Marketing 1. oldal

Úristen! De durva a Gillette reklámja(?)

Úristen! De durva a Gillette reklámja(?)

Legalábbis vannak, akik hajították is kifele a borotvájukat.
Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.
Amikor Will Smith és a többi sztár felrobbantotta az internetet

Amikor Will Smith és a többi sztár felrobbantotta az internetet

Izgalmas időket élünk az online videózás terén: hétről hétre jelennek meg újabb televíziós és filmsztárok saját tartalomgyártással.
Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Szempontok, amelyet érdemes fontolóra vennünk, mielőtt attribúciós modellt választunk. Végh Nikolett, az ADDICT Média és PPC team vezetőjének cikke.
Kézműves sörök és gerilla marketing, avagy fiatal vállalkozóként hogyan tűnj ki a tömegből – interjú Kurucz Gergellyel

Kézműves sörök és gerilla marketing, avagy fiatal vállalkozóként hogyan tűnj ki a tömegből – interjú Kurucz Gergellyel

Aktívan részvétel a sörforradalomban, harcol a kézműves söröket a piacról kiszorító multik ellen; íme egy sikersztori.
Újraválasztotta elnökét az IAB Hungary

Újraválasztotta elnökét az IAB Hungary

Sopov István körül az elnökség megújult.
Hogyan beszélj hozzá, hogy ne hagyjon faképnél? Szövegírás tippek

Hogyan beszélj hozzá, hogy ne hagyjon faképnél? Szövegírás tippek

Ha unod a beszélgetést, mit szoktál csinálni, hogy a másik fél végre a tárgyra térjen? Megköszörülöd a torkod, esetleg megsürgeted?
Ez aztán a performance – szerintem, szerintük!

Ez aztán a performance – szerintem, szerintük!

Digitális térben ez a szó elég sokszor fordulhat elő napjainkban, de vajon ugyan azt értjük alatta mindannyian?
Emberi értékek nélkül nem tudsz fantasztikus felhasználói élményt generálni

Emberi értékek nélkül nem tudsz fantasztikus felhasználói élményt generálni

S persze ha nem sikerül, akkor nem lesz jó. Se neked, sem az ügyfeleidnek, felhasználóidnak.
Placebotól a személyes márkáig

Placebotól a személyes márkáig

A „Karizma” című könyv ajánlója.
1/85