Tovább nőtt a hirdetők rádióba vetett bizalma

Tovább nőtt a hirdetők rádióba vetett bizalma

A Magyar Reklámszövetség mai napon közzétett adataiból kiderül, hogy 2023-ban tovább növekedett a rádió piaci részesedése, immár 4,1%-os szeletet hasítva magának a médiatortából.
Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma

Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma

A 2023. évi MRSZ Médiatorta 351,1 Mrd Ft, az MRSZ Kommunikációs torta 648,9 Mrd Ft volt. A kimagasló infláció továbbra is rányomta a bélyegét az iparág teljesítményére, vagyis nominálisan ugyan nőtt mindkét torta, de reálértéken még mindig apadás mutatkozik. A médiatorta 6,6%-kal, a kommunikációs torta 5 %-kal csökkent tavaly. Ezen belül a hazai média, azaz a tévé, a magyar digitális kiadványok, a sajtó, a közterület, a rádió és a mozi esetében még borongósabb a kép: reálértéken 7,2 százalékponttal maradnak el a 2022-es szinttől, 17,7%-kal a 2019-estől. A kommunikációs tortaszeletek, vagyis a média és gyártási költség melletti számok kissé jobban festenek, „csak” 3,1%-os csökkenést mutatnak reálértéken.
A hangtól a brandig: milyen világokat teremthetünk a rádiószpotokkal?

A hangtól a brandig: milyen világokat teremthetünk a rádiószpotokkal?

Kevés dolog létezik, amit becsukott szemmel is tudunk élvezni. Ezek egyike a rádió – kezdte előadását Kapitány János a Nagy Rádiós Nap konferencián. Az Atmedia direkt értékesítési és promóciós vezetője ezek után arra kérte a közönséget, hogy mindenki 90 másodpercre csukja be a szemét. Ez alatt az idő alatt egy fiktív termék rádióreklámjai hangzottak el. Bár a szöveg ugyanaz maradt, három különféle szpotot hallhattunk, más-más hangokkal, zenékkel és effektekkel: a “Choco Baristo” fantázianevű kávés csokit megismerhettük luxuscikként, a fiatalokat megszólító termékként és western változatban is.
Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma

Kétszámjegyű a nominális növekedés, de reálértéken mégis csökkent a kommunikációs iparág forgalma

A 2023. évi MRSZ Médiatorta 351,1 Mrd Ft, az MRSZ Kommunikációs torta 648,9 Mrd Ft volt. A kimagasló infláció továbbra is rányomta a bélyegét az iparág teljesítményére, vagyis nominálisan ugyan nőtt mindkét torta, de reálértéken még mindig apadás mutatkozik. A médiatorta 6,6%-kal, a kommunikációs torta 5 %-kal csökkent tavaly. Ezen belül a hazai média, azaz a tévé, a magyar digitális kiadványok, a sajtó, a közterület, a rádió és a mozi esetében még borongósabb a kép: reálértéken 7,2 százalékponttal maradnak el a 2022-es szinttől, 17,7%-kal a 2019-estől. A kommunikációs tortaszeletek, vagyis a média és gyártási költség melletti számok kissé jobban festenek, „csak” 3,1%-os csökkenést mutatnak reálértéken.
Távozik Vadon Jani a Balázsék című műsorból

Távozik Vadon Jani a Balázsék című műsorból

Vadon Jani 15 együtt töltött év és közös munka után januártól elbúcsúzik a Rádió 1-től és a Balázsék című reggeli műsortól.
2/16