Így állt össze tavaly a médiatorta az MRSZ felmérése szerint

Így állt össze tavaly a médiatorta az MRSZ felmérése szerint

Idén már 24. alkalommal ismerhettük meg a médiatorta előző évi felosztását az Magyar Reklámszövetség Mini Konferencián, ami mellett külön szerepelt a kommunikációs torta is. A historikus adatok mellett az MRSZ azt is igyekezett megmutatni, hogy az egyes szektorok hány főt foglalkoztatnak, és milyen bevételi forrásai lehetnek a reklámokon kívül.
Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
A hirdetők is egyre inkább felfedezik a stabilan magasan nézett tévéket

A hirdetők is egyre inkább felfedezik a stabilan magasan nézett tévéket

A koronavírus előtti szintnél magasabban stabilizálódott a hazai tévénézés. A tömegelérésnek továbbra is a tévé a leghatékonyabb eszköze – a gazdasági nehézségek idején ennek különösen nagy az értéke.
A TCL két egymást követő évben is a világ 2. legjobb tévémárkája lett

A TCL két egymást követő évben is a világ 2. legjobb tévémárkája lett

Az Omdia piackutató vállalat ismét a TCL Electronics-ot, a vezető szórakoztatóelektronikai brandet választotta a világ második legjobb tévémárkájának.
Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Olcsó-e a magyar tévés reklám?

Kis pénzből kis foci – az alacsony hazai vásárlóerő miatt kevés jut reklámra is. A magas hazai tévénézési idők miatt azonban lenne tere az áremelésnek.
2/21