Interjúk 1. oldal

Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Rendkívül gyorsan tud eszkalálni egy-egy válságot a Facebook és a Twitter, ezért muszáj integráltan kezelni a PR-t és a közösségi médiát – mondja a Telenor kommunikációs vezetője.
Téged is megloptak!? – interjú egy hazai kibervédelmi szakértővel

Téged is megloptak!? – interjú egy hazai kibervédelmi szakértővel

Ahhoz is megfelelő tudás és befektetés kell, hogy egy szervezetnél észrevegyék: lopják az adataikat. Az informatikai biztonság ma már sokkal összetettebb dolog, minthogy vírusvédelmi és tűzfal rendszerekkel ki tudják védeni a céges informatikusok – mondta el a Digitalhungary.hu oldalnak Keleti Arthur, a Kibev (Önkéntes Kibervédelmi Összefogás) alapítója, it-biztonsági szakértő.
A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

A személyre szabott tömegkommunikációé a jövő – interjú Szántó Péterrel

Néhány év múlva a Facebook nomen est omen egy névkönyv lesz, a szolgáltatók pedig az itt elért adataink alapján személyre szabott szolgáltatáscsomagokat kínálnak majd – mondja Szántó Péter a SpringTab alapítója és vezetője.
Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

Cél nélkül semmit nem ér – interjú Tihanyi Péterrel

A kreativitásnak ára van, ezt azonban meg kell fizetnie azoknak a cégeknek, amelyek ki akarnak tűnni a tömegből, és tartósan sikeresen szeretnének működni – véli az ACG Reklámügynökség kreatív igazgatója.
Okos sorszám és okos kijelző – interjú Fekete Bélával

Okos sorszám és okos kijelző – interjú Fekete Bélával

A kommunikáció és a hirdetések hatékonyságát egyedi, személyre szabott informatikai megoldásokkal tudják a kereskedelmi cégek fejleszteni. Az ilyen beruházások igazoltan és gyorsan meg is térülnek. A digitális reklámok pedig a bel- és kültéren is gyorsan leválthatják a nyomtatott társaikat – véli Fekete Béla, a Skyline-Computer Kft. ügyvezetője.
Doktor House, Don Draper és a többiek – interjú

Doktor House, Don Draper és a többiek – interjú

Az ezredfordulón jelentős paradigmaváltás volt a tévésorozatokban. Azóta egyre markánsabban jelennek meg az „antihősök”, így például Doktor House, Don Draper, Tyrion Lannister – mondja Langsteiner Marianne, az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati üzletágának vezetője. Cége a Nagy Sorozatrajongó felmérésük után, az ELTÉ-vel nemrég kötött együttműködés keretében új alapokra helyezte a TV-sorozatok kutatását.
Mindig meg lehet találni a piaci rést - interjú Gerentsér Imrével

Mindig meg lehet találni a piaci rést - interjú Gerentsér Imrével

Nem egy-egy terméket kell indítani, hanem komplex és egymásra épülő márkastratégiákkal kell dolgozni - fogalmazott a digitalhungary.hu-nak a Ringier Axel Springer Magyarország online portfólió igazgatója. Nagyinterjúnkban szó esik a híraggregátor oldalakról, a bulvárról, de a programmatic-ról is.
Az Alibaba központ a GDP-t is megdobná – interjú Kis Gergellyel

Az Alibaba központ a GDP-t is megdobná – interjú Kis Gergellyel

A GDP-ben is kimutatható lenne, ha az Alibaba valóban ide telepítené egész Európát, vagy akár csak egy nagyobb régiót kiszolgáló központját – véli Kis Gergely, az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. partnere.
A kezdő cégek pénzelése hatalmas bukó – interjú Valner Szabolccsal

A kezdő cégek pénzelése hatalmas bukó – interjú Valner Szabolccsal

Ma sokkal jobb a vállalkozói oldalon állni, annyira sok a helyét kereső tőke immár Magyarországon is – mondja Valner Szabolcs, a Digital Factory inkubátor ügyvezetője, a Vatera egykori alapítója, digitális sorozatvállalkozó.
Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Élvonalban a banki digitális kommunikáció is – interjú Lengyel Zoltánnal

Érezhetően átalakult a banki kommunikáció az elmúlt években – véli Lengyel Zoltán a Sberbank marketing, kommunikáció és digitális területeinek vezetője. Amellett, hogy a hirdetések üzenetei merőben eltérnek a tíz évvel ezelőttitől, a közvetítő csatornák jelentősége is változott. A Sberbank például a digitális platform mellett csak kiegészítőnek használja a televíziót és az egyéb offline kommunikációs csatornákat.
1/24