Marketing 1. oldal

Az egymillió dolláros kérdés: milyen a tökéletes influencer?

Az egymillió dolláros kérdés: milyen a tökéletes influencer?

Még mindig vannak olyan emberek, akik az influencer tevékenységeket önmagában nem tekintik munkának.
A döbbenetes történetek miatt egyre nehezebben hihető, hogy a mobiljainkon nem hallgatnak le minket

A döbbenetes történetek miatt egyre nehezebben hihető, hogy a mobiljainkon nem hallgatnak le minket

Mindent lehet?
Ezeket tudd, mielőtt influencer-kampányba kezdesz!

Ezeket tudd, mielőtt influencer-kampányba kezdesz!

A influencer marketing nagyon hasít, s úgy tűnik, hogy egy ideig még hasítani fog.
Ideje lenne megváltani a jegyet az adatvonatra!

Ideje lenne megváltani a jegyet az adatvonatra!

Sólyom Balázs, a UPC online igazgatójának cikke az adatforradalomról, hogy hol tartunk és mit kéne csinálnunk vele.
A Google robotja több országok gazdaságának tehet be

A Google robotja több országok gazdaságának tehet be

A telemarketiges munkát gyakorlatilag kiválthatja a Duplex.
A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking a marketing új brandingje, míg a Programmatic a mesterséges intelligenciára építhetne

A Growth Hacking vagy a Programmatic marketing nem durrant akkorát, mint várták. Szabó Edit cikke a digitalhungary.hu-n.
Mitől lesz tapadós az érkezőoldal? „Csak olvasgatás”-ból profi eladás

Mitől lesz tapadós az érkezőoldal? „Csak olvasgatás”-ból profi eladás

Ha már érkezőoldal, akkor tapadjanak rá az olvasók! Meg persze a végén ne feledjék lenyomni a konverziós gombot sem.
Vb-szereplés és személyes márka: hogyan hatnak egymásra?

Vb-szereplés és személyes márka: hogyan hatnak egymásra?

Hogyan alakult Ronaldo, Messi és Neymar személyes márkáka a foci vb után? A Neticle kutatásából kiderül. Exkluzív cikk a digitalhungary.hu-n!
Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mind marketingesek vagyunk: a dolgozók elérése köröket ver a márkák aktivitására

Mindig úgy kezeld a dolgozóidat, ahogy azt szeretnéd, hogy ők kezeljék a legjobb fogyasztóidat. Szabó Edit cikke.
Vágtatnak az unikornisok, mert a Pinterest és az Instagram ezt diktálja

Vágtatnak az unikornisok, mert a Pinterest és az Instagram ezt diktálja

Magától értetődő, hogy mivel a szupertrendi újdonságok a közösségi médiából érkeznek, ezért a saját beszerzésre is a neten indul a keresés.
1/77