Interjúk 1. oldal

Erős márka nélkül platformokra szorulhatnak az e-kereskedők

Erős márka nélkül platformokra szorulhatnak az e-kereskedők

Barcsay Erikkel, az idén 20 éves BIG FISH ügyvezetőjével a hazai e-kereskedelem kihívásairól és lehetőségeiről beszélgettünk.
A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A marketingesek sokat tudnak az emberről, de még nem eleget

A digitálisan analfabéta vállalkozásokat egyszerűen felzabálja a piac, a digitalizációhoz való alkalmazkodás kapcsán a lét a tét.
Ezen a coachingon szétszednek, majd újra összeraknak

Ezen a coachingon szétszednek, majd újra összeraknak

A beleszakadásig kell gyakorolni, hibázni, esetleg kiégni, visszavonulni s újra gyakorolni. Önismeret, fejlődés, támogatás. Interjú Sárvári Györggyel.
A világ tetejére: egy asztmás magyar hegymászó, aki bevette a Mount Everest-et

A világ tetejére: egy asztmás magyar hegymászó, aki bevette a Mount Everest-et

Neszmélyi Emil motivációs előadó nem viccel, ha célokat kell kitűznie. Az üzleti élet és a hegyek problémáinak algoritmusa, azok megoldásai azonosak.
Van-e élet a Facebookon túl?

Van-e élet a Facebookon túl?

Óriási földrengést nem okozott a magyar Facebookon a történelem eddigi legnagyobb netes botránya – ez derül ki a Szeretlek Magyarország adataiból.
Kultúrát váltó vezetők – hogyan segítheti a coaching a cégek hatékonyságát?

Kultúrát váltó vezetők – hogyan segítheti a coaching a cégek hatékonyságát?

Szemléleti változás szükséges a magyar tulajdonú vállatoknál is - interjú Bánhidi Brigittával.
Miért van erősebb hatása a negatív pletykának?

Miért van erősebb hatása a negatív pletykának?

A pletyka nem egyenlő a hazugsággal, viszont alapvetően változtatja meg az életünket. Szvetelszky Zsuzsannát kérdeztük.
„A játékot kell szeretni, nem a kihívást!”

„A játékot kell szeretni, nem a kihívást!”

Milyen Trunk Tomi influencer, könyvszerző, sí magyar bajnok anyukájának lenni? - erről faggattuk Trunkné dr. Jánosy Zsuzsannát, a BrandTrend társtulajdonosát.
Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Rossz hír a vállalatoknak: a krízisből nincsen teljes gyógyulás, viszont érdemes minden helyzetre felkészülni. Interjú Bőhm Kornéllal.
Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Ha az ötlet a semmi, akkor mi a minden? Miért nem jó, ha a vezető „földes úrrá” válik? Pszichológia és marketing? Interjú Dr. Kádas Péterrel?
1/45