Marketing 1. oldal

Így célozz a Facebook-on

Így célozz a Facebook-on

A Facebook hirdetési rendszere továbbra is jó lehetőségeket ad a marketingeseknek.
Mit vár egy kisvállalkozás a marketingtől?

Mit vár egy kisvállalkozás a marketingtől?

A kisvállalkozások marketinghez fűződő viszonya abban is eltér a nagyobb cégektől, hogy más elvárásokkal rendelkeznek.
A „kicsik” marketingje

A „kicsik” marketingje

A milliós és a milliárdos forgalmú cégek is egy kalap alá esnek a kkv szektorban, érdemes nagyon odafigyelni.
Közösségi média pánik! Mi lesz az oldaladdal a Facebook Zéró után?

Közösségi média pánik! Mi lesz az oldaladdal a Facebook Zéró után?

Az új algoritmus azért korlátozza céges oldalak megjelenítését, mert a Facebook a hirdetéseket akarja drágítani.
Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Muszáj mindig kedvezményt adni? 60 százalék elég lesz?

Alaposan át kell gondolni, hogy mekkora és milyen időtávon elérhető a vásárlói kedvezmény. Kádár Tímea cikke.
Kéne egy kis digitális transzformáció, de hova tegyem?

Kéne egy kis digitális transzformáció, de hova tegyem?

Sólyom Balázs, a UPC online igazgatójának cikkéből kiderül, hogy organikusan nem jön minden.
Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti  innováció segítségével

Hajszálpontos hirdetéscélzás – a releváns mobilhirdetések hajnala technológiai és üzleti innováció segítségével

A geolad azzal különbözteti meg magát a klasszikus targetingtől, hogy valós, ugyanakkor anonim felhasználói profilokat használ.
Mellbevágó történet: a melltartó evolúció újabb fordulópontja

Mellbevágó történet: a melltartó evolúció újabb fordulópontja

A 2000-es évek elején divatba jövő push-up melltartók kényelmetlensége valószínűleg felér a középkori fűzők szintjével.
Így kell bedurrantani egy influencer kampányt

Így kell bedurrantani egy influencer kampányt

Ha tavaly robbantottak az influencerek, idén galaktikus támadásba mennek át.
Így kapjuk az arcunkba a reklámokat

Így kapjuk az arcunkba a reklámokat

Jön a brandformance tervezés, ami komoly falat a marketingvezetőknek is.
1/69