Média 1. oldal

A klasszikus tévézés ideje lejárt

A klasszikus tévézés ideje lejárt

A Z generáció fele nem néz már híradót, 44%-uk közösségi oldalakról tájékozódik.
Tabuk ás álszent pátosz nélküli kisfilm az anyaságról

Tabuk ás álszent pátosz nélküli kisfilm az anyaságról

Tizenhárom édesanya és egy tizennegyedik, aki riporterként segít nekik abban, hogy őszintén beszéljenek életük bizonyára legnagyobb kihívásairól, a gyermekvállalásról, a szülésről, a gyermeknevelésről. Anyák napjára a Nestlé BEBA Junior támogatásával készített rövidfilmet Máté Krisztina.
Kik a hazai médiapiac legbefolyásosabb személyiségei?

Kik a hazai médiapiac legbefolyásosabb személyiségei?

Harmadszor is Vidus Gabriella, az RTL vezérigazgatója végzett első helyen a Marketing&Média „Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” rangsorában, amelyet idén 10. alkalommal készített el a kommunikációs szaklap.
A Média Hungary konferencián debütál a 2016-os teljes reklámtorta

A Média Hungary konferencián debütál a 2016-os teljes reklámtorta

A MEME a konferencia első napján jelenti be az előző évi televíziós költéseket.
Te tudod, mi fán terem a GDPR?

Te tudod, mi fán terem a GDPR?

Az elmúlt hónapokban nem telt el úgy nap, hogy valamilyen hír ne jelent volna meg az Európai Unió új adatvédelmi rendeletéről. A legtöbb megjelenés, akár jogi, akár üzleti oldalról is született, elsősorban arról próbálja meggyőzni a közönségét, hogy olyan nagy horderejű újdonságok és változások kerülnek bevezetésre ezáltal, amelyeket a cégek - különösen a KKV szektor - csak nagyon nehezen, hosszú felkészüléssel tud teljesíteni.
7,5 százalékos lesz a reklámadó

7,5 százalékos lesz a reklámadó

Módosította a parlament a reklámadóról szóló törvényt kedden, ennek értelmében 7,5 százalék lesz a kulcs a második félévben a reklámadó-fizetésre kötelezetteknek.
A 4G hálózat adat mellett már a hangunkat is viszi

A 4G hálózat adat mellett már a hangunkat is viszi

Elsőként a magyarországi mobilszolgáltatók közül a Magyar Telekomnál indult el 4G hálózaton a hangszolgáltatás.
A Média Hungary konferencián debütál a 2016-os teljes reklámtorta

A Média Hungary konferencián debütál a 2016-os teljes reklámtorta

A MEME a konferencia első napján jelenti be az előző évi televíziós költéseket.
Itt egy díjnyertes magyar reklámfilm

Itt egy díjnyertes magyar reklámfilm

Wood Pencil díjat nyert a WWF Magyarország “We are all connected” című animációs filmje a reklámszakma egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megmérettetésén, a londoni D&AD Awards fesztiválon.
A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési marketingmenedzsere, aki szerint digitális előfizetések helyett immár az applikációk korát éljük.
1/47