2021. augusztus 05. 05:05Latyák BalázsSzánj az olvasásra 9 percet!
A jövő turizmusa értő, figyelmes és felelős, olyan, ami nem csak a látogató-, vagy vendégéjszaka-számokkal, és a GDP-hez adott százalékos értékkel igazolja létét a gazdaságban - véli Bódis Gábor. A turisztikai szakértő szerint az újturizmus képes más digitális forrásokból származó mintákat is beágyazni a fenntartható versenyképesség céljait megalapozva.
Interjúk
2021. július 11. 13:26Latyák BalázsSzánj az olvasásra 3 percet!
Vágyunk rá, egyben tartunk is tőle. Megoldást várunk tőle, mégis félünk, hogy befolyásol majd minket.
E-volution
2021. július 06. 12:51Latyák BalázsSzánj az olvasásra 2 percet!
A marketing szakemberek egy része mítoszokra építi a döntéseit, csakúgy, mint a középkori orvosok. Ennek összefüggéseiről tartott előadást Kun Miklós MediaCom srtatégiai igazgatója a 25. Media Hungary konferencián.
Marketing
2021. június 18. 04:04Latyák BalázsSzánj az olvasásra 5 percet!
„A digitalizáció olyan mint a biciklizés: mindenkit kiterjeszt, mert gyorsabban eljut különböző helyekre” – véli Szekeres Péter.
E-volution
2021. június 16. 04:04Latyák BalázsSzánj az olvasásra 6 percet!
A jó szakmai influencer legfőbb ismérve, hogy nem illúziót kelt, nem csupán figyelmet vonz.
Marketing