Az ügyfélélmény áll a második okosforradalom középpontjában

Az ügyfélélmény áll a második okosforradalom középpontjában

Üzleti értékteremtés új technológiák révén, újraértelmezve és kibővítve a szoftverfejlesztést – ezt a lépést tette meg az Attrecto Next Tech Digital Solutions azzal, hogy oktatási üzletággal bővítette portfólióját a vállalati innovációval és vezetőképzéssel foglalkozó Spark Institute beolvadásával, valamint új ügyvezetőt igazolt a McKinsey-nél és nagyvállalatoknál digitalizációval foglalkozó Somogyi Imre személyében. Az Attrecto a hazai és nemzetközi piac szereplőit - az üzleti modelleket gyökeresen felforgató - AI-vezérelt új korszakra készíti fel.
Ultramodern robotizált raktárral, önkiszolgáló kioszkokkal javítják az ügyfélélményt, a marketing pedig a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Ultramodern robotizált raktárral, önkiszolgáló kioszkokkal javítják az ügyfélélményt, a marketing pedig a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a retailbe, és lett az országszerte több mint 60 üzlettel rendelkező Euronics marketing és kommunikációs igazgatója. Az átalakulás folytatódik, a marketing pedig a stratégiai szintre emelkedett, a cég megállíthatatlan és nemsokára nemzetközi piacra lép, miközben átadtak egy automatizált raktárat, valamint koncepcióüzlettel dolgoznak a vevők vonzó kiszolgálásáért.
Okos hívásrögzítéssel a kiemelkedő ügyfélélményért

Okos hívásrögzítéssel a kiemelkedő ügyfélélményért

A törvényi előírásoknak megfelelő, mesterségesintelligencia-alapú megoldás segít a contact centerekben a vevő elégedettség növelésében.
Akadálymentes ügyfélélmény: kontakt jelnyelvi tolmácsszolgáltatás a Telekomnál

Akadálymentes ügyfélélmény: kontakt jelnyelvi tolmácsszolgáltatás a Telekomnál

2023. szeptember 24-étől a Magyar Telekom 29 üzletében és telefonos ügyfélszolgálatán jelnyelvi tolmácsszolgáltatás vehető igénybe a hallássérült ügyfelei akadálymentes kiszolgálása érdekében.
Íme, a marketing jövője: egyre fontosabb a hibrid ügyfélélmény

Íme, a marketing jövője: egyre fontosabb a hibrid ügyfélélmény

A SAS analitikai vállalata és a CMO Council hálózata közös kutatást publikált „Cracking Tomorrow’s CX Code” néven, amely megállapította, hogy 3 marketingvezetőből 2 szerint nagyon fontos a hibrid ügyfélélmény (CX) biztosítása a személyre szabottság, az innováció és az ügyfélelkötelezettség növelése érdekében. Ugyanakkor 7-ből kevesebb mint 1 marketinges mondja, hogy rendelkezik az ehhez szükséges kiforrott digitális infrastruktúrával.
1/14