Marketing 1. oldal

Linképítés 2019-ben: miért és hogyan csináld? Második rész

Linképítés 2019-ben: miért és hogyan csináld? Második rész

Tudatos és minőségi linképítés nélkül a sikerek is elmaradnak.
Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Pörög a reklámozás ezerrel, de a jövő fogyasztóit egyelőre csak vizsgálgatja a szakma. Beszámoló az Evolution Konferenciáról Lóska Márton tollából.
Megismerni a világot? De mégis, hogyan?

Megismerni a világot? De mégis, hogyan?

Beszámoló az Evolution Konferencia első napjáról Gulyás Jánossal, Mérő Lászlóval és Kevinnel, a Reszkessetek, betörőkből.
Bizalom nélkül soha: az üzleti kommunikáció alapértékéről

Bizalom nélkül soha: az üzleti kommunikáció alapértékéről

Nemcsak a párkapcsolatok, hanem az üzleti kommunikáció terén is érvényes: bizalom nélkül jobb, ha... hagyjuk az egészet. Ha azonban ez megvan, akkor a marketing és az értékesítés sem emészt fel annyi forrást. Hogyan alapozható meg?
Miért a social media lenne a megoldás? Csak mert azt mindenki érti és ismeri?

Miért a social media lenne a megoldás? Csak mert azt mindenki érti és ismeri?

Sokan a közösségi média marketinggel azonosítják az online marketinget, de jól vagy rosszul teszik? Szabó Edit megválaszolja a kérdést.
Linképítés 2019-ben: miért és hogyan csináld? Első rész

Linképítés 2019-ben: miért és hogyan csináld? Első rész

Ismerd meg azt a három eszközt, melyek segítségével hosszú távú eredményt érhetsz el!
Nem csak a webshopok privilégiuma a konverzió – szerintem, szerintünk

Nem csak a webshopok privilégiuma a konverzió – szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs teszi helyre a dolgokat Tóth Nóra, Szigetvári József és Lunczner Ádám támogatásával. Kötelező jellegű olvasmány!
Majka és Curtis szakítása gigantikus online visszhangot okozott

Majka és Curtis szakítása gigantikus online visszhangot okozott

A SentiOne AI támogatott szoftvere adatalapon tárja fel a márkák, inspirátorok, trendek, vagy éppen cégek online életútját formáló attitűdklímát.
Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs elmondja, szerinte kinek való az adatvezérelt kampány, és kikéri Oszipovics Tatjana, Nagy Barnabás és Pacsolay Géza véleményét is.
Hogy jutottunk el idáig - avagy az attribúciós modell szerintem, szerintünk

Hogy jutottunk el idáig - avagy az attribúciós modell szerintem, szerintünk

Ha már arra adjuk a fejünket, hogy pénzt fektetünk abba, hogy látogatókat / vásárlókat tereljünk az oldalra, akkor szeretnénk abban a hitben élni, hogy bizony jól tesszük. Szerencsére akadnak olyan megoldások, amik segíthetnek megbizonyosodni is erről.
1/89