Juhász Marianna cikkei 1. oldal

A komikum ma már nem az az ütőkártya, ami mindent visz

A komikum ma már nem az az ütőkártya, ami mindent visz

A streaming és a tematikus csatornák jelenleg még sokkal inkább kiegészítői, mint konkurenciái a nagy, kereskedelmi televízióknak – véli Illés Gabriella producer, a TulipánTündér Produkció tulajdonosa. A szakember több mint húsz éve dolgozik a televíziós, azon belül a szórakoztatóiparban és úgy látja, egyáltalán nem túlzás azt állítani, hogy a saját készítésű magyar tartalmak akár egy tévé életben maradását is befolyásolhatják.
„Az online pillér elhagyása már több mint hiba, az már bűn”

„Az online pillér elhagyása már több mint hiba, az már bűn”

Négy műsor rádióban, online és színházban, kétmillió kattintás havonta, több mint százezer feliratkozó és egy rádiós műsor alapján Világtalálkozó címmel megjelent interjúkötet – röviden így összegezhetnénk Kadarkai Endre elmúlt kétéves szakmai pályafutását. A riporter csaknem húsz éve pakolgatja karrierútja mérföldköveit, mindeközben a televíziós műsorvezetéstől eljutott odáig, hogy a világhálón közzétett YouTube-interjúival nézettségi és kattintási rekordokat dönt. Felismerte a világhálóban rejlő lehetőségeket, előnyöket.
„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

„Határozott lépésekkel haladunk az e-PR irányába”

Hajagos Rita, a Red Lemon Media ügyvezető partnere szerint már rég nem az a kérdés, hogy a PR-nek meg kell-e újulnia.
A virtuális asszisztens lehet a vállalkozó jobbkeze

A virtuális asszisztens lehet a vállalkozó jobbkeze

A KSH szerint csaknem kétmillió gazdálkodó szervezet van Magyarországon, közülük azonban csak kevesen tudnak arról, hogy nem csak munkájukat könnyíthetik meg, hanem a vállalkozásuk kiadásait is csökkenthetik, ha virtuális asszisztens segítségét kérik. Ő az, aki mindig éppen azt tudja, azt teszi, amire a vállalkozásnak szüksége van. A szolgáltatás egyik hazai képviselője, Szabó Ágnes, aki maga is virtuális asszisztenséként kezdte, létrehozta a Virtuális Irodaházat. Ma már nem csak vállalkozásoknak segít, hanem saját kollégákat is képez.
Az új márkát az egyensúly köré építették fel

Az új márkát az egyensúly köré építették fel

Nagyon izgalmas, óriási és összetett folyamatként értékeli Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója a márkaváltást.
„A mai gazdasági kihívásoknak az a nehézsége, hogy olyan érzést keltenek bennünk, mintha semmi sem múlik rajtunk”

„A mai gazdasági kihívásoknak az a nehézsége, hogy olyan érzést keltenek bennünk, mintha semmi sem múlik rajtunk”

A világ folyamatosan és drámai módon változik még akkor is, ha mindezt leginkább csak az elmúlt néhány évben tapasztaltuk meg valóban testközelből, miután a fordulópontok nem csupán a globális egészre, hanem a mikrovilágunk alakulására is igen nagy hatással voltak. A változásra régen is volt példa, és, hogy milyen módon viszonyulunk ehhez mi közép-európai emberként vagy magyarként, tulajdonképpen saját döntésünkön múlik. Lehet úgy is, mint Haraszthy Ágoston, és lehet úgy is, mint Pató Pál. Vécsey Zsadány, az ALEAS Simulations társalapítója szerint nem kérdés, melyikük mentalitásával járunk jobban.
„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

Rab Árpád társadalomtudós szerint ez a tudatosság lesz a jövőben a legnagyobb kihívás az emberek számára.
„Sikeresnek látszani nem ugyanazt jelenti, mint elégedettnek lenni”

„Sikeresnek látszani nem ugyanazt jelenti, mint elégedettnek lenni”

Vajon megéri önzetlenül kiszolgálni azt a közösséget, ahol a virtuális lét okán a tagság többségének arcát, lelkét, szándékát homály fedi? Vajon az őszinteség lehet közösségépítő erő? Kende-Hofherr Krisztina azt mondja, igen. Sőt, szerinte csak így érdemes egy misszióért dolgozni, vagy akár közösséget kovácsolni. Önzetlenül, mert morális kötelességének érzi, hogy azt a tudást, amit ő kapott, azt másoknak is átadja. Kendőzetlenül őszintén, mert a manír tévútra viszi követőivel együtt a közösség szervezőjét is. Hogy mi tartja jó irányban, mi viszi előre a kommunikációs és marketing szakembert? A személyiségét leíró koordinátációja szerint a hasznosság érzése is jó ideje útitársa.
A dróntechnológia fontos kulcsa a modern gazdaságnak

A dróntechnológia fontos kulcsa a modern gazdaságnak

A precíziós gazdálkodás és a modern agrárium alapja az az adatalapú gazdálkodás, amely ma már elképzelhetetlen drónok nélkül.
Könyvtármarketing a weben – humorral csábítják az olvasókat

Könyvtármarketing a weben – humorral csábítják az olvasókat

A humor a meggyőzés egyik legjobb eszköze - a weben is. Ügyesen használva akár még arra is alkalmas, hogy több olvasó járjon egy könyvtárba. Jó példa erre két gyöngyösi könyvtáros, Jakab Zsolt és Szabó Dénes, akik saját gyártású humoros kisfilmekkel csábítják a mátraaljai kisváros bibliotékájába a látogatókat. Kreativitásukra, egyediségükre sokan felfigyeltek, webes könyvtármarketingjüket már egyetemeken oktatják.
1/2