Média 1. oldal

Jön a hivatalos mobil műsorszolgáltató

Jön a hivatalos mobil műsorszolgáltató

Az ötven országra exkluzív televíziós és multimédiás közvetítési jogokkal rendelkező Eurosport minden eddiginél több emberhez juttatja el az olimpiát, minden eddiginél több képernyőn.
Az Origónál folytatja a Travelo.hu

Az Origónál folytatja a Travelo.hu

Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu. A médiacsoport ezzel a lépéssel tovább kívánja növelni tartalomszolgáltató szerepét az utazási szegmensben.
Ha utálod a reklámokat...

Ha utálod a reklámokat...

Az AdGuard most már elérhető a Windows Edge felhasználóinak is. Miről is van szó? Egy spéci reklámblokkolóról.
Az Atmediát választotta a History csatornák tulajdonosa is

Az Atmediát választotta a History csatornák tulajdonosa is

Az Atmediát választotta partneréül a History Channelt is üzemeltető A+E Networks® UK, a cég a spot megjelenések, ezen belül a márkatartalmak és a műsorszponzorációk értékesítése terén képviseli majd a csatornát.
Íme egy újabb fejlesztés, ami berobbanthatja az 5G-t

Íme egy újabb fejlesztés, ami berobbanthatja az 5G-t

Áttörést értek el az IBM és az Ericsson tudósai az 5G területén.
Királynők, csábítók, vezetők – női karakterek a TV-sorozatokban

Királynők, csábítók, vezetők – női karakterek a TV-sorozatokban

A 2000-es évek óriási változást és új, erős női karaktereket hoztak a sorozatgyártás mindennapjaiba. Azóta a női szereplők nem csak szépek, szexisek, hanem szórakoztatóak, okosak és sikeresek is lehetnek. Sőt, már ennél is többre képesek.
Új ügyvezető a magyar IAB-nál

Új ügyvezető a magyar IAB-nál

Márciustól Máth András tölti be az IAB Hungary ügyvezetői pozícióját. A szakeber korábban több mint tíz éven át a Ringier/Médiaworks kutatási és szervezési igazgatójaként dolgozott.
Az LTM értékesíti a Mediacity és a Daylight Media hirdetési felületeit

Az LTM értékesíti a Mediacity és a Daylight Media hirdetési felületeit

A jövőben a LTM Sales House értékesíti a Mediacity és a Daylight Media portfólióinak hirdetési felületeit.
A YouTube Go azoknak jön, akik a mobilinterneten lógnak

A YouTube Go azoknak jön, akik a mobilinterneten lógnak

A YouTube Go főleg a fejlődő országok felhasználóit célozza meg, ahol nem kielégítő a wifi-szolgáltatás. A lényeg: az app kíméli a mobilos adatforgalmat.
Saját magán nagyot erősít a TV2

Saját magán nagyot erősít a TV2

Tovább növelné részesedését a TV2 Csoport, ehhez amerikai blockbuster filmeket és rengeteg saját gyártású produkciót vetnek be.
1/46