Folytatódott a hazai e-kereskedelem lendületvesztése, az export lehet a válasz a magyar webáruházaknak az ázsiai dömpingre

Folytatódott a hazai e-kereskedelem lendületvesztése, az export lehet a válasz a magyar webáruházaknak az ázsiai dömpingre

2024 első negyedévében is folytatódott a magyar e-kereskedelem lendületvesztése a COVID évek hipernövekedése után: forgalmi alapon már csak 6,1%-os bővülést produkált a szektor. Az adatok szerint ezt a visszafogott növekedést nem a magyar webáruházak generálták – forgalmuk inkább csökkent –, hanem inkább az olcsó kínálattal és reklám-szőnyegbombázással operáló kínai kereskedők.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

Kis ráncfelvarrások: nagy eredmények és az „F” betűs szó

Egy webáruház életében gyakran kerül sor folyamatai újragondolására a minél magasabb konverzió elérése érdekében. Megpróbáljuk például a legkülönbözőbb grandiózus módokon visszafejteni a vásárlói élményt, hogy a lefejtett rétegeket feljavítva hatékonyabb és eredményesebb működést érjünk el. Nem ritka, hogy kalapáccsal rontunk az egész oldal designjának, és építünk a régi kövekre új várat. A nagyobb beavatkozások előtt azonban érdemes apróbb változtatásokat tesztelni, mert akár hiszünk bennük, akár nem, ezek képesek lehetnek a korábban döcögő értékesítési statisztikáinkat egy magasabb polcra helyezni. - írja a Kosárérték.
GLAMI.hu: március óta ezek a legkeresettebb divatcikkek a webáruházakban

GLAMI.hu: március óta ezek a legkeresettebb divatcikkek a webáruházakban

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb termékek.
Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?

Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?

Bár a kínai e-kereskedő Temu csupán néhány hónapja jelent meg a hazai piacon, rendkívül agresszív hirdetési politikával kombinált árverseny révén máris a hazai e-kereskedelmi piac egyik domináns szereplőjévé vált. A hazai webáruházak 83 százaléka tekinti komoly versenytársnak az új kínai versenytársat, melynek megjelenése miatt 52 százalékuk érzékel kisebb-nagyobb visszaesést a forgalmában – derül ki az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál felmérésében részt vevő közel 300 hazai internetes áruház válaszaiból.
1/16