Marketing 1. oldal

Ha Safarit használsz, komoly meglepetés érhet

Ha Safarit használsz, komoly meglepetés érhet

Vége lehet az oldalakon átnyúló követésnek - legalábbis jelenleg erre lehet következtetni az új Safari érkezésével.
Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

A vásárlókat az érzelmeiken keresztül lehet igazán megfogni, ehhez viszont arra is szükség van, hogy nagyon pontos ismereteink legyenek arról, hogy mi izgatja őket és mire van szükségük - állítja Kanyó Roland. A dm Kft. marketing és PR menedzsere beszélt arról is, hogy miért nem dolgoznak influencer-ekkel, ellemben miért szánnak egyre komolyabb szerepet a bloggereknek.
Változás a közterületi kampányok folyamatában

Változás a közterületi kampányok folyamatában

A Magyar Reklámszövetség OOH (Közterület) Tagozata szakmai ajánlást tett közzé a közterületi kampányok indításának folyamatáról.
Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén

Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén

Az MEC, a Mindshare és a Mediacom foglalja el az első három helyet a 2016-os hazai médiaügynökségi rangsorban.
A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

A gerilla nem terrorista - avagy 10 tuti marketing eszköz

Hogyan teremthet piaci igényt a terméke iránt, hogyan érhet el akár tömegeket és teheti ismertté a márkáját egy kezdő vállalkozás, ha egy fityingje sincs? „Gondolkodj úgy, cselekedj úgy, mint egy gerilla” – tanácsolja Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő.
Az Evomedia az online hirdetési piac legnagyobb szereplője lesz

Az Evomedia az online hirdetési piac legnagyobb szereplője lesz

Az Evomedia értékesíti 2018. január elsejétől a New Wave Media Group Zrt. digitális termékeit is, így létrejön Magyarország legnagyobb elérésű, önálló online sales house-a.
Ötven százalékkal nőtt a Radio Sales House első féléves bevétele

Ötven százalékkal nőtt a Radio Sales House első féléves bevétele

A tervezettnél jelentősebb mértékben, 50 százalékkal nőtt az idei első féléves árbevétele a tavalyi év hasonló időszakához képest, a 62 rádió reklámidejét értékesítő Radio Sales House Kft-nek. A vártnál kedvezőbb eredmény a kereskedelmi bevételek megugrásából származik, és az eddigi adatok alapján az első félévben a legnagyobb rádiós árbevételt az RSH portfóliója érte el Magyarországon.
Személyre szabottan fognak megkeresni

Személyre szabottan fognak megkeresni

Az emberek egyre többször vásárolnak online, ráadásul a vásárlási gyakoriság növelése ma sokkal fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása. Magasabb fokozatba kapcsolnak a perszonalizált eszközök.
Ilyen egy jópofa kávé-kampány

Ilyen egy jópofa kávé-kampány

A Lavazza új nemzetközi reklámkampánya kiemeli a társasági összetartozás fontosságát és a kávézás kapcsolatépítésben betöltött szerepét ünnepli.
Itt vannak az IAB VR-sztenderdjei!

Itt vannak az IAB VR-sztenderdjei!

Az IAB nemrégiben jelentkezett a friss kreatívcsomaggal, amelyben a legújabb területekre is kitérnek, így a natív megjelenésekre, a 360 fokos videókra, sőt, az emojikra vonatkozóan is adnak irányelveket.
1/56