Gioglio Jessica

Gioglio Jessica

Gioglio Jessica

Bemutatkozás

Digitális és közösségi üzleti stratéga, A vizuális történetmondás ereje című könyv szerzője

Jessica Gioglio ismert digitális és közösségi üzleti stratéga A vizuális történetmesélés ereje: Hogyan használjunk vizuális eszközöket, videókat és a közösségi médiát a márkánk értékesítése folyamán (The Power of Visual Storytelling: How to How to Use Visuals, Videos, and Social Media to Market Your Brand) című munka társszerzője.

Jessica több mint egy évtizeden át vezetett a legnevesebb cégeknél – többek között a Sprinklr, a Dunkin’ Donuts, a TripAdvisor, a State Street, a Comcast – innovatív digitálismarketing-, PR- és közösségimédia-programokat.
Jessica nevéhez mindenütt ügyfélközpontú innováció és növekedés-gyorsulás köthető: a Sprinklr ügyfeleivel és partnereivel azon dolgozott, hogy a digitális és a közösségi média erejét üzleti átalakulásra használják fel; a Dunkin’ Donuts-nál díjnyertes médiaprogramot vezetett és fejlesztett; a TripAdvisor számára valós idejű PR- és közösségimédia-programokat fejlesztett az utazási ágazatba való betöréssel összhangban.

Jessicát ismert és megbízható vezetőként, valamint igen keresett előadóként a média és az újságírás területén belül az Egyesült Királyság egyik felemelkedőben lévő csillagának nevezte a We Are The City, míg a TopRank Online Marketing a közösségi média egyik úttörőjét látja benne. Jessica továbbá gyakran közreműködik a média és újságírás iparágával kapcsolatos munkák írásában, ilyen például a Convince&Convert blog.

Jessica Londonban él, PR szakirányú marketingtudományok alapdiplomát szerzett a Bentley egyetemen.