Latyák Balázs cikkei 2. oldal

Miért vásárolja be magát valaki egy használt projektbe?

Miért vásárolja be magát valaki egy használt projektbe?

Immár két éve a Startup Safari Budapest ügyvezetője, emellett a Művészetek Völgye Fesztivál igazgatója. Oszkó-Jakab Natáliával beszélgettünk.
Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Szekeres Péter, a Neticle alapítója arról tartott előadás, hogy miként fogalmazhatunk meg egy jó címet vagy tartalmat az algoritmusok segítségével.
A hagyományos lesz az új média?

A hagyományos lesz az új média?

Mindenkinek érdemes fejest ugrania a technológiai újításokba, hogy a kevésbé techbarát célcsoportok könnyebben átvehessék az újdonságokat.
Printhalál – Érdeklődés hiányában elmarad

Printhalál – Érdeklődés hiányában elmarad

A nyomtatott lapokat lassan 20 éve temetjük, a pandémia időszakában nem sokat tettünk volna a megmaradásukra - fejtette ki Szabó László.
Képes elfogadni az ego, hogy a mesterséges intelligencia döntsön helyette?

Képes elfogadni az ego, hogy a mesterséges intelligencia döntsön helyette?

„A digitalizáció olyan mint a biciklizés: mindenkit kiterjeszt, mert gyorsabban eljut különböző helyekre” – véli Szekeres Péter.
A jövő turizmusa nem unalmas adatokkal operál

A jövő turizmusa nem unalmas adatokkal operál

A jövő turizmusa értő, figyelmes és felelős, olyan, ami nem csak a látogató-, vagy vendégéjszaka-számokkal, és a GDP-hez adott százalékos értékkel igazolja létét a gazdaságban - véli Bódis Gábor. A turisztikai szakértő szerint az újturizmus képes más digitális forrásokból származó mintákat is beágyazni a fenntartható versenyképesség céljait megalapozva.
Hiba a mesterséges intelligencia rendszerében – Az ember a saját világát kódolja bele a digitális valóságba

Hiba a mesterséges intelligencia rendszerében – Az ember a saját világát kódolja bele a digitális valóságba

Vágyunk rá, egyben tartunk is tőle. Megoldást várunk tőle, mégis félünk, hogy befolyásol majd minket.
A marketingesek nagy része mítoszokra építi a döntéseit

A marketingesek nagy része mítoszokra építi a döntéseit

A marketing szakemberek egy része mítoszokra építi a döntéseit, csakúgy, mint a középkori orvosok. Ennek összefüggéseiről tartott előadást Kun Miklós MediaCom srtatégiai igazgatója a 25. Media Hungary konferencián.
Képes elfogadni az ego, hogy a mesterséges intelligencia döntsön helyette?

Képes elfogadni az ego, hogy a mesterséges intelligencia döntsön helyette?

„A digitalizáció olyan mint a biciklizés: mindenkit kiterjeszt, mert gyorsabban eljut különböző helyekre” – véli Szekeres Péter.
Szakmai influenszerek? Önmagukért szólnak

Szakmai influenszerek? Önmagukért szólnak

A jó szakmai influencer legfőbb ismérve, hogy nem illúziót kelt, nem csupán figyelmet vonz.
2/3