Interjúk 1. oldal

Ekkora zajban a hitelesség kulcskérdés – interjú Simon Izabellával

Ekkora zajban a hitelesség kulcskérdés – interjú Simon Izabellával

A legnagyobb kihívást a minőségi tartalom előállítása és a hitelesség megőrzése jelenti – többek között erről is beszélt Simon Izabella a Digital Hungarynak adott interjújában. Az EgészségKalauz.hu főszerkesztője szerint jelentős növekedési potenciállal bír a weboldal, amit erős közösségi média jelenléttel is megtámogatnak majd.
Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Szinte teljesen átalakulhat a következő években a köztéri (out of home) hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
Túlélő-üzemmódban: Bear Grylls és a pr – interjú Lakatos Zsófiával

Túlélő-üzemmódban: Bear Grylls és a pr – interjú Lakatos Zsófiával

Ha a vállalat kommunikációját egy tortához hasonlítjuk, akkor a pr lenne a tojás, nélküle nem áll össze és nem marad egyben az egész – véli Lakatos Zsófia, az Emerald PR vezetője, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke.
A jövő az álmodozóké – interjú Mérő Lászlóval

A jövő az álmodozóké – interjú Mérő Lászlóval

Amikor becsöngettem Mérő László irodájába, épp egy sakkparti végére toppantam be... Elmosolyodtam, mert kapóra jött, hiszen az idei Media Hungary címe: „Tudsz már sakkozni?”.
A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

Jelentősen romlott az elmúlt években a tévés hirdetések hatékonysága, és nagy változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
A telco-k és a startupok - interjú Takács Zoltánnal

A telco-k és a startupok - interjú Takács Zoltánnal

A telekom cégeknek egyre több média tartalommal kell a fogyasztók kegyeiért megküzdeni. Az innovatív megoldások bevezetéséhez pedig jó lehetőséget biztosít a startupok felkarolása és fejlesztése – véli Takács Zoltán, a Telenor innovációért felelős alelnöke.
Aki nem bukik, az soha nem él – interjú Iglódi Csabával

Aki nem bukik, az soha nem él – interjú Iglódi Csabával

A sakkban minden benne van, amivel az üzleti életben is találkozhatunk, egy jókor, jó helyen lévő gyalogos pedig győzelemre viheti a csapatot – állítja Iglódi Csaba. A vezetői tanácsadó szerint a kudarc nem egyenlő az emberi bukással, s mindig újra lehet írni a rossz történeteket.
Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Mire kell figyelni a kríziskommunikációban? – interjú Gáspár Bencével

Folyamatosan aktualizálni kell a vállalatok kríziskommunikációs terveit, véli Gáspár Bence, az OTP Bank kommunikációs vezetője. A megfelelő válaszokhoz folyamatosan készülni kell, és nem csak a kommunikációs szakembereket kell bevonni a folyamatba, hanem a vállalati szakértőket is. A közösségi média térnyerésével pedig egyre nagyobb szerepet kap a minél gyorsabb reagálás az internetes csatornákon, ami ma már ugyanolyan fontos szerepet kap, mint a hagyományos sajtókapcsolatok.
Ég veletek, tolakodó mosópor-reklámok! – interjú Kerti Attilával

Ég veletek, tolakodó mosópor-reklámok! – interjú Kerti Attilával

A világ a reklámelkerülés felé tart, ez pedig komoly kihívást jelent a kreatív iparban dolgozók számára – véli a Maximize Médiaügynökség ügyvezetője, akivel az online világban rejlő megjelenési lehetőségekről, és az iparágat sújtó akut munkaerőhiányról is beszélgettünk.
Az online videós sztároké a jövő - interjú Guld Ádámmal

Az online videós sztároké a jövő - interjú Guld Ádámmal

Továbbra is folytatódni fog az online videók előretörése, mert a fiatalabb generációknál már egyértelműen ez az első számú szórakozási platform. A hagyományos médiacégeknek mindenképp szükséges alkalmazkodniuk, és kreatív módszerekkel nyitniuk kell az új média felé.
1/26