Bíró Veronika cikkei 3. oldal

Ezek a startup vállalkozók fogják jobbá tenni a világot

Ezek a startup vállalkozók fogják jobbá tenni a világot

Megvan, hogy idén kik nyertek a társadalmilag hasznos és fenntartható startupok inkubációs programjában
Kriptoindexet indított egy magyar cég, amely a digitális pénzügyeket akarja egyszerűsíteni

Kriptoindexet indított egy magyar cég, amely a digitális pénzügyeket akarja egyszerűsíteni

Négy éve foglalkoznak blockchain alapú termékek fejlesztésével és virtuális eszközök kereskedelmével.
Fogyasztóink jó fejek! Kitartóak és velünk maradnak – egészen addig, ameddig érdekükben áll

Fogyasztóink jó fejek! Kitartóak és velünk maradnak – egészen addig, ameddig érdekükben áll

Hogyan lehet fenntartani a fogyasztói hűséget azért, hogy az előfizetők kitartsanak a szolgáltató mellett, és ne váltsanak a konkurenciára?
Fiatal startup vállalkozók adhatják meg a választ társadalmi problémákra

Fiatal startup vállalkozók adhatják meg a választ társadalmi problémákra

A Social Impact Award inkubációs programja segítségével tizen- és huszonévesek keresik a megoldást például az otthonokban megmaradt élelmiszer elosztására, vagy arra, hogy a megváltozott munkaképességű emberek minőségi munkát végezhessenek.
Kereskedelmi irányzatok az elkövetkező 12 hónapra

Kereskedelmi irányzatok az elkövetkező 12 hónapra

A Covid egyik következménye, hogy megjelent egy új korosztály az e-kereskedelemben, amely hihetetlen vehemenciával elkezdett vásárolni.
Másfél év után vissza az irodába, de hogyan?

Másfél év után vissza az irodába, de hogyan?

Interjú Szemán Zoltán a munkaközvetítő HR Bridge Solutions Kft. ügyvezetőjével, aki húsz éve dolgozik fejvadászként.
Az egyensúlyt kell megtalálni az online és nem online lét között

Az egyensúlyt kell megtalálni az online és nem online lét között

Demetrovics Zsolt pszichológus bízik abban, hogy a nyitással az emberek többsége vissza tud térni a nem online aktivitásokhoz.
Hogyan közvetítsünk élőben nemzetközi eseményt?

Hogyan közvetítsünk élőben nemzetközi eseményt?

A legnagyobb magyarországi kerékpáros körverseny televíziós közvetítése rendkívül komoly technikát igényel.
Tegyük helyére: az online videók hirdetéseinek ereje

Tegyük helyére: az online videók hirdetéseinek ereje

Erdélyi Eszter arról beszélt, hogy míg a pandémia a legtöbb hirdetői szektorban árbevétel-esést hozott, az online videós költések emelkedtek.
Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Lengyel Zoltán előadásában arra hívta fel a figyelmet, hogy oda kell menni, ahol a fogyasztók vannak: a tévék előtt ülnek, social csatornán vannak. A legszemélyesebben a mobiltelefonokon vannak, tehát oda kell elsődlegesen fókuszálni a figyelmet.
3/4