2024. április 27. 08:49Juhász MariannaSzánj az olvasásra 6 percet!
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Interjúk
2024. április 21. 08:49Szabó VirágSzánj az olvasásra 4 percet!
Nem mondunk újat azzal, hogy óriási potenciál van a mesterséges intelligenciák használatában az alkalmazott művészetek esetén is. Gyorsaságot, vakfoltok pontos kitöltését és a sokszor korlátos büdzsékhez való könnyed igazodást tesznek lehetővé. A hazai filmesek közül a mesterséges intelligenciák úttörő felhasználójával, Kondacs András filmrendezővel, az Animatiqua alapítójával és vezetőjével beszélgettünk a lehetőségekről, veszélyekről és a filmes szakma jövőjét is meghatározó mesterséges intelligenciákról.
Interjúk
2024. április 15. 05:41Juhász MariannaSzánj az olvasásra 7 percet!
Honnan ered a bosszúvágy érzése, egyáltalán normálisnak tekinthető-e, ha valaki egy valós vagy vélt sérelem miatt revansot akar venni a másikon? Meddig elfogadható, ha úgy érezzük, elégtételt vennénk, és mikortól lesz a harag rossz tanácsadó? A kérdésekre Bőhm Kornél kríziskommunikációs szakértő, a Karaktergyilkosság monográfia szerzője, az Impact Works partnere válaszolt.
Interjúk
2024. április 14. 05:57Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Interjúk
2024. április 11. 05:27Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Folytatjuk a “Keressük a jövő példaképeit” sorozatunkat. Ez alkalommal a kártyagyűjtés szenvedélyéről és az életről beszélgetünk Lajter Lilivel, a Z generáció képviselőjével.
Interjúk
2024. április 26. 06:19Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 6 percet!
Ma már nem engedhetjük meg magunknak, hogy ne ismerjük meg az AI-ban rejlő lehetőségeket - mondja Fazekas Barbara, a Bobcats Coding társalapítója. A szakértő szerint azonban ez még nem a többmillió eurós befektetések ideje, hiszen a piac napról napra változik. Új technológiát fejleszteni inkább apró lépésenként, folyamatos tesztelés mellett érdemes.
Interjúk
2024. április 20. 08:21Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?
Interjúk
2024. április 14. 08:53Juhász MariannaSzánj az olvasásra 8 percet!
Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
Interjúk
2024. április 13. 07:07Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
Interjúk
2024. április 10. 05:37Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 6 percet!
Randivonal, Tinder, Viszony.hu és még számos internetes társkeresőt felsorolhatnánk, amik a párkeresők mindennapjainak aktív része. Miért chatelnek az emberek ahelyett, hogy inkább személyesen találkoznának? Mennyire játszik fontos szerepet a külső az ismerkedésben? Tényleg tudatosan használják a netes ismerkedési formákat a Z generáció tagjai? Többek között ezekről a témákról beszélgettem Magos Anna pszichológussal.
Interjúk
2024. április 27. 08:49Juhász Marianna
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Interjúk
2024. április 26. 06:19Rónyai Júlia
Ma már nem engedhetjük meg magunknak, hogy ne ismerjük meg az AI-ban rejlő lehetőségeket - mondja Fazekas Barbara, a Bobcats Coding társalapítója. A szakértő szerint azonban ez még nem a többmillió eurós befektetések ideje, hiszen a piac napról napra változik. Új technológiát fejleszteni inkább apró lépésenként, folyamatos tesztelés mellett érdemes.
Interjúk
2024. április 21. 08:49Szabó Virág
Nem mondunk újat azzal, hogy óriási potenciál van a mesterséges intelligenciák használatában az alkalmazott művészetek esetén is. Gyorsaságot, vakfoltok pontos kitöltését és a sokszor korlátos büdzsékhez való könnyed igazodást tesznek lehetővé. A hazai filmesek közül a mesterséges intelligenciák úttörő felhasználójával, Kondacs András filmrendezővel, az Animatiqua alapítójával és vezetőjével beszélgettünk a lehetőségekről, veszélyekről és a filmes szakma jövőjét is meghatározó mesterséges intelligenciákról.
Interjúk
2024. április 20. 08:21Csermely Ákos
Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?
Interjúk
2024. április 15. 05:41Juhász Marianna
Honnan ered a bosszúvágy érzése, egyáltalán normálisnak tekinthető-e, ha valaki egy valós vagy vélt sérelem miatt revansot akar venni a másikon? Meddig elfogadható, ha úgy érezzük, elégtételt vennénk, és mikortól lesz a harag rossz tanácsadó? A kérdésekre Bőhm Kornél kríziskommunikációs szakértő, a Karaktergyilkosság monográfia szerzője, az Impact Works partnere válaszolt.
Interjúk
2024. április 14. 08:53Juhász Marianna
Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
Interjúk
2024. április 14. 05:57Bucsky Péter
A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Interjúk
2024. április 13. 07:07Csermely Ákos
Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
Interjúk
2024. április 11. 05:27Csermely Ákos
Folytatjuk a “Keressük a jövő példaképeit” sorozatunkat. Ez alkalommal a kártyagyűjtés szenvedélyéről és az életről beszélgetünk Lajter Lilivel, a Z generáció képviselőjével.
Interjúk
2024. április 10. 05:37Szuchy Brigitta
Randivonal, Tinder, Viszony.hu és még számos internetes társkeresőt felsorolhatnánk, amik a párkeresők mindennapjainak aktív része. Miért chatelnek az emberek ahelyett, hogy inkább személyesen találkoznának? Mennyire játszik fontos szerepet a külső az ismerkedésben? Tényleg tudatosan használják a netes ismerkedési formákat a Z generáció tagjai? Többek között ezekről a témákról beszélgettem Magos Anna pszichológussal.
Interjúk