Start-up 1. oldal

„Startupkert”-modell: új innovációs felfogásra van szükség

„Startupkert”-modell: új innovációs felfogásra van szükség

″Az állatkerti állatok túlságosan hozzászoknak a fogság kényelméhez, ahhoz, hogy kiszolgálják őket étellel.″ ÍTolnai Ákos cikke.
Szeptemberig jelentkezhetsz a METU startup programjára

Szeptemberig jelentkezhetsz a METU startup programjára

Speed mentoring eseményt tartottak a METU Garage szakértőivel.
Így még nem izgultunk magyar startupokért

Így még nem izgultunk magyar startupokért

Hardware is hard, vagyis a hardver fejlesztés kemény dió – szól a nemzetközi startup világ egyik gyakran ismételt mondása.
Ebbe az Adidas cipőbe azonnal beleszeretsz

Ebbe az Adidas cipőbe azonnal beleszeretsz

Limitált számban érkeznek az óceáni műanyagból készült Parley kollekció darabjai.
Startupper vagy, de nem jön a pénz?

Startupper vagy, de nem jön a pénz?

A startupok fő célja, hogy innovatív ötletüket ne csak hazai, de nemzetközi környezetben is sikerre vigyék. Ennek azonban számos buktatója van a nyelvi korlátoktól a kapcsolati tőke hiányán át a nemzetközi vevők felkutatásáig, amire a Start it @K&H inkubátor és az Infinityn International 7 hasznos tippet kínál.
Magyar startup ugrott neki az esztelen monitorbámulásnak

Magyar startup ugrott neki az esztelen monitorbámulásnak

Sokkal kevesebbet pislogunk, mint kéne, ha a kütyüket bámuljuk, ami fejfájáshoz és a szem romlásához vezet.
Kevesebb támogatást kapnak, mégis valóságos pénzgyárak a női startupok

Kevesebb támogatást kapnak, mégis valóságos pénzgyárak a női startupok

Sok esetben még mindig nehezebb a nők érvényesülése az üzleti életben.
Életbiztosítási piac: vihar közeleg

Életbiztosítási piac: vihar közeleg

Megnyílt a banki adatvagyon, lehet, hogy a feje tetejére áll az életbiztosítási piac.
Hihetetlen összeg várja a startuppereket

Hihetetlen összeg várja a startuppereket

Április 27-ig jelentkezhetnek startupok 135 000 eurós összdíjazású innovációs versenyekre.
Felmerült egy kínzó kérdés a hazai startupokkal kapcsolatban

Felmerült egy kínzó kérdés a hazai startupokkal kapcsolatban

A sikerstartupok új generációja: „maradunk itthon, de külföldön értékesítünk”.
1/52