Marketing 1. oldal

Trunk Tamás: Inspirátorokra, nem influencerekre van szükségünk!

Trunk Tamás: Inspirátorokra, nem influencerekre van szükségünk!

A fiatal influencer billentyűt ragadott és inspirátorként mutatja be Scott Morrison Unbound című könyvét. A cikk a fiatalok álmaitól a mesterséges intelligenciáig vizsgálja a kreativitást. Jó inspirálódást!
Ez lehet a világ legdrágább iPhone-ja: félmilliárd forint

Ez lehet a világ legdrágább iPhone-ja: félmilliárd forint

Egy orosz híresség fizethet meg azért, hogy nem a Samsung készülékét használta.
Infruencerbombázást kapott a neohungarikum

Infruencerbombázást kapott a neohungarikum

A sok influencer valóban sok embert mozgat meg – derült ki az EuroMedia Group kampányából, melyet az Internet Hungaryn mutattak be.
Új trendek a szövegírásban - sokk, botrány, cikiség?

Új trendek a szövegírásban - sokk, botrány, cikiség?

A zajos környezetből egyre merészebb és sokkolóbb szöveggel igyekeznek a cégek kitűnni. Kádár Tímea cikke.
Az egymillió dolláros kérdés: milyen a tökéletes influencer?

Az egymillió dolláros kérdés: milyen a tökéletes influencer?

Még mindig vannak olyan emberek, akik az influencer tevékenységeket önmagában nem tekintik munkának.
Röviden és ütősen: szövegírás villámtippek türelmetleneknek

Röviden és ütősen: szövegírás villámtippek türelmetleneknek

Használd fel ezeket a fortélyokat a következő kampányodban!
Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

A digitális világban nem lineáris a fogyasztó döntési útvonala, így nagyon észnél kell lenni. Szabó Edit cikke.
Így készíts tartalommarketing vudubabát!

Így készíts tartalommarketing vudubabát!

A tipikus vásárló a tartalommarketing legfőbb múzsája. A Google Analytics elárulja, hogy ki is ő: mi a neme, életkora, hobbija.
A cicaszemű furgon és a fületlen kávéscsésze esete

A cicaszemű furgon és a fületlen kávéscsésze esete

Mi köze egy nőies furgonnak egy fül nélküli kávéscsészéhez? Az Internet Hungary konferencia adatvezérelt marketinggel foglalkozó szekciójában erre is választ kaptunk.
A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking vagy a Programmatic marketing nem durrant akkorát, mint várták. Szabó Edit cikke a digitalhungary.hu-n.
1/81