Interjúk 1. oldal

Mire buknak az olvasók? – interjú Kisszékelyi Veronikával

Mire buknak az olvasók? – interjú Kisszékelyi Veronikával

A Facebook és a Google írja ma a médiatörténetet – véli Kisszékelyi Veronika. A 24.hu termékmenedzserétől azt is megtudtuk, milyen az igazán trendi hirdetés, és miképpen tud talpon maradni egy hírsite a növekvő médiazajban.
Leesett az állunk, amikor láttuk a dedikáló Youtube-sztárokat - interjú

Leesett az állunk, amikor láttuk a dedikáló Youtube-sztárokat - interjú

Nem az egyetem dolga, hogy kulcsakész szakembereket adjon a piacnak, a kérdés inkább az, hogy miért nem érdeklődnek többen a reklámszakma iránt - többek között erről is beszélt a Digital Hungary-nak Pőcze Balázs, a Mito kreatív igazgatója.
Egy hírgyűjtő oldal kulisszatitkai – interjú

Egy hírgyűjtő oldal kulisszatitkai – interjú

Kifejezetten szűrjük a radikalizmust és a trollokat, de hagyjuk a párbeszédet is kibontakozni – árulja el Virág Attila, a Central Médiacsoport tulajdonában lévő Hírstart híraggregátor termékmenedzsere.
Fiatalosan, de konzervatívan – interjú a Forbes főszerkesztőjével

Fiatalosan, de konzervatívan – interjú a Forbes főszerkesztőjével

Az online híreket töltő „droidok” és a magazin újságírók közt a napi gyakorlatban éles határok vannak. Nálunk mindenki mindent csinál, nem akartam, hogy kettészakadjon a szerkesztőség – mondja a tavaly a Forbes.hu oldalt is elindító, ma 14 ezer példányban fogyó Forbes főszerkesztője, Galambos Márton.
A szigetelés is lehet erőmű! - interjú Ámon Adával

A szigetelés is lehet erőmű! - interjú Ámon Adával

Csak az okossá tett hálózatokkal és egy lényegesen alacsonyabb energiaigény–szinttel lehet elérni a kitűzött széndioxid csökkentési célokat – mondja Ámon Ada az E3G környezeti think-tank vezető munkatársa.
A print még mindig egy nagyon jól működő üzleti modell - interjú a Marquard Media vezetőjével

A print még mindig egy nagyon jól működő üzleti modell - interjú a Marquard Media vezetőjével

Töretlenül hiszek a papír erejében, s noha rengeteg dolog változhat a magazinok körül, a papírra nyomott tartalom még jó ideig releváns lesz - állítja Óhidi Zsuzsa. A Marquard Media ügyvezető igazgatója pontosan tisztában van a digitalizációs kihívásokkal, így a kiadónál nem is ülnek ölbe tett kézzel.
Az online olyan, mint a tévé! – interjú

Az online olyan, mint a tévé! – interjú

Az onilne is ugyanaz a csatorna és formátum, mint a TV, csak más a „műsorstruktúrája” és az onilne világban változatosabbak a formátumok – véli Hornyacsek Zoltán, a Ringier Axel Springer könyv- és lapkiadó részlegének kiadóigazgatója.
Jó üzlet és jó fogás!? - interjú

Jó üzlet és jó fogás!? - interjú

A nagy aktivitás januárra és februárra esik: ilyenkor teszik fel tömegesen az emberek a karácsonyra kapott, de nem szükséges holmikat, vagy azokat, amik az új szerzemények miatt szükségtelenné váltak – árulja el Palocsay Géza, a Jófogás ügyvezetője.
Te is használsz reklámblokkolót? - interjú Ambruszter Gézával

Te is használsz reklámblokkolót? - interjú Ambruszter Gézával

Az adblockerek használata hirtelen vált nagy problémává. Ezt a káros trendet itthon az IAB Lost and Found munkacsoportja mérésekkel és edukációs anyagokkal igyekszik majd visszaszorítani – mondta Ambruszter Géza az IAB-s munkacsoport vezetője.
Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

Látható vagy a weben? - interjú Bódi Tamással

Nem biztos, hogy mindenáron növelni kell a láthatóságot, a különböző mérési technológiák és szolgáltatók által nyújtott mérések között akár 20 százalékpontos különbség is lehet - többek között erről is beszélt az IAB Viewability Munkacsoportjának vezetője.
1/21