Az üzleti utasokra hajt az Airbnb

Az üzleti utasokra hajt az Airbnb
A méltán népszerű, rövidtávú lakásbérlést kínáló Airbnb a kalandvágyó nyaralók után mostantól a vállalati ügyfelek elcsábítására helyezi a hangsúlyt. A meglehetősen drága belvárosi szállodáknak igyekszik alternatívát nyújtani az oldal, megkönnyítve ezzel a szállásfoglalás és pénzügyi elszámolások problémáját a cégek számára.

Az Airbnb épp az elmúlt napokban ünnepelte az oldalon foglalt 10 milliomodik éjszakát, mely hatalmas növekedés a tavaly ilyenkor összesített 2 millióhoz képest. A Business Travel program ezeket a sikereket próbálja most meglovagolni, arra számítva, hogy a családi nyaralások után szívesen térnek majd vissza a korábbi ügyfelek céges útjaikon is.

A vállalatok számára egy központi felület is készült, mellyel egy helyről követhetik nyomon a jelenlegi foglalásokat, áttekinthetik a felmerülő költségeket, de még azt is szabályozni tudják, hogy mely alkalmazottak foglalhatnak a cég nevében és kik nem. A pénzügyek pontos rendszerezésével a könyvelők feladatát is megkönnyítené a vállalati Airbnb lap.

Az üzleti utazások megreformálását ígérő szolgáltatás ráadásul most 50 dolláros kuponnal csábítja a szeptemberig regisztráló cégeket. Ha személyes utakon már bevált az Airbnb, akkor minden bizonnyal a következő biznisz út alkalmával sem lesz mitől félnie, és nyugodtan élvezheti valamely Airbnb lakás kényelmét.