Marketing 1. oldal

Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mindig úgy kezeld a dolgozóidat, ahogy azt szeretnéd, hogy ők kezeljék a legjobb fogyasztóidat. Szabó Edit cikke.
Vágtatnak az unikornisok, mert a Pinterest és az Instagram ezt diktálja

Vágtatnak az unikornisok, mert a Pinterest és az Instagram ezt diktálja

Magától értetődő, hogy mivel a szupertrendi újdonságok a közösségi médiából érkeznek, ezért a saját beszerzésre is a neten indul a keresés.
Direkt tesz függővé a Facebook, majd nyomja az arcodba a reklámokat

Direkt tesz függővé a Facebook, majd nyomja az arcodba a reklámokat

A Szilícium völgyből származó belső információk szerint a Facebookhoz, Twitterhez és a Snapchathez hasonló technológiai cégek szándékosan tervezik addiktívnak a platformjaikat.
Hét egymondatos szövegírás tipp a gyors eladásért

Hét egymondatos szövegírás tipp a gyors eladásért

Nincs időd szakkönyveket tanulmányozni, de szeretnél képben lenni a szövegírás világszerte legjobban bevált fortélyaival?
Állítsa be, hogy milyen reklámokkal találja be a Google

Állítsa be, hogy milyen reklámokkal találja be a Google

Reklámok voltak, vannak és lesznek; akkor már miért ne nézzünk olyat, ami kicsit is érdekel minket!
A Google robotja több országok gazdaságának tehet be

A Google robotja több országok gazdaságának tehet be

A telemarketiges munkát gyakorlatilag kiválthatja a Duplex.
Hogyan fog kinézni a jövő titkok nélkül?

Hogyan fog kinézni a jövő titkok nélkül?

Alessandro Acquisti TED előadásában rajzolta fel erre a kérdésre a választ: a felvázolt jövő egyáltalán nem hívogató, inkább kétségbe ejtő. De hogyan is nézne ki az életünk? Nézzük.
Elismerte a Google, hogy mások is olvashatják Gmail-es leveleinket

Elismerte a Google, hogy mások is olvashatják Gmail-es leveleinket

Mi meg megmutatjuk, hogy hogyan nézheti meg, milyen harmadik felek láthatnak rá a leveleire, és hogyan tilthatja le őket.
Sas István: Lehet kiegyezés a reklámozók és a közönség közt?

Sas István: Lehet kiegyezés a reklámozók és a közönség közt?

A közelmúltban elhunyt legendás szakember Reklám és pszichológia a webkorszakban - Upgrade 4.0 – A kiegyezés kora című könyvét nem csak a szakmának szánták.
A tartalommarketinget is lehet profin csinálni

A tartalommarketinget is lehet profin csinálni

Ismered a Cornerstone-t? Ha nem, akkor kattints!
1/74