért a HR-hez, a kommunikációhoz, a pénzügyekhez, a közgazdaságtanhoz és az informatikához is. És ez még csak a jéghegy csúcsa. Az a cégvezetés, amely hosszú távon tervez, él ezzel a kaméleonra jellemző alkalmazkodóképességgel, és élvezi minden előnyét annak, hogy a marketingszakember ott van kéznél, tagja a menedzsmentnek. Az e-kor marketingjéről Török Szabolcs marketing-kommunikációs szakemberrel beszélgettünk.
Interjúk