Interjúk 1. oldal

Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Bárki bármilyen helyzetben képes krízist okozni

Rossz hír a vállalatoknak: a krízisből nincsen teljes gyógyulás, viszont érdemes minden helyzetre felkészülni. Interjú Bőhm Kornéllal.
Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Amikor azt hiszed, hogy mindent tudsz, akkor bukhatsz a legnagyobbat

Ha az ötlet a semmi, akkor mi a minden? Miért nem jó, ha a vezető „földes úrrá” válik? Pszichológia és marketing? Interjú Dr. Kádas Péterrel?
A technológia készen áll a GDPR-ra, de azért kell a megfelelő szaktudás

A technológia készen áll a GDPR-ra, de azért kell a megfelelő szaktudás

Szatmári Gáborral, a Carderon projekt menedzserével arról is beszélgettünk, hogyan lehet hatékonyan megfelelni az új szabályoknak.
Hogyan tudhatnak rólam annyi mindent, miközben semmit sem csinálok, csak internetezek?

Hogyan tudhatnak rólam annyi mindent, miközben semmit sem csinálok, csak internetezek?

Tudatos felhasználók, etikus gazdasági szereplők, önfejlesztő mesterséges intelligencia - Király Anitát kérdeztük.
Közép-Európa meghódítására készül a Szállás.hu

Közép-Európa meghódítására készül a Szállás.hu

A régiónkban folytatják az akvizíciókat és az organikus terjeszkedést, de már a Távol-Kelet felé is kacsingatnak – tudtuk meg Szigetvári Józseftől.
Van-e élet a Facebookon túl?

Van-e élet a Facebookon túl?

Óriási földrengést nem okozott a magyar Facebookon a történelem eddigi legnagyobb netes botránya – ez derül ki a Szeretlek Magyarország adataiból.
Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Folyamatosan fejleszteni kell a reklámpiaci költéseket mérő metodikát, különösen a digitális piac gyors és folyamatos változásai miatt.
Az algoritmusok már vívják a csatáikat!

Az algoritmusok már vívják a csatáikat!

Mező László az algoritmusok jelenleg is dúló csatájára, a mesterséges intelligencia veszélyeire figyelmeztet.
Gyorsuló ütemben bővül a digitalizáció, de az embert nem pótolhatja semmi

Gyorsuló ütemben bővül a digitalizáció, de az embert nem pótolhatja semmi

Ha mindig a szájízünk szerinti ajánlatot kapunk, hol marad a felfedezés izgalma, az új kipróbálásának varázsa? Interjú Kánai Andrással.
A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A magyar piac sajátosságai ellenére a nemzetközi trendeknek megfelelően fejlődik, és nálunk is a globális szereplők további erősödése várható.
1/45