Keresett szöveg: "performance"

Samsung Galaxy S10: minden európai előrendelési rekord megdőlt

Az eladott telefonok háromnegyedét fekete színben veszik meg.

Ez aztán a performance – szerintem, szerintük!

Digitális térben ez a szó elég sokszor fordulhat elő napjainkban, de vajon ugyan azt értjük alatta mindannyian?

Adatok alapján, vagy attól vezérelve - szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs elmondja, szerinte kinek való az adatvezérelt kampány, és kikéri Oszipovics Tatjana, Nagy Barnabás és Pacsolay Géza véleményét is.

Hogy jutottunk el idáig - avagy az attribúciós modell szerintem, szerintünk

Ha már arra adjuk a fejünket, hogy pénzt fektetünk abba, hogy látogatókat / vásárlókat tereljünk az oldalra, akkor szeretnénk abban a hitben élni, hogy bizony jól tesszük. Szerencsére akadnak olyan megoldások, amik segíthetnek megbizonyosodni is erről.

Online médiamix és attribúciós modell: hogyan válasszunk?

Szempontok, amelyet érdemes fontolóra vennünk, mielőtt attribúciós modellt választunk. Végh Nikolett, az ADDICT Média és PPC team vezetőjének cikke.

Az okosan használt programmatic soha nem látott lehetőségekkel kecsegtet

A terület fejlődésének alapfeltétele ennek a nagyon bonyolult ökoszisztémának a megértése ügynökségi- és ügyfél oldalon is. Interjú Ács Tamással.

Átalakul a turizmus: hamarosan mindannyian az élet császárai lehetünk

Az adatvezérelt gondolkodás önmagában nem elég a sikeres kampányhoz, a brandszintű gondolkodást nem lehet megspórolni - állítja Gandera Balázs.

Performance Oroszországból: így még nem fizettek Iphone-ért

Az oroszok híresek a megszokottnál kicsit abszurdabb helyzeteikről. Egy ottani Apple-rajongó nem is hazudtolta meg önmagát, egy káddal teli apróval érkezett a helyi Apple-boltba.

Mire és hogyan érdemes költeni az online csatornákon?

A digitális világban nem lineáris a fogyasztó döntési útvonala, így nagyon észnél kell lenni. Szabó Edit cikke.

Átalakul a turizmus: hamarosan mindannyian az élet császárai lehetünk

A turizmus jól lovagolja meg a digitalizáció hullámait, az adatvezérelt kreativitás és az élménygazdaság szinte kéz a kézben jár.

1/14