Marketing 1. oldal

Itt vannak az IAB VR-sztenderdjei!

Itt vannak az IAB VR-sztenderdjei!

Az IAB nemrégiben jelentkezett a friss kreatívcsomaggal, amelyben a legújabb területekre is kitérnek, így a natív megjelenésekre, a 360 fokos videókra, sőt, az emojikra vonatkozóan is adnak irányelveket.
Hirdetni akarsz? Fontos bejelentést tett a JCDecaux

Hirdetni akarsz? Fontos bejelentést tett a JCDecaux

Az ügyféligényekhez és a nemzetközi trendekhez igazodva a korábbi egyhónapos periódus helyett félhónapra foglalhatóak le a citylight plakátok október elsejétől – jelentette be a JCDecaux Hungary Zrt. Az új, félhavi ciklusokban történő ügyfélkiszolgálás új lehetőséget kínál többek között azoknak a hirdetőknek is, akik a jövőben kiszorulnak az óriásplakátokról.
Egységben az erő: Konzorciumi megállapodást kötött a RAS és az Oander

Egységben az erő: Konzorciumi megállapodást kötött a RAS és az Oander

A magyar online kiskereskedelmi forgalom robbanásszerű növekedésével egyre több hagyományos vállalkozás ismeri fel a digitális értékesítés jelentőségét. A médiavállalat és az e-kereskedelmi megoldásokban, elsősorban webáruházak fejlesztésében tapasztalt cég együttműködése, a RAS/Oander Digital Transaction őket célozza majd átfogó szolgáltatáscsomagjával.
Izgalmas időszak jön a reklámszakma számára

Izgalmas időszak jön a reklámszakma számára

Tévéfragmentáció, e-commerce, chatbot, márkázott tartalom, influencer marketing, adatvezérelt működés - megalakult a BrandFestival TrendLab™.
Ezt bámuld míg a buszra vársz

Ezt bámuld míg a buszra vársz

Ünnepélyes keretek közt mutatták be a JCDecaux ″Álljon meg egy novellára!″ irodalmi pályázatának győztes műveit.
A fiatalok már többet várnak egy márkától

A fiatalok már többet várnak egy márkától

Hogyan viszonyulnak a különböző generációk a márkákhoz?
Tényleg jól néz ki a megújult We Love Budapest

Tényleg jól néz ki a megújult We Love Budapest

Hat évvel az indulást követően letisztultabb, átláthatóbb, reszponzív megjelenést kapott a We Love Budapest. A minőségi tartalom változatlanul marad, a logó és a design trendibb, az elrendezés pedig még inkább felhasználóbarát lesz. A jövőben nagyobb hangsúly kerül a képi- és térképes megjelenésekre, de a programkínálat is terebélyesedik.
GroupM Akadémia-utánpótlásképzés: indul a harmadik etap!

GroupM Akadémia-utánpótlásképzés: indul a harmadik etap!

Októrberben rajtol a GroupM Akadémia harmadik képzési ciklusa; digitális marketing, média, újfajta marketingtechnológiák. Részletek a cikkben!
Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az IKEA a tinikre ″vadászik″

Az Ikea is „millenial brand” akar lenni. A Media Hungary konferencián előadást tartottam arról, hogy hogyan érik el a sneaker brandek – a vezető sportcipőmárkák, mint a NIKE és az ADIDAS a fiatalokat, és mit tanulhatnának más brandek tőlük - írja a konferencia legfiatalabb előadója.
Szórjuk a pénzt, ha kell, hitelből is!

Szórjuk a pénzt, ha kell, hitelből is!

Olyan erőteljes volt a hitelkereslet 2017 májusában, amire legutóbb 2008-ban volt példa.
1/55