Juhász Marianna cikkei 1. oldal

„Az, hogy a sérelem bosszúvággyá formálódik, az egy emberi dolog”

„Az, hogy a sérelem bosszúvággyá formálódik, az egy emberi dolog”

Honnan ered a bosszúvágy érzése, egyáltalán normálisnak tekinthető-e, ha valaki egy valós vagy vélt sérelem miatt revansot akar venni a másikon? Meddig elfogadható, ha úgy érezzük, elégtételt vennénk, és mikortól lesz a harag rossz tanácsadó? A kérdésekre Bőhm Kornél kríziskommunikációs szakértő, a Karaktergyilkosság monográfia szerzője, az Impact Works partnere válaszolt.
„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami a felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak, mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.
„Az önbizalmam nem a sikerből, hanem az elvégzett munkából fakad”

„Az önbizalmam nem a sikerből, hanem az elvégzett munkából fakad”

Változó, hogy ki miben méri a sikert. Gangel Péter mértékegysége a bizalom. Ennek a sajátos mérőszámnak köszönheti, hogy meg tudott valósítani olyan tervet, amit a piacon addig senki. A Bizalmi Kör alapítójának és ügyvezetőjének van még egy nagyon fontos tudás a tarsolyában: egy olyan célorientált embernek, mint amilyen ő, az a legjobb lehetőség arra, hogy jól teljesítsen, ha nem másokkal, hanem a maga dolgával foglalkozik.
„Soha nem gondoltam, hogy én valaha ecsettel fogok festeni” – interjú Császár Előddel

„Soha nem gondoltam, hogy én valaha ecsettel fogok festeni” – interjú Császár Előddel

Császár Előd a mesterséges intelligencia segítségével bontakoztatta ki festészetét, mostanra pedig már egészen máshogy vezeti kezét a mesterséges intelligencia. Előd ma már maga festi ikonikussá vált cicáit egy saját maga által kifejlesztett technikával. Alkotó fantáziája pedig fékezhetetlen, kollázsanimációs filmsorozatot készít, és hamarosan Amerikában is megismerhetik képzőművészként.
„Az, hogy a sérelem bosszúvággyá formálódik, az egy emberi dolog”

„Az, hogy a sérelem bosszúvággyá formálódik, az egy emberi dolog”

Honnan ered a bosszúvágy érzése, egyáltalán normálisnak tekinthető-e, ha valaki egy valós vagy vélt sérelem miatt revansot akar venni a másikon? Meddig elfogadható, ha úgy érezzük, elégtételt vennénk, és mikortól lesz a harag rossz tanácsadó? A kérdésekre Bőhm Kornél kríziskommunikációs szakértő, a Karaktergyilkosság monográfia szerzője, az Impact Works partnere válaszolt.
„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami a felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak, mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.
„Az önbizalmam nem a sikerből, hanem az elvégzett munkából fakad”

„Az önbizalmam nem a sikerből, hanem az elvégzett munkából fakad”

Változó, hogy ki miben méri a sikert. Gangel Péter mértékegysége a bizalom. Ennek a sajátos mérőszámnak köszönheti, hogy meg tudott valósítani olyan tervet, amit a piacon addig senki. A Bizalmi Kör alapítójának és ügyvezetőjének van még egy nagyon fontos tudás a tarsolyában: egy olyan célorientált embernek, mint amilyen ő, az a legjobb lehetőség arra, hogy jól teljesítsen, ha nem másokkal, hanem a maga dolgával foglalkozik.
„A kudarcoktól nem félni kell, hanem tanulni belőlük”

„A kudarcoktól nem félni kell, hanem tanulni belőlük”

Lizzy Card, PlanAll, Remind, Tudatosság napja – mind-mind Szilágyi Gábor sikereinek és munkájának egy-egy állomása. A siker pedig nem a véletlen műve, sokkal inkább azé a vállalkozószellemű bátorságé, ami Gábort végig kísérte az elmúlt több mint húsz évben. Az elszántság mellé társul szegődött még hozzá az úton a kitartás, a folyamatos kíváncsiság, a tanulni vágyás, és egy olyan lelkes csapat, mellyel az álmok megvalósítása sem tűnik lehetetlen vállalkozásnak. Szilágyi Gáborral, a Lizzy Card ügyvezető társtulajdonosával, a PlanAll tervezők és a Remind Magazin kiadójával beszélgettünk.
1/4