Interjúk 1. oldal

Ilyenek a magyar gazdagok!

Ilyenek a magyar gazdagok!

Mekkora megtakarítástól érezheti valaki magát gazdagnak? Mit és hol vásárolnak a jómódúak? Mennyiben költ máshogy egy magyar és egy külföldi gazdag? Na és irigyek vagyunk rájuk? - ezekre a kérdésekre is válaszolt Karagich István szakértő, a Blochamps Capital tulajdonos ügyvezetője.
Ábel Anita: Volt olyan pillanat, amikor abba akartam hagyni

Ábel Anita: Volt olyan pillanat, amikor abba akartam hagyni

″Az önazonosság megőrzése kulcsfontosságú számomra.″
Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Individualista társadalomban élünk, így a pr-szakmának figyelnie kell, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról.
Az ingyen média is értékes – interjú Schneider Henrikkel

Az ingyen média is értékes – interjú Schneider Henrikkel

Az ingyenes médium ugyanúgy gazdasági értéket teremt a benne foglalt reklámok által, ahogyan az előfizetéses tartalom is termel gazdasági értéket.
Risztov Éva az egész világgal versenyzik

Risztov Éva az egész világgal versenyzik

Az olimpiai aranyérmes bajnok nem szakadt el teljesen a sporttól, a TMC Mangementnél a sportdivízióért felel.
Téged is megloptak?

Téged is megloptak?

Ahhoz is megfelelő tudás és befektetés kell, hogy egy szervezetnél észrevegyék: lopják az adataikat. Interjú egy hazai kibervédelmi szakértővel.
Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Pia, kutyakaja, pacsulik és chips – 60 milliárdért

Amíg csak 5,2% az e-kereskedelem aránya, addig mindenhol lehet nőni; ám míg pár éve a ruházat, manapság az FMCG webes kereskedelme nő.
Át kell szakítani azt a bizonyos gátat, hogy a kritikus tömeg komolyan vegye és ne csak ″játékként″ tekintsenek rá

Át kell szakítani azt a bizonyos gátat, hogy a kritikus tömeg komolyan vegye és ne csak ″játékként″ tekintsenek rá

Szalai Ádám, az IKO Digital Gaming divíziójának a vezetője már gyerekkora óta a gaming szerelmese.
Amikor a marketinggurut beszippantja a Facebook

Amikor a marketinggurut beszippantja a Facebook

Más olvasni vagy akár hallani róla és egészen más megtapasztalni a Facebook hatalmát - summázhatnánk Lóránt Gergely reklámszakember gondolatait. A The Guidency ügynökség vezetője sokáig távolt tartotta magát a közösségi oldaltól, ám egy egészen egyedi tartalomcunami egy másfajta gondolkodásra késztette. Interjúnk.
Bankok, itt az idő! – interjú Bálint Viktorral

Bankok, itt az idő! – interjú Bálint Viktorral

A Bitcoin alapját is jelentő blockchain logika mellett a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás világa rajzolja át ma a pénzügyi szektort.
1/37