Piros a Szallas.hu új arca, az ügyfélszolgálat megtestesítője

Piros a Szallas.hu új arca, az ügyfélszolgálat megtestesítője

A Szallas.hu TikTok-csatornájának követői 2022 márciusában ismerték meg Pirost, az ügyfélszolgálatot egy személyben megtestesítő izgalmas karaktert. Néhány hónap szünet után Piros most nemcsak a TikTokra tért vissza színes videóival, ő lett ugyanis a Szallas.hu arca. Így már Piros mosolyog a Szallas.hu oldalán és ajánlja fel segítségét a szálláskeresőknek a 10 év után távozó Novák Mariann, az ügyfélszolgálat egykori kollégája után, aki a Szallas.hu Back Office csapatának vezetője volt.
A hévízi és balatonfüredi szállások a legdrágábbak idén nyáron

A hévízi és balatonfüredi szállások a legdrágábbak idén nyáron

Az idén nyáron minden 3. foglalás a Balaton térségébe szól a Szallas.hu statisztikái szerint.
Turizmus a covid után: vannak jó megoldások egy lenullázott piac talpra állítására

Turizmus a covid után: vannak jó megoldások egy lenullázott piac talpra állítására

Átfogó interjú Szigetvári Józseffel, a szállás.hu alapító ügyvezetőjével.
Felkerült a Balaton legjava a Szallas.hu interaktív programtérképére

Felkerült a Balaton legjava a Szallas.hu interaktív programtérképére

Ötből négyen legalább évi egy alkalommal utaznak a Balatonra – derült ki a Szallas.hu friss felméréséből. A gasztronómia és étteremlátogatás a strand és fürdőzés után a második legkeresettebb program. Az utazást, így a szálláskeresést leggyakrabban a programok mentén tervezzük, ezért került fel most minden egy térképre.
Digitalizáció a turizmusban

Digitalizáció a turizmusban

Turizmus: versenyelőny, ha az egyediséget megjelenítik a virtuális térben
2/4