A releváns ismeretek hiánya és a társadalmi tabuk jelentik a legnagyobb kihívásokat a nőknek egészségük megőrzésében

A releváns ismeretek hiánya és a társadalmi tabuk jelentik a legnagyobb kihívásokat a nőknek egészségük megőrzésében

Milyen kérdések foglalkoztatják a magyar nőket leginkább az egészségük kapcsán? – erre a kérdésre kereste a választ az Organon, a nők egészségével foglalkozó nemzetközi gyógyszeripari vállalat a “Nők egészségéért” május 28-i világnapjának apropóján. A Magyar Nőorvos Társaság legutóbbi szakmai továbbképző tanfolyamán számos résztvevő fejtette ki véleményét a magyar nők egészségtudatosságával kapcsolatos kérdésekre az Organon “Wall of sharing” üzenőfalán. A véleményt formáló egészségügyi szakemberek szerint a menopauzát és a gyermekvállalást övező tévhitek terjedése ellen leginkább a minél korábban elkezdett, széleskörű edukáció a megoldás.
Tabudöntő sorozatot indítottak D. Tóth Krisztáék, hallgasd meg a monogámiáról szóló első adást!

Tabudöntő sorozatot indítottak D. Tóth Krisztáék, hallgasd meg a monogámiáról szóló első adást!

Az emberek – kötődéseik, traumáik, megküzdési mintáik –, a kapcsolataik és az azokat övező tabuk állnak a podcast sorozat középpontjába.
Időben kell kezdeni a szex tabutlanítását!

Időben kell kezdeni a szex tabutlanítását!

Az Iskolamarketing a tabutémák feszegetésével is magára vonta a figyelmet 2016-ban, amikor a Lactacyd és a Libresse támogatásával elindította szexuális felvilágosító programját, a Tudd, hogy értsd!-et a középiskolások körében.
Bárkinek segít a VagiNavigátor a tabuk ledöntésében

Bárkinek segít a VagiNavigátor a tabuk ledöntésében

Ha valaki már attól kényelmetlenül érzi kissé magát, hogy most ide leírjuk azt a szót, hogy punci, akkor az elég jól megmutatja, miért fontos az a küldetés, amit a VagiNátor magára vállalt, vagyis hogy tabuk nélkül, őszintén lehessen beszélni az intim higiéniáról.
Időben kell kezdeni a szex tabutlanítását!

Időben kell kezdeni a szex tabutlanítását!

Az Iskolamarketing a tabutémák feszegetésével is magára vonta a figyelmet 2016-ban, amikor a Lactacyd és a Libresse támogatásával elindította szexuális felvilágosító programját, a Tudd, hogy értsd!-et a középiskolások körében.