Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Az elmúlt év a reklámpiaci áremelkedésről szólt, de hosszabb távon vizsgálva az látható, hogy egyre olcsóbb a reklám a cégeknek, de még így sem költenek rá többet. Az Internet-Media Hungary április 23-i fórumbeszélgetésén reklámpiaci, megrendelői szakemberek ennek a jelenségnek az okait és lehetséges feloldását beszélték át.
Már az idén megdőlhet a világjárvány előtti reklámköltésrekord

Már az idén megdőlhet a világjárvány előtti reklámköltésrekord

A 11,2 százalékkal bővülő reklámpiacot az e-kereskedelem és az online videók hajtják.
Milyen év várható a kereskedelmi piacon? Az RTL Klub egyik nagyfőnöke válaszol

Milyen év várható a kereskedelmi piacon? Az RTL Klub egyik nagyfőnöke válaszol

″A hirdetők teljes televíziós büdzséjében nem érzékelünk komolyabb növekedést.″
Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Az elmúlt év a reklámpiaci áremelkedésről szólt, de hosszabb távon vizsgálva az látható, hogy egyre olcsóbb a reklám a cégeknek, de még így sem költenek rá többet. Az Internet-Media Hungary április 23-i fórumbeszélgetésén reklámpiaci, megrendelői szakemberek ennek a jelenségnek az okait és lehetséges feloldását beszélték át.
A nagy márkák tovább hisznek a hagyományos médiában, de zuhan a print és a tévé is

A nagy márkák tovább hisznek a hagyományos médiában, de zuhan a print és a tévé is

Változások vannak, nem is kicsik.
1/3