Marketing 1. oldal

Izgalmas időszak jön a reklámszakma számára

Izgalmas időszak jön a reklámszakma számára

Tévéfragmentáció, e-commerce, chatbot, márkázott tartalom, influencer marketing, adatvezérelt működés - megalakult a BrandFestival TrendLab™.
Ezt bámuld míg a buszra vársz

Ezt bámuld míg a buszra vársz

Ünnepélyes keretek közt mutatták be a JCDecaux ″Álljon meg egy novellára!″ irodalmi pályázatának győztes műveit.
Hányadán is állunk a tartalommarketinggel?

Hányadán is állunk a tartalommarketinggel?

A hazai vállalatok az elmúlt 3-4 évben kezdték el felfedezni a tartalommarketinget, ám a legtöbben még csak óvatosan kóstolgatják ezt a kommunikációs formát.
Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Rendkívül gyorsan tud eszkalálni egy-egy válságot a Facebook és a Twitter, ezért muszáj integráltan kezelni a PR-t és a közösségi médiát – mondja a Telenor kommunikációs vezetője.
Digitális marketing nőknek

Digitális marketing nőknek

Egy új online platform segíthet a nőknek abban, hogy megváltozzon a gondolkodásuk a digitális marketingről. A rendszer keretét egy tökéletesen automatizált, vagy akár teljességgel személyre szabható honlapstruktúra adja.
Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az Ikea is „millenial brand” akar lenni. A Media Hungary konferencián előadást tartottam arról, hogy hogyan érik el a sneaker brandek – a vezető sportcipőmárkák, mint a NIKE és az ADIDAS a fiatalokat, és mit tanulhatnának más brandek tőlük - írja a konferencia legfiatalabb előadója.
Szórjuk a pénzt, ha kell, hitelből is!

Szórjuk a pénzt, ha kell, hitelből is!

Olyan erőteljes volt a hitelkereslet 2017 májusában, amire legutóbb 2008-ban volt példa.
Hirdetések: fontos bejelentést tett a Facebook

Hirdetések: fontos bejelentést tett a Facebook

Már nem csak a személyreszabottság jöhet szóba, hanem a teljes háztartás kerül fókuszba.
Kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

Kommunikációs kampányt indít a Magyar Turisztikai Ügynökség

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) több hónapos belföldi integrált kommunikációs kampányt indított. Az országos szemléletformáló kampány célja, hogy belföldi utazásra inspirálja a magyar utazni vágyókat. A kampány hazai úti célokat, kulturális és természeti értékeket mutat be és népszerűsít. Az Ügynökség a klasszikus kampányeszközök mellett minden eddiginél nagyobb hangsúlyt helyez a digitális megoldásokra.
Racionális-e vagy?

Racionális-e vagy?

Örök kérdés, hogy az ember racionális lény-e – Kolozsi István cikke erre ad választ.
1/54