Nincs itt semmi látnivaló, de hallgatni arany

Nincs itt semmi látnivaló, de hallgatni arany

Miben más a rádió élménye a TV, a TikTok és az egyéb social média felületek színes-szagos tartalmaihoz képest? Hogyan élik meg a hallgatók az adásokat? Milyen tapasztalatok érik az embert a műsorvezetői szerepben? Ráskó Eszter humorista a 29. Digital-Media Hungary konferencián humorral tűzdelve mesélt rádiós élményeiről és megéléseiről a hallgatóságnak.
Újabb rádiós pályázatokat bírált el a Médiatanács

Újabb rádiós pályázatokat bírált el a Médiatanács

Tovább sugározhat az eddig használt frekvencián a Kalocsai Rádió Bt. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa május 7-i ülésén újabb rádiós frekvenciapályázatok esetében hirdetett nyerteseket.
Így állt össze tavaly a médiatorta az MRSZ felmérése szerint

Így állt össze tavaly a médiatorta az MRSZ felmérése szerint

Idén már 24. alkalommal ismerhettük meg a médiatorta előző évi felosztását az Magyar Reklámszövetség Mini Konferencián, ami mellett külön szerepelt a kommunikációs torta is. A historikus adatok mellett az MRSZ azt is igyekezett megmutatni, hogy az egyes szektorok hány főt foglalkoztatnak, és milyen bevételi forrásai lehetnek a reklámokon kívül.
Rádiós pályázatokat bírált el ismét a Médiatanács

Rádiós pályázatokat bírált el ismét a Médiatanács

Több rádiós médiaszolgáltatási lehetőség használatára kiírt pályázati eljárásban hirdetett eredményt hirdetett a Médiatanács május 21-ei ülésén. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) két műsorszámmal kapcsolatban is a cseh társhatósághoz fordult téves korhatár-besorolás miatt.
Mindennek ára van, de mekkora?

Mindennek ára van, de mekkora?

A magyarországi médiapiac egyik égető problémája a hazai reklám-egységár alacsony szintje. A tavalyi évet sok területen a túlkereslet jellemezte, amely például inventory nehézségekben mutatkozott meg, a számok mégis azt mutatják, hogy nem nőttek úgy a költési volumenek, ahogyan az elvárható lett volna. Mi lenne a megfelelő módja az árszínvonal növelésének? Miért nem sikerül soha úgy, ahogyan kellene? Többek között ezekről beszélgetettek a médiapiac szakértői a Magyar Reklámszövetség Mini Konferencián március 20-án.
1/16