Média 1. oldal

Online zeneszolgáltatások: egyre többen csengetik ki a lóvét

Online zeneszolgáltatások: egyre többen csengetik ki a lóvét

Folyamatosan bővül a zeneszolgáltatások köre, az online előfizetők száma is fokozatosan növekszik.
Vizes vb: nem csak a helyszínen ment az őrült szurkolás

Vizes vb: nem csak a helyszínen ment az őrült szurkolás

Nemcsak élőben, a helyszínen vagy a TV képernyője előtt ülve szurkoltuk végig a 2017-es vizes vb-t. Aktívak voltunk a közösségi médiában is, szinte minden részeredményt és eredményt azonnal kommentált a magyarok jó része.
Már nem Ördög Nóra a legértékesebb celeb

Már nem Ördög Nóra a legértékesebb celeb

Negyedszer is elkészítette a legértékesebb hírességek rangsorát a Forbes magyar kiadása. Az élen ezúttal Sebestyén Balázs végzett, aki maga mögé tudta utasítani a tavalyi győztest, Ördög Nórát. A Forbes augusztusi száma szerdától kapható.
Eljött a tévéőrültek ideje!

Eljött a tévéőrültek ideje!

A TV2 Média Csoport Kft. és az Antenna Hungária Zrt. megállapodásának köszönhetően 2017. július 31-augusztus 13. között a Mozi+, július 31-augusztus 27. között pedig a Chili TV lesz elérhető kódolatlanul a MinDig TV-t használó 750 ezer háztartásban.
A magyarok továbbra is imádják a tévét

A magyarok továbbra is imádják a tévét

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2017 második negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 25 percet töltött a tévékészülékek előtt, mindössze 1 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. A képernyők előtt töltött időnk egyharmadát sorozatokra, vígjátékokra és akciófilmekre fordítottuk. A napi tévénézési idő felét az általános szórakoztató csatornára fordították a nézők.
Minden, amit tudni akartál a kuflikról, de úgysem mernéd megkérdezni

Minden, amit tudni akartál a kuflikról, de úgysem mernéd megkérdezni

Egy kupac kufli címmel új animációs gyermekfilm-sorozat készül a KEDD Animációs Stúdióban. A furcsa, de nagyon is szerethető lények megelevenedéséről készült interjú Jurik Kristóf rendezővel és a sorozat gyártásvezetőjével, Molnár Ágnessel.
Tényleg jól néz ki a megújult We Love Budapest

Tényleg jól néz ki a megújult We Love Budapest

Hat évvel az indulást követően letisztultabb, átláthatóbb, reszponzív megjelenést kapott a We Love Budapest. A minőségi tartalom változatlanul marad, a logó és a design trendibb, az elrendezés pedig még inkább felhasználóbarát lesz. A jövőben nagyobb hangsúly kerül a képi- és térképes megjelenésekre, de a programkínálat is terebélyesedik.
Eladja megyei napilapjait a Russmedia

Eladja megyei napilapjait a Russmedia

Eladja három kelet-magyarországi megyei napilapját az osztrák Russmedia-csoport; hétfői közleménye szerint a társaság a digitális piacon elérhető növekedésre kíván összpontosítani, amibe az elkövetkező öt évben százmillió eurót fektet.
Kiderült, melyik tévén nézték a legtöbben a vizes vb-t

Kiderült, melyik tévén nézték a legtöbben a vizes vb-t

A magyar úszósport, Magyarország és a nézők mellett az M4 Sport is a Vizes VB nyertese lett az utóbbi két hétben: ugyan az M4 Sport nem versenytársa a nagy kereskedelmi adóknak, de a csatorna a teljes népességben, a 18-49 korosztályban, külön a férfiak között, és a 18-49-es férfiak között pedig utcahosszal megelőzte mindkét hazai kereskedelmi főcsatornát.
A DIGI megveszi az Invitel lakossági üzletágát

A DIGI megveszi az Invitel lakossági üzletágát

Az Invitel Csoport eladta a lakossági üzletágát a DIGI-nek és a továbbiakban az Invitech Solutions üzleti IT és telco infrastruktúra piacaira fókuszál.
1/50