E-volution 1. oldal

Így lehet használni a biometrikus azonosítást a munkahelyen

Így lehet használni a biometrikus azonosítást a munkahelyen

Naná, hogy itt is bekavar a GDPR, de a KCG Partnes utat mutat a jogi dzsungelben.
Mi kell ahhoz, hogy egy online csoport tagjai folyamatosan aktívak legyenek?

Mi kell ahhoz, hogy egy online csoport tagjai folyamatosan aktívak legyenek?

Csoportot létrehozni nem is annyira nehéz, de fenntartani hosszú éveken keresztül...
Megdöbbennénk, ha tudnánk, hogy mennyi mindent tudnak rólunk

Megdöbbennénk, ha tudnánk, hogy mennyi mindent tudnak rólunk

„Ma azon aggódni, hogy a gépek öntudatra ébrednek és elpusztítják az emberiséget, olyan mintha éppen a Mars túlnépesedéséért aggódnánk”.
Empátia és fejlesztési módszerek

Empátia és fejlesztési módszerek

Kolozsi István írása a szociális állatokról, rólunk.
Az adatgazdaság minden céget innovációra késztet

Az adatgazdaság minden céget innovációra késztet

Az Evolution konferencia második napján az adatgazdaság jelenlegi és jövőbeli kihívásait mutatták be szakértők. Bucsky Péter beszámolója.
Adatvezérelt döntéshozatal: milyen az ideális Super Bowl meccsnézés az internetezők szerint?

Adatvezérelt döntéshozatal: milyen az ideális Super Bowl meccsnézés az internetezők szerint?

A Neticle az internetezők véleményét megvizsgálva mutatta be az Evolution konferencián, hogyan is képzeljük el az ideális Super Bowl-nézést.
Ezzel a módszerrel jócskán megnövelhetjük hatékonyságunk

Ezzel a módszerrel jócskán megnövelhetjük hatékonyságunk

Bevezetés a Pomodoro módszerbe Fésűs Veronika segítségével.
A robotok kitúrnak a munkánkból?

A robotok kitúrnak a munkánkból?

A telefonos értékesítők helyét a jövőben akár intelligens gépek is átvehetik – többek közt erről is szó esett a február 27-én és 28-án megtartott Evolution konferencián.
Az adat ára – félmilliárdos az elérési adatok hazai piaca

Az adat ára – félmilliárdos az elérési adatok hazai piaca

Az Evolution konferencián arról is volt szó, hogy még mindig milyen kevés figyelmet fordítanak a cégek az üzleti sikerükről döntő adatok védelmére.
A magyar videojáték piac több mint felét az e-sport adja, a hardcore gamerek 24 milliárd forintot költöttek

A magyar videojáték piac több mint felét az e-sport adja, a hardcore gamerek 24 milliárd forintot költöttek

Merre tovább, e-sport?
1/329