Média 1. oldal

Kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

Kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) több hónapos belföldi integrált kommunikációs kampányt indított. Az országos szemléletformáló kampány célja, hogy belföldi utazásra inspirálja a magyar utazni vágyókat. A kampány hazai úti célokat, kulturális és természeti értékeket mutat be és népszerűsít. Az Ügynökség a klasszikus kampányeszközök mellett minden eddiginél nagyobb hangsúlyt helyez a digitális megoldásokra.
Rettenetes büntetés elé néz a Google

Rettenetes büntetés elé néz a Google

Az egész piacra komoly hatással lehet, ha az Európai Bizottság büntetést szab ki - állítólag egymilliárd euróról van szó - a Google-re.
Fontos bejelentést tett Deutsch Tamás

Fontos bejelentést tett Deutsch Tamás

Nyártól elérhető a szolgáltatók kínálatában a Digitális Jólét Alapcsomag, amelynek legfőbb célja, hogy nethasználóvá válhasson az a 200-250 ezer ember, aki anyagi okok miatt nem kapcsolódott eddig a világhálóra.
Hogyan alakul az online piac?

Hogyan alakul az online piac?

Az online világ napjainkra rendkívül komplex területté vált.. Az egész piacra nincs rálátásom és nyilván a saját csövemen keresztül látok ki, de azért így is kirajzolódik előttem, hogy mi az, ami most gátat szab(hat) a növekedésnek - írja cikkében Kolozsi István.
Házasság a megoldás a magyar digitális piac égető problémájára

Házasság és a digitális piac égető problémája

Fúzionál az fps webügynökség és Virgo Creative
Élő TV-kavalkád a mobilodon

Élő TV-kavalkád a mobilodon

21 további csatornával bővül az egyik online tévészolgáltatás kínálata, és megújul a választható csomagok struktúrája is.
A Képmás magazint is a LifeTime Media Sales House értékesíti

A Képmás magazint is a LifeTime Media Sales House értékesíti

Tovább bővül a LifeTime Media Sales House portfóliója: júliustól a nagy múltú Képmás családmagazin értékesítését is átveszik.
Mennyi esélye van a kiadóknak és webáruházaknak a Facebook és Google óriásokkal szemben egy instant világban?

Mennyi esélye van a kiadóknak és webáruházaknak a Facebook és Google óriásokkal szemben egy instant világban?

Már nem kell weboldalakra látogatnunk, megkapjuk őket egyből. Instant világban élünk, bármit is jelentsen az. Úgynevezett „Instant Article”-ben olvashatjuk a New York Timest a Facebookon, és nem az adott médium weboldalán. A Google találataiból egyből vásárolhatunk, anélkül, hogy az Amazonra felmennénk. Ki lesz a nyertes? Szántó Péter cikke.
A Travel Channel is az Atmediát választotta

A Travel Channel is az Atmediát választotta

A világ vezető utazási televíziós csatornája, a Travel Channel az Atmediát választotta a magyarországi reklámértékesítési tevékenységének elindításához. A hazai piacvezető tévés kereskedőház június 1-től értékesíti a Travel Channel szpot és nonszpot reklámidejét. A Travel Channel az idén már a második tévés társaság, amely az Atmediát választotta, így a cég által értékesített csatornák száma 37-re emelkedett.
Megújult a Vezess.hu!

Megújult a Vezess.hu!

Tartalmilag és formailag is megújult Magyarország egyik legnagyobb autós portálja. A Vezess.hu fókuszában mostantól az újautó-vásárlás előtt álló olvasók állnak: az oldal célja, hogy a válogatástól a vétel utolsó pillanatáig szakértői tanácsokkal segítse a leendő tulajdonosokat.
1/49