Marketing 1. oldal

JCDecaux: már az utcán a hajléktalanokat segítő plakátok

JCDecaux: már az utcán a hajléktalanokat segítő plakátok

500 hirdetési felületet állított a kihülés elleni harcba a cég.
Ha reklámfilmet akarsz nézni, akkor ez legyen az! + videók!

Ha reklámfilmet akarsz nézni, akkor ez legyen az! + videók!

A Xerox lépest tart a világ változásaival, idén új időszámítás kezdődött a cégnél. Kattints a videókért!
Különleges marketing fogás: koncert az ügyfekelnek

Különleges marketing fogás: koncert az ügyfekelnek

A Telekom zártkörű koncerttel lepi meg azon Magenta 1-es ügyfeleit, akik 2017. február 28-ig legalább egy éve Magenta 1 ügyfelek.
Hazai beauty bloggerek a szépségápolásról - kutatás

Hazai beauty bloggerek a szépségápolásról - kutatás

Fontos számukra a szépségápolási cikkek összetétele, odafigyelnek arra, hogy olyan termékeket használjanak, amelyeket nem teszteltek állatokon, illetve nem feltétlenül a nagynevű márkáktól várják mindig a legtöbbet – kb. ezt gondolják a hazai beauty, lifestyle és vegán bloggerek a szépségápolásról.
Hatalmas növekedés a digitális reklámpiacon

Hatalmas növekedés a digitális reklámpiacon

A harmadik negyedévben is jelentős, 14,8%-os bővülést mutat a hazai digitális reklámpiaci index, a NORI – tette közzé az IAB Hungary Médiaszekciója tagjainak bevételi önbevallásai alapján, melyet a PwC összesített.
MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tegnap este tartott éves Közgyűlésén felvázolta az MRSZ hosszú távú stratégiáját. A Közgyűlés pedig a megüresedett Elnökségi tagok helyére két új tisztviselőt is választott.
Evolution konferencia: minden a digitális piacról

Evolution konferencia: minden a digitális piacról

Az online evolúciót veszi górcső alá az immár ötödik alkalommal érkező Evolution konferencia Budapesten. A két napos edukációs workshop idején a reklám- és médiapiac, illetve a hirdetői oldal szakemberei elemzik a várható trendeket. Terítéken lesz többek közt a tartalommarketing és a közösségi oldalak lehetőségei.
Kiderült, hogy kik voltak tavaly a reklámok célpontjai

Kiderült, hogy kik voltak tavaly a reklámok célpontjai

Az MNHH kielemezte, hogy hogyan alakult a tavalyi év reklámfilmforgalma. Van egy kis csökkenés, a legtöbb reklámot pedig márciusban néztük.
Három virális kampány, amit azonnal meg akarsz osztani

Három virális kampány, amit azonnal meg akarsz osztani

A vírusmarketing nem új dolog, ahogy az a vágyunk sem, hogy megfejtsük a titkát. Tíz évvel ezelőtt, - még a közösségi média robbanása előtt - akkori munkahelyemen elemeztük a sikeres példákat, és ezekből tanulva készítettük el a mi vírusvideónkat.
Egyedi matrciacsomag Viberen

Egyedi matrciacsomag Viberen

A Nosalty kedves gesztussal és humorral akarja még jobbá tenni az ünnepi időszakot.
1/48