Keveset fizetsz, nagyot mész – ismét az alacsony árakra fókuszálnak az ALDI új reklámfilmjei

Keveset fizetsz, nagyot mész – ismét az alacsony árakra fókuszálnak az ALDI új reklámfilmjei

Februártól teljesen új marketingkommunikációs stratégiát indított az ALDI, most pedig a tematikus megjelenések is azt üzenik: a vásárlók nemcsak magas minőséggel, hanem alacsony árakkal is találkoznak, ha felkeresik a diszkont kereskedelmi lánc üzleteit. Az új filmeket is a stratégia megalkotója, a Mediator készítette.
Hosszú távon, generációkon át az imázsfilmek működnek a legjobban!

Hosszú távon, generációkon át az imázsfilmek működnek a legjobban!

Az IAB nyertes reklámfilmjéről Szták Andrással, az Árukereső.hu-t működtető Online Comparison Shopping Kft. ügyvezetőjével az imázsfilmek szerepéről és a cégcsoportokon belül nemzetközi munkamegosztásról beszélgettünk a marketing területén.
Az apák változó szerepéről, a gondoskodás és a törődés digitális lehetőségeiről, a családi rituálék erejéről szól a Telekom év eleji kampánya

Az apák változó szerepéről, a gondoskodás és a törődés digitális lehetőségeiről, a családi rituálék erejéről szól a Telekom év eleji kampánya

A világ bizonytalansága és kiszámíthatatlan változásai a magyar családok sokaságát állítják új kihívások elé. Ilyenkor válik igazán kulcsfontosságúvá, hogy a családok gondoskodni tudjanak a családtagok jólétéről, egzisztenciális és érzelmi biztonságáról. A szülők vállára kettős súlyként nehezedik az elvárás, hogy miközben gyakran erejükön felül teljesítenek a munkában, folyamatosan jelen tudjanak lenni a család mindennapi életében, a hétköznapok apró pillanataiban - akár fizikai távollétük idején is.
Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

A Magyar Telekom az IAB Az év videóhirdetése pályázat második helyét elnyerő reklámfilmje kapcsán Sebesta Dóra Judittal, a vállalat stratégiai média szakértőjével arról beszélgettünk, milyen újszerű videós hirdetések működnek jól a hazai fogyasztóknál.
Az egyenlő bérezés fontosságára hívja fel a figyelmet az IKEA kisfilmje

Az egyenlő bérezés fontosságára hívja fel a figyelmet az IKEA kisfilmje

Megjelent az IKEA ACG Reklámügynökséggel közösen készített kisfilmje az egyenlő bérezésről. Az IKEA elkötelezetten hisz a nemek közötti egyenlőségben, amelynek eredményeként a vállalatnál azonos munkáért azonos fizetést kapnak a munkavállalók.
1/2