Interjúk 1. oldal

A kezdő cégek pénzelése hatalmas bukó – interjú Valner Szabolccsal

A kezdő cégek pénzelése hatalmas bukó – interjú Valner Szabolccsal

Ma sokkal jobb a vállalkozói oldalon állni, annyira sok a helyét kereső tőke immár Magyarországon is – mondja Valner Szabolcs, a Digital Factory inkubátor ügyvezetője, a Vatera egykori alapítója, digitális sorozatvállalkozó.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
A cross-selling és az upselling már nem lesz elég – interjú Szentkuti Gabriellával

A cross-selling és az upselling már nem lesz elég – interjú Szentkuti Gabriellával

A rendszerszintű digitalizáció hátországává kell válnunk a hazai vállalkozások számára – véli Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Az agyonvizualizálás erős trendnek indult néhány éve, de túltolták. Piszok drága előállítani a látványos dolgokat, és baromi gyorsan elévülnek – mondja Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője.
Han Solo, Jung, és a koreai konyha – interjú Aczél Lászlóval

Han Solo, Jung, és a koreai konyha – interjú Aczél Lászlóval

Jelentős eredményt ma már csak penetrációnöveléssel lehet elérni, ezért fontos, hogy finoman, de folyamatosan jelen legyen egy-egy márka a hétköznapjainkban – állítja Aczél László. A Young&Rubicam ügyvezetőjével a trendi marketingeszközökről beszélgettünk.
Okos sorszám és okos kijelző – interjú Fekete Bélával

Okos sorszám és okos kijelző – interjú Fekete Bélával

A kommunikáció és a hirdetések hatékonyságát egyedi, személyre szabott informatikai megoldásokkal tudják a kereskedelmi cégek fejleszteni. Az ilyen beruházások igazoltan és gyorsan meg is térülnek. A digitális reklámok pedig a bel- és kültéren is gyorsan leválthatják a nyomtatott társaikat – véli Fekete Béla, a Skyline-Computer Kft. ügyvezetője.
Az utánzókból sosem lesz első - interjú Balogh Leventével

Az utánzókból sosem lesz első - interjú Balogh Leventével

A cég akkorára nőtt, hogy egyedül már kevés voltam, ezért kellett közös holdingot létrehoznom az olasz Pasquale családdal. A Szentkirályi ásványvíz márka jövője szempontjából ez volt a legjobb döntés - állítja Balogh Levente a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke, aki néhány éven belül Közép-Európa egyik legnagyobb ásványvíz és üdíitőipari vállalkozójává szeretne válni.
Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Márkaépítés kérdőjelekkel - interjú Urbán Zsolttal

Ma sokkal nehezebb márkát építeni és lojális fogyasztókat találni, mert ma még nem világos, hogy mik lesznek azok a platformok, azok az eszközök, amiken majd a mai 8-16 évesek kommunikálni fognak – véli Urbán Zsolt a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke.
Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Kézen kell fogni a látogatókat! – interjú Lukács Katalinnal

Sok, az egészséggel kapcsolatos párbeszéd folyik a digitális térben, amelyekbe a hirdetők be tudnak kapcsolódni – hangsúlyozza Lukács Katalin. A Centrál Médiacsoport egészség és parenting tartalmú digitális és print portfolió-igazgatója szerint ugyanakkor fontos, hogy egy site hiteles legyen.
Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Az index tartalomfejlesztési vezetője szerint egy-két éven belül a nemzetközi híroldalak is megjelenhetnek nálunk. Szabó Zoltán szerint a hosszú távú sikert a hitelesség és a lokális tartalmak adhatják, a bevételeket pedig az, ha sikerült a Facebook és a Google fejlesztéseit ügyesen lekövetni.
1/23