Neticle cikkei 2. oldal

Még áramvonalasabb adatfolyamok: itt a Neticle Media Intelligence legújabb verziója

Még áramvonalasabb adatfolyamok: itt a Neticle Media Intelligence legújabb verziója

Felhasználói visszajelzések és a leghatékonyabb médiaelemzési módszerek inspirálták a Neticle termékfejlesztését. A népszerű eszközt újraprogramozva, szebb köntösbe öltöztetve és hasznos funkciókkal bővítve tárják most a felhasználók elé. A friss verzió már a nagyvállalati igényeket szem előtt tartva készült.
Meglepően sok mindenről posztolgattak a magyarok a karantén idején

Meglepően sok mindenről posztolgattak a magyarok a karantén idején

A hétköznapok is lehetnek érdekesek a közösségi médiában.
Egyre inkább számolni kell a TikTokkal

Egyre inkább számolni kell a TikTokkal

A Neticle alaposan utána ment annak, hogy a web mit is gondol a csodaplatformról.
Így változik a webes hangulat az időjárás hatására

Így változik a webes hangulat az időjárás hatására

Fontos kérdés, hogy az időjárás miképpen hat az online feelingre, a Neticle médiaelemző cég pedig szépen meg is nézte, hogy mi a helyzet.
Adatvezérelt döntéshozatal: milyen az ideális Super Bowl meccsnézés az internetezők szerint?

Adatvezérelt döntéshozatal: milyen az ideális Super Bowl meccsnézés az internetezők szerint?

A Neticle az internetezők véleményét megvizsgálva mutatta be az Evolution konferencián, hogyan is képzeljük el az ideális Super Bowl-nézést.
Online tanulságok a korona idején - 1. rész

Online tanulságok a korona idején - 1. rész

A Neticle folyamatosan kutatott több, a COVID-19 járványhoz kötődő témát az interneten. Cikksorozatunkban a kutatások fő tanulságait mutatjuk be.
Így küzdenek a hazai élelmiszerláncok a házhozszállítási dömpinggel

Így küzdenek a hazai élelmiszerláncok a házhozszállítási dömpinggel

Minden nagyobb áruházlánc igyekezett reagálni az új helyzetre, ám nem volt könnyű megküzdeni a megnövekedett igényekkel és a pánikvásárlással – a Neticle feltárta, mit gondolt minderről a magyar internet.
Online fizetési eszközökről kendőzetlenül

Online fizetési eszközökről kendőzetlenül

A Neticle a Revolut, az Apple Pay, a Simple Pay és a Transferwise-zal kapcsolatos említéseket és felhasználói véleményeket vizsgálta.
Automatizált médiaelemzés: szavak és érzelmek a közösségi médiában

Automatizált médiaelemzés: szavak és érzelmek a közösségi médiában

Kinek áldás, kinek átok, egy biztos: a közösségi média elterjedése óta felértékelődtek a fogyasztói vélemények.
tKatasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

tKatasztrófafilmes zuhanást produkált a Ryanair online reputációja

Poggyászok el nem szállítása, járattörlés, kényszerleszállás - szinte minden megtörtént, ami egy légitársaság hírnevét hosszú időre tönkreteheti.
2/3