Marketing 1. oldal

Jól húz a programmatic piac és még nincs vége

Jól húz a programmatic piac és még nincs vége

Optimizmus jellemzi a piacot a programmatic szempontjából, ám a fejlődésnek gátja is van. Például a szakember- és tudáshiány. Az IAB Hungary és az FMG R&D felmérték a véleményeket és a várakozásokat is.
Mobilon hirdetnél? Erre kell figyelned!

Mobilon hirdetnél? Erre kell figyelned!

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.
Milliók álma teljesülhet, új korszak jöhet a marketingkampányokban

Milliók álma teljesülhet, új korszak jöhet a marketingkampányokban

Komoly segítséget kapnak a vállalatok abban, hogy egy időben ügyfelek milliói számára küldhessék ki a személyre szabott ajánlatokat. Mindebben egy mesterséges intelligencia a kulcsszereplő.
Már tudjuk: ezt kapod karácsonyra!

Már tudjuk: ezt kapod karácsonyra!

Idén kétmillióan fogják karácsonyi ajándékaikat (is) online megvásárolni, és netezésre alkalmas eszközök is szép számban lesznek a fa alatt – derül ki az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” friss kutatásából.
A sikeres márkák mindig mások  - interjú Gulyás Jánossal

A sikeres márkák mindig mások - interjú Gulyás Jánossal

Azok a sikeres márkák, akik a helyzettől és a pillanattól függően mindig tudnak valami mást, újat, izgalmasat mutatni – állítja Gulyás János, a MEC Magyarország ügyvezető igazgatója. A szakember szerint a kreatívipar legalább három nagyon komoly kihívás előtt áll és árulta azt is, miről ismerszik föl a jó reklámszakember.
Ami átírja a játékszabályokat – interjú Darázs Attilával

Ami átírja a játékszabályokat – interjú Darázs Attilával

A kiterjesztett valóságban komoly potenciál van: a mostani kísértetiesen hasonlít az okostelefonok elterjedése előtti utolsó időkre. Éreztük, hogy jó lesz ez, de még nem tudtuk, hogy, hogyan. Többek közt erről is beszélt Darázs Attila az ADDICT Interactive tulajdonos ügyvezetője.
Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Személyre szabott élmény, kólával – interjú Gáspár Imolával és Szabó Viktorral

Gyakorlatilag nincs a közösségi médiának olyan szegmense, ahol a Coca-Cola ne lenne jelen. De csak a puszta jelenlét már nem elég – mondta el a digitalhungary.hu-nak Gáspár Imola és Szabó Viktor, akik a globális márka útját menedzselik az online világban.
A legjobb magyar márkák közt a Budapest Airport!

A legjobb magyar márkák közt a Budapest Airport!

Immár Magyarország első számú nemzetközi repülőtere, a Budapest Airport is csatlakozott ahhoz az elit vállalati körhöz, amelyben magyar cégeket díjaztak idén MagyarBrands kitüntetéssel. A rangos elismeréssel már hetedik éve jutalmazzák a magyar vonatkozású, kiváló márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői határon innen és túl is.
Nagy magyar cégeknél nyomul a Viber chatbotja

Nagy magyar cégeknél nyomul a Viber chatbotja

A Sziget, a Telenor, a Netpincér, a Profession.hu, az Index.hu, a Borháló és a Nosalty indította el elsőként Nyilvános Fiókját a Viber felületén.
Ötször annyit költöttünk a háromnapos Black Friday-on!

Ötször annyit költöttünk a háromnapos Black Friday-on!

A Brands.hu szerint egyre többen vásárolnak online: a 3 napos Black Friday-on ötször annyit vásároltak, mint egy átlagos novemberi napon.
1/46